פיתוח אפליקציות מציאות מדומה 90000-350000
ILS

פיתוח אפליקציות מציאות מדומה

פיתוח אפליקציות מציאות מדומה

מציאות מדומה (VR) זו טכנולוגיה אשר יוצרת סביבה מלאכותית. בעזרת כמה לחיצות וקסדה, משתמשים יכולים לבנות עולם חדש. החידוש הזה שימושי בחינוך, רפואה, קולנוע, מכניקה, הנדסה, ותחומי מחקר אחרים.

פיתוח של יישום מציאות מדומה מהווה הזדמנות שמניבה לא מעט רווחים. מרבית יישומי ה- VR קיימים בתחום המשחקים, אך כמה מפתחי יישומים נכנסו לתחומים אחרים. היתרונות והחסרונות של יישומי VR נידונים בהמשך.

לפרטים נוספים בקשר ליישומי מציאות מדומה ותיאום פגישה, צור עמנו קשר, Gapps – חברת פיתוח אפליקציות ישראל. טלפון: 0723726002

יתרונות אפליקציות מציאות מדומה

כלי הכשרה

ביישומי מציאות מדומה נעשה שימוש למטרות הכשרה בעסקים, חינוך, רפואה, הכוחות המזוינים, ובנייה. השימוש ביישומי VR במגזר הבריאות מתרכז בעיקר בתחום הניתוחים. למשל, הניתוח הרובוטי אומץ בבתי ספר לרפואה לצורך הכשרת מנתחים לעתיד. היתרונות של הטכנולוגיה הזו למטרות הכשרה מפורטים בהמשך.

  • יישומי VR מספקים תרחישים מציאותיים אשר אידאליים ללמידה.
  • הם מציגים סיכון מועט או העדר סיכון מוחלט עבור תלמידים ומדריכים.
  • היישומים האלה בטוחים לשימוש וניתן לשלוט בהם מרחוק.
  • יישומי מציאות מדומה מפשטים מצבים מורכבים במהלך ההכשרה.
  • הם מהווים שיטות חדישות ומושלמות לצרכי למידה.
  • היישומים האלה מעסיקים ומהנים לשימוש.

פיתוח אפליקציות מציאות מדומה

כלכלי

יישומי VR משתלמים מבחינת עלות תועלת. הם מפחיתים את העלויות של יצירת אבי טיפוס שונים למטרות הכשרה. הכשרה יעילה הינה חיונית כדי להבטיח שהתלמידים רוכשים ידע מצוין ומניבים תוצאות. פיתוח דגמים הינו הכרחי לעיסוק פרודוקטיבי. מציאות מדומה מחליפה את השימוש בסדרה של אבי טיפוס אשר הינם יקרים. יישומי VR יכולים לספק דגם יחיד שניתן להשתמש בו מעת לעת.

נגישות

ביישומים האלה ניתן להשתמש מכל מקום. אין צורך בסביבה מיוחדת כדי להשתמש בהם.

בעסקים, יישומי VR משמשים לתצוגת מוצרים בחדרי תצוגה בעלי מרחב מוגבל. חלק מהיישומים הללו מספקים תצוגה תלת ממדית של המוצרים. תצוגה תלת ממדית משפרת את התכונות של המוצר כך שהוא ייראה מושך יותר בעיני הלקוחות. סיפוק הלקוחות מגביר את נאמנותם ומביא לתשואות גבוהות יותר עבור חברות. כמו כן, היישומים הללו שימושיים בשיווק ומיתוג של מוצרים ושירותים.

חסרונות אפליקציות מציאות מדומה

עלות

מחשבים אשר ממוטבים לשימוש ביישומי מציאות מדומה הינם יקרים. כעת, מרבית האנשים לא יכולים להרשות לעצמם להשתמש ביישומים הללו. מאחר שהטכנולוגיה נמצאת מחוץ להישג ידם של מרבית האנשים, לא ניתן להשתמש בה באופן שגרתי או יעיל. כמו כן, מכשירי VR כמו קסדות שבהן משתמשים ביחד עם היישומים האלה, הינם יקרים.

השפעות בריאותיות

ההשפעות השליליות של הטכנולוגיה הזו על הבריאות טרם נקבעו. אנשים הצביעו על כאב ראש, ראיה מטושטשת, ותחושת בחילה, אך נעשים מחקרים כדי לזהות השפעות קבועות. חברות לפיתוח אפליקציות מזהירות משתמשים על יישומי ה- VR שלהן כדי להגביל את האחריות. לדוגמה, מומחים בתחום המליצו למשתמשים במכשיר המציאות המדומה לעשות הפסקה של כ- 10-15 דקות כל 30 דקות בעת שימוש בקסדות. עם זאת, רוב המשתמשים המכורים לא נשמעים לאזהרות הללו.

כמו כן, חברת הטכנולוגיה פירטה כמה תסמינים פוטנציאליים שעשויים להתעורר מהשימוש במוצר שלה. חלק מהסימנים האלה כוללים סחרחורת, אימוץ ראיה, הזעת יתר, ערפול חושים, ובחילה.

איכות

לרוב יישומי ה- VR יש איכות וידאו נמוכה. הסרטים נראים עמומים והופכים את הצפייה לבלתי יציבה. שיפור הרזולוציה של הסרטונים האלה יכול לפתור את הבעיה הזאת.

השפעות חברתיות: השימוש ביישומי VR אשר יוצרים תחושת השתקעות יכול להיות ממכר. משתמשים קבועים בסביבות המלאכותיות הללו מוצאים שקשה להתרחק מהן. המשתמשים האלה מעדיפים את העולם המדומה על פני האמיתי.

מציאות מדומה הינה טכנולוגיה חיונית שתהפוך ליותר ויותר נגישה כאשר העלות לצרכנים תרד. לא ניתן להתעלם מתרומותיה החיוביות לתחומים השונים.

לפרטים נוספים בנושא פיתוח מציאות מדומה, תיאום פגישה והצעות מחיר, צור עמנו קשר עוד היום. ג’יאפס פיתוח אפליקציות.

4.2/5 - (8 votes)
תודה! ההודעה נשלחה.
צור קשר
צור קשר

בואו ניפגש!

טלפון: 0723726002

    שם (חובה)

    אימייל (חובה)

    טלפון

    שאלת אבטחה