השירותים שלנו
ILS
תחומי התמחות

השירותים שלנו

פיתוח אפליקציות מבוססות מיקום

משתמשי אייפון, אנדרואיד וטלפונים חכמים אחרים, מעניקים לך מיוזמתם את האפשרות לדעת את מיקומם הגיאוגרפי, למה שלא תנצל את העובדה לפיתוח אפליקציה מבוססת מיקום? עסקים רבים מבינים כיום את החשיבות הרבה והפוטנציאל הטמון באפליקציה שכזו.

קרא עוד על פיתוח אפליקציות מבוססות מיקום

פיתוח אפליקציות היברידיות HTML5

פיתוח אפליקציות היברידיות כולל אימוץ תכונות ויכולות אפליקציות נייטיב. פיתוח אפליקציות היברידיות חולק את אותו קוד ליבה כמו פלטפורמות אחרות, והופך את הפיתוח באופן כללי לזול ומהיר יותר.

קרא עוד על פיתוח אפליקציות היברידיות HTML5

פיתוח אפליקציות לאנדרואיד

לאחר בניית אינספור אפליקציות אנדרואיד עבור ארגונים וחברות סטארט-אפ, אנחנו יודעים מה נדרש בכדי לפתח אפליקציה מוצלחת על הפלטפורמה הפופולרית ביותר בעולם.

קרא עוד על פיתוח אפליקציות לאנדרואיד

אפליקציית שירות לקוחות

פיתוח אפליקציות המיועדות בעיקר לבעלי אתרי אינטרנט רספונסיביים. האפליקציה האינטגרלית מספקת ללקוחות שירותים כמו חידוש מנויים, רכישות מקוונות, שירות לקוחות זמין ועוד. לייעוץ עם מפתחי אפליקציות מומחים, צור קשר עוד היום.

קרא עוד על אפליקציית שירות לקוחות

פיתוח אב טיפוס וערכת פרזנטציה למשקיעים

צוות מפתחי האפליקציות שלנו ב- Gapps ילווה אותך מהתחלה ועד קו הסיום. יחד, נגדיר יעדים ברורים ונפתח אב טיפוס שכולל את הדגמת האפליקציה למשקיעים פוטנציאלים: נצייד אותך במצגת של הרעיון, אפיון מלא + עיצוב המסכים העיקריים.

קרא עוד על פיתוח אב טיפוס

אפליקציות מציאות מדומה

בעזרת כמה לחיצות וקסדה, משתמשים יכולים לבנות עולם חדש בעזרת מציאות מדומה. החידוש הזה שימושי בחינוך, רפואה, קולנוע, מכניקה, הנדסה, ותחומי מחקר אחרים. מפתחי האפליקציות שלנו עומדים לשירותך.

קרא עוד על אפליקציות מציאות מדומה

פיתוח אפליקציות לעסקים

להיות במקום הנכון ובזמן הנכון הוא קריטי עבור כל משווק. סקרים מראים שיותר ויותר אנשים מבלים את זמנם בגלישה במכשירים הניידים שלהם מאשר צפיה בטלויזיה. עסק קטן עד גדול אשר מפתח אפליקציה ייחודית, יכול להבטיח חשיפה לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים – וכאן אנחנו נכנסים לתמונה.

קרא עוד על פיתוח אפליקציות לעסקים

פיתוח אפליקציות לאייפון

פלטפורמת iOS היא הצד החזק שלנו. ניסיוננו הרב בפיתוח אפליקציות צרכניות וארגוניות עבור כל התקני אפל – אייפון, אייפד ואייפוד, הופך אותנו לבחירה המועדפת על חברות סטארט-אפ.

קרא עוד על פיתוח אפליקציות לאייפון

מרעיון לפיתוח האפליקציה

מה יגרום דווקא לאפליקציה שלך לבלוט בין מיליוני האפליקציות הקיימות בחנות גוגל פליי ואפסטור? רעיון לאפליקציה הוא דבר אחד, יישומו בשטח הוא עניין נפרד. הצוות המקצועי של Gapps יסייע לקחת את הרעיון שלך לשלב הבא – החל מאפיון, ניתוח השוק בעזרת כלים מתקדמים ועד לשלב הפיתוח.

פרטים נוספים

אפליקציית מציאות רבודה

מציאות רבודה היא טכנולוגיה שמשלבת מציאות מדומה עם העולם האמיתי. העולם הנוכחי של המציאות הרבודה עוסק בהדמיית וידאו בזמן אמת אשר משופר באופן דיגיטלי באמצעות גרפיקה ממוחשבת. צוות מפתחי האפליקציות של Gapps גאה להוביל בפיתוחי המציאות הרבודה בישראל.

קרא עוד על אפליקציית מציאות רבודה

פיתוח משחקים לאנדרואיד ואייפון

אם יש משהו שמפתחי אפליקציות אוהבים יותר מכל, הרי שזה פיתוח משחקים. הרעיון לאפליקציית משחק פשוט לא עוזב אותך? האם הנך יזם אשר מעוניין לפתח אפליקציות משחק מוצלחות? הגעת למקום הנכון. צוות Gapps מורכב ממפתחי ומעצבי אפליקציות מנוסים, המסורים לטפל בכל תהליך לידת אפליקציית המשחק שלך.

קרא עוד על פיתוח אפליקציות משחק

אפיון חווית משתמש

חוויית משתמש – בעיקר חוויית משתמש גרועה – מהווה “נושא חם" בחודשים האחרונים עם השקה מפורסמת למדי של יישומים לניידים ואתרי אינטרנט גדולים, והסוגיות הנובעות מכך. צוות Gapps פיתוח אפליקציות, מספק שירותי אפיון חווית משתמש למיקסום החווית המשתמשים שלך.

קרא עוד על אפיון חווית משתמש

תודה! ההודעה נשלחה.

להתרשמות מעבודתנו

תודה! ההודעה נשלחה.
צור קשר
צור קשר

בואו ניפגש!

טלפון: 0723726002

    שם (חובה)

    אימייל (חובה)

    טלפון

    שאלת אבטחה