פיתוח אפליקציות מבוססות מיקום (GPS)
ILS

פיתוח אפליקציות מבוססות מיקום (GPS)

פיתוח אפליקציות מבוססות מיקום (GPS)

צוות Gapps מפתח אפליקציות iOS באיכות גבוהה

משדרגים ומשתדרגים ללא הפסקה

צוות Gapps גאה להוביל את ענף פיתוח האפליקציות לעסקים בישראל. מפתחי ומעצבי Gapps מונים את מיטב המוחות שיש לענף להציע, אשר מבטיחים שהפרויקט שלך בידיים טובות. בין אם הנך מעוניין בפיתוח אפליקציה לעסק שלך, פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, לאייפון, פיתוח אפליקציות מבוססות מיקום, אפליקציות משחק, פיתוח תוכנה ועוד.

ליעוץ מקצועי, הצעות מחיר ותיאום פגישה לאפיון הרעיון לאפליקציה שלך, צור קשר בטופס או בשיחה ישירה בטלפון: 0723726002

כמה עולה לפתח אפליקציה?

עלויות פיתוח אפליקציות מובייל

פיתוח אפליקציות מבוססות מיקום

האם אפליקציה מבוססת מיקום מתאימה לאסטרטגיית השיווק שלך?

אפליקציות רבות, כמו גם אתרים מותאמים לנייד רבים, מסוגלות לאתר את מיקום המשתמש; יתר על כן צרכנים רבים למעשה מאפשרים זיהוי של מיקומם, במודע ובאופן יזום לחלוטין.

צרכנים רבים מוצאים את תכונת המיקום שימושית מאד בחיפוש כיוונים, מקומות מעניינים בקרבת מקום, קריאת ביקורות והשוואות מחירים. כשצרכנים מוכנים לשתף את מיקומם, משווקים למיניהם יכולים להתביית על הטלפונים החכמים שבסביבת העסק שלהם.

פיתוח אפליקציות מבוססות מיקום

סקר שנערך בשנת 2014 על ידי MarketingLand.com הראה שבעוד שנרשמה ירידה בכמות הצ’ק אין (“Checking in”) במדיות החברתיות כגון פייסבוק, צרכנים העדיפו תוכן מותאם אישית בהתבסס על מיקומם הנוכחי. לכן, מומלץ לעסקים לוודא שהאפליקציות שלהם מנצלות כראוי את ההעדפות הללו.

למשל, חברת “טאקו בל” הידועה, הריצה לאחרונה קמפיין פרסומי ששלח התראה לניידים של משתמשים ליידע אותם שהם נמצאים בקרבת אחד מסניפי הרשת, כמו גם התראה שהשעה 2 אחה”צ לאותת למשתמשים שהחל משעה זו מתחיל מבצע העסקיות של הרשת.

העסק שלכם עשוי להפיק תועלת רבה מפיתוח אפליקציה מבוססת מיקום על ידי הטמעת תכונות להתראה על שעות פעילות, פרטים ליצירת קשר, טיפים ופוסטים רלוונטים, ביקורות גולשים ולקוחות, כמו גם קישורים לכל ערוצי המדיה החברתית של העסק. מומלץ להקפיד על אפשרויות מבוססות מיקום כמו גם שילחת הודעות התראה (Push) על מנת למקסם את התועלת שיש בשיווק מבוסס מיקום.

קרא עוד: אפליקציות מומלצות לניהול עסק

שילוב קוד QR במערך שיווק מבוסס מיקום

על מנת להביא לקוחות לפתח העסק שלך פיזית, שקול שילוב קוד QR, לחיצה להתקשרות או קופונים. אם תרצה להציע הנחות מיוחדות עבור משתמשי אפליקציית המובייל שלך.

מה זה geo-fencing?

שקול פיתוח אפליקציה בעלת יכולת הגבלת מיקום גאוגרפי (geo-fencing). למשל, הגדר תכונת הגבלה של 1 ק”מ סביב העסק שלך. כשהלקוח יתקרב לטווח המתאים, הוא יוכל לקבל התראת ‘Push’ שתודיע לו על המבצע המיוחד שהגדרת מראש ושהנך מציע לו.

מה זה geo-conquesting?

במקביל לתכונת geo-fencing, קיימת תכונת ה- geo-conquesting. משמעות הדבר היא התביית על מיקום המתחרה. אסטרטגיית השיווק של geo-conquesting היא אולי הסיבה העיקרית שיש לעסק למהר ולפתח אפליקציה מבוססת מיקום. מדוע? משום שבמידה והמתחרה שלך כבר עושה שימוש באסטרטגיה, סבירות גבוהה שהנך מאבד לא מעט לקוחות פוטנציאלים. האם תניח למתחרה לנצל את היתרון השיווקי?

קרא עוד: דברים שכדאי לדעת על פיתוח אפליקציות לעסקים

שיפורים באפליקציות מבוססות מיקום

כמו בכל שיווק, ככל שתבדוק יותר אסטרטגיות שיווק מבוססות מיקום, כך תהנה מאחוזי המרה גבוהים יותר. במהרה תמצא את הגישה שמניבה עבורך תוצאות טובות יותר, ובכך להבין כיצד לנצל טוב יותר את זמנך ומשאביך למיקסום מכירות.

בסיכומו של דבר, עליך לוודא שלמשתמשים שלך שווה להוריד ולהתקין את האפליקציה שלך, תוך שהם מעניקים לך את האפשרות לשלוח להם התראות. זכור לא לנצל את נדיבותם ולא לפלוש למרחב שלהם יתר על המידה עם שליחת הודעות שעשויות להרתיע אותם. ודא שההודעות שאתה שולח שימושיות וקצרות ולעניין – רק כך תבנה בסיס לקוחות מרוצה ונאמן למותג שלך.

לפרטים נוספים ויעוץ מקצועי, פנו אלינו – Gapps פיתוח אפליקציות.

3/5 - (23 votes)
תודה! ההודעה נשלחה.
צור קשר
צור קשר

בואו ניפגש!

טלפון: 0723726002

    שם (חובה)

    אימייל (חובה)

    טלפון

    שאלת אבטחה