מפתח אפליקציות לאנדרואיד ואייפון
ILS

מפתח אפליקציות לאנדרואיד ואייפון

מפתחי אפליקציות אנדרואיד \ אייפון

צוות Gapps מפתח אפליקציות iOS ואנדרואיד באיכות הגבוהה שיש לענף להציע

משדרגים ומשתדרגים ללא הפסקה

צוות Gapps גאה להוביל את ענף פיתוח האפליקציות בישראל. מפתחי ומעצבי Gapps מונים את מיטב המוחות המבריקים שיש לענף להציע, אשר מבטיחים שהפרויקט שלך בידיים טובות.

ליעוץ מקצועי, הצעות מחיר ותיאום פגישה לאפיון הרעיון לאפליקציה שלך, צור קשר בטופס או בשיחה ישירה בטלפון: 0723726002

מפתח אפליקציות על טאבלט

כמה עולה לפתח אפליקציה?

עלויות פיתוח אפליקציות מובייל

מפתח אפליקציות לפרויקט שלך

מי מאתנו לא חלם מעולם לקום יום אחד בבוקר עם רעיון מקורי ומושך לאפליקציה אשר תסחף אחריה מיליוני משתמשים ברחבי העולם?

ואכן, מאות רעיונות לאפליקציות עולים מדי יום בראשם של ישראלים רבים.

לרוב, רעיונות אלו נגנזים באופן מידי בדרך כלל בעיקר בשל ההנחה כי כבר חשבו עליהם בעבר, או מתוך חשש שהאפליקציה לא “תתפוס” ותצליח.

אך בעזרת פיתוח אפליקציות שיבוצע בצורה נבונה על ידי מפתח אפליקציות מוכשר ומקצועי  ניתן לקחת כל רעיון ולתרגם אותו לאפליקציה מצליחה.

אפליקציות – איך הכול התחיל?

אך עוד לפני שאנחנו עוברים על התכונות הנדרשות למפתח אפליקציות וכיצד ניתן לבחור באחד כזה לפיתוח האפליקציה שלכם, כדאי להתחיל מההתחלה ולהבין מהן אותן אפליקציות שמנהלות (נכון לכתיבת שורות אלו) את העולם.

אפליקציות הן למעשה יישומים ממוחשבים שמותקנות על גבי מחשבים, טאבלטים ובעיקר מכשירי הסמארטפון. בתחילת השימוש בטלפונים החכמים שוק האפליקציות מנה עשרות בודדות של אפליקציות, אשר נועדו למלא בעיקר צרכים בסיסיים כגון: בדיקת מזג אוויר, הצגת דואר אלקטרוני במכשיר הסלולרי, חדשות וכדומה.

אך עד מהרה חלחלה ההבנה כי קיים פוטנציאל גדול בהרבה לשוק האפליקציות.

אט, אט החלו אפליקציות חדשות לזרום מגוון אפליקציות “לחנויות” האפליקציות, החל ממשחקים ממכרים אשר סייעו להעביר זמן מת, אפליקציות ניווט בכבישים ובשטחים לא מיושבים, שליחת הודעות מקוונות ומדיה למכרים, אפליקציות הכרויות ועוד. (חנות אפליקציות אנדרואיד \ אפל)

מהו מפתח אפליקציות

נכון לשנת 2017, מדי יום עולות לאור כ-700 אפליקציות חדשות ברחבי העולם. בחישוב פשוט, מדי שנה מתווספות כ-260 אלף אפליקציות לשוק האפליקציות העמוס בין כה וכה.

מלבד הרעיון שהוא הבסיס לכל אפליקציה שהיא, אחד הדברים החשובים ביותר להצלחת היישומון הוא איכות ומקצועיות מפתח האפליקציה שיהיה אחראי על “בנייתה”.

מפתח אפליקציות הוא למעשה האדם אשר יודע כיצד לקחת את הרעיון המופשט מראשיתו ומתרגם אותו לאפליקציה שכל אדם ברחבי העולם יכול להוריד ישירות למכשיר הפרטי שלו.

תפקיד מפתח האפליקציות יהיה לקחת את הרעיון שלכם להבין כיצד ניתן יהיה לתרגמו לאפליקציה, לחזות מראש כיצד תיראה החזות הוויזואלית שלה, לתכנן את הפונקציות שימצאו בה, לחשוב על תפקוד האפליקציה במצבים משתנים, ולבסוף גם “לכתוב”  אותה על ידי שימוש בשפות התכנות הרלוונטיות.

לאחר מספר בדיקות הרצה ניתן יהיה לקבל את המוצר המוגמר, אפליקציה ייעודית למגוון המכשירים הרלוונטיים.

בחירת גישה טכנולוגית

עוד לפני הבחירה במפתח האפליקציות המתאים עבורנו, מומלץ לבחור את הגישה הטכנולוגית בעזרתה נרצה לבנות את האפליקציה. ככלל, קיימות שלוש גישות מומלצות, כפי שנפרט להלן:

  • Mobile web – אפליקציה היוצרת אתר אינטרנט מותאם למכשירים הסלולריים, כך שבמצב זה המשתמש הגולש באתר מקבל אופציה לגלוש בו בעזרת אתר מותאם. זוהי האופציה הזולה ביותר, אולם האפליקציה אינה מועלית למרקט, כך שהאופציה להרוויח סכומי כסף משמעותיים ממנה קטנה.
  • אפליקציית Native – בעזרת גישה זו, האפליקציה מפותחת לפלטפורמה קונקרטית בלבד, כאשר הפופולריות נכון לכתיבת שורות אלו הינן: IOS של מכשירי האפל, ואנדרואיד מערכת ההפעלה של מרבית המכשירים הסלולריים. אופציה זו היא אמנם היקרה ביותר, משום שיש לכתוב שפת קוד לשתי הפלטפורמות, אולם בעזרתה ניתן יהיה להפיץ את האפליקציה למספר הרב ביותר של משתמשים ובאופן ישיר להרוויח סכומי כסף גדולים. אפשרות נוספת היא לבחור רק באחת משתי הפלטפורמות, כאשר היתרון המשמעותי של אנדרואיד הינו מספר רב של משתמשים, כאשר מנגד משתמשי האייפון של אפל נוטים יותר לרכוש אפליקציות בתשלום.
  • אפליקציות Hybrid – באמצעות גישה זו, האפליקציה מפותחת בשפת קוד הנתמכת על ידי אחת הפלטפורמות המובילות (IOS ואנדרואנד), עטופה בקוד של סביבתו הטבעית של המכשיר. גישה זו מומלצות לאפליקציות שלא שוקלות הרבה, משום שהיא זולה משמעותית מהגישות הנוספות, ועדיין מעניקה את הגישה לחומרה.

קרא עוד על פיתוח אפליקציות היברידיות

כיצד לבחור את מפתח האפליקציות המתאים?

לפני פחות מעשר שנים, כאשר היינו משחקים ‘ארץ עיר’, והיה עלינו להציג איש מקצוע אשר מתחיל באות מ’, קרוב לוודאי שהיינו משתמשים ב’מורה’ ‘מנהל’ ולעיתים אפילו ב’מוהל’.

בעת האחרונה, התווסף לרשימה איש מקצוע חדש, הלא הוא – מפתח אפליקציות. ככלל, קיימים כיום אלפי מפתחי אפליקציות ברחבי הארץ.

לפיכך, מומלץ לבצע סקר שוק מקדים, אשר יכלול בדיקה מעמיקה בחיפוש אחר מפתח אפליקציות מתאים, אשר עתיד לפתח את האפליקציה בצורה הטובה ביותר.

את הבדיקה הנ”ל מומלץ לבצע בהתאם לקריטריונים הבאים:

ניסיון

ידועה האמרה: ‘אין חכם כבעל הניסיון’. ואכן, גם בתחום פיתוח האפליקציות, מפתח אפליקציות בעל ניסיון רב יותר ידע כיצד לקחת את הרעיון ולהפכו לאפליקציה מוצלחת.

אמנם, ניסיונו של מפתח האפליקציות עלול להיות מתורגם לגביית שכר טרחה גבוה ממקבילו חסר הניסיון, אולם ניסיון זה עשוי להיות חיוני להצלחת האפליקציה.

מומלץ לבקש ממפתח האפליקציות להציג בפניכם מספר אפליקציות אשר פיתח בעבר, להתרשם מהן, לוודא האם יש לו את הידע הנדרש לבניית האפליקציה בהתאם לגישה הטכנולוגית שנבחרה, להתעניין בעבודות עבר שביצע ולשאול שאלות נוספות.

כמו כן, כדאי לברר מהן ידיעותיו של המפתח בתחום, היכן למד הוא את הידע בפיתוח אפליקציות וכיוצא בזה.

המלצות ויחסי אנוש

פיתוח האפליקציה אינו עורך זמן רב. למעשה, תוך מספר שבועות (במידה ואכן מפתח אפליקציות הינו איש מקצוע ראוי) האפליקציה עתידה להיות מונחת על המדף.

אף על פי כן, במהלך השבועיים הללו עתידה להיווצר אינטראקציה משמעותית בינכם לבין מפתח האפליקציות.

לפיכך, רצוי לבחור מפתח אפליקציות בעל יחסי אנוש גבוהים ומודעות שירות גבוהה, כך שתהליך הליווי יעבור בצורה נעימה וחלקה.

לשם כך, רצוי לקרוא חוות דעת והמלצות שנכתבו על ידי לקוחות עבר של מפתחי האפליקציות, לבחירת איש המקצוע המתאים.

ליעוץ מקצועי והצעות מחיר, פנו אל המומחים, צוות פיתוח אפליקציות Gapps – בונים עולמות חדשים.

שאלות ותשובות

מה המחיר לפיתוח אפליקציה?

המחיר בדרך כלל נע בין 50 אלף ש״ח ל- 160 אלף שח. המחיר תלוי בכמות שעות פיתוח, כמות מסכים.

כמה זמן לוקח פיתוח אפליקציה?

הזמן הדרוש לפיתוח אפליקציה עומד בממוצע בדרך כלל בין 3 חודשים ל- 8 חודשים. זמני הפיתוח תלויים במרכיבי האפליקציה.

איך בוחרים מפתח אפליקציות?

בחירת מפתח לפרוייקט שלכם הינה ההחלטה הכי משמעותית, לאחר שהשלמתם את ההחלטה האם לפתח או לא לצאת לפיתוח.

איך לפתח אפליקציה במהירות?

בכדי לפתח אפליקציה בלוחות זמנים קצרים יחסית, מומלץ לשקול פיתוח MVP או פיתוח ללא תשתיות צד שרת.

4.2/5 - (5 votes)
תודה! ההודעה נשלחה.
צור קשר
צור קשר

בואו ניפגש!

טלפון: 0723726002

    שם (חובה)

    אימייל (חובה)

    טלפון

    שאלת אבטחה