פיתוח אפליקציות לאייפון 45000-180000
ILS

פיתוח אפליקציות לאייפון

תוכן עניינים

פיתוח אפליקציות לאייפון

צוות Gapps מפתח אפליקציות לאייפון באיכות הגבוהה שיש לענף להציע

משדרגים ומשתדרגים ללא הפסקה

צוות Gapps גאה להוביל את ענף פיתוח האפליקציות לעסקים בישראל. מפתחי ומעצבי Gapps מונים את מיטב המוחות שיש לענף להציע, אשר מבטיחים שהפרויקט שלך בידיים טובות. בין אם הנך מעוניין בפיתוח אפליקציה לעסק שלך, פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, לאייפון, פיתוח אפליקציות מבוססות מיקום, אפליקציות משחק, פיתוח תוכנה ועוד.

ליעוץ מקצועי, הצעות מחיר ותיאום פגישת אפיון,
צור קשר בטופס או בשיחה בטלפון: 0723726002

כמה עולה לפתח אפליקציה?

לחץ כאן לקרוא עוד על: עלויות פיתוח אפליקציות מובייל

חדשנות וגמישות לשינויים

פיתוח אפליקציות לאייפון מתחיל ונגמר בחדשנות וגמישות לשינויים המגדירים את עולם המובייל, כשמערכת iOS של אייפון ניצבת בחזית.

צוות ה- iOS שלנו מתעדכן ומאמץ שינויים במגמות – ככל שהמערכת האקולוגית של iOS צמחה, שילבנו במערך הפיתוח שלנו תכונות וטכנולוגיות חדשות.

אנחנו מבינים כיצד האייפון, אייפד, שעון Apple watch וטלויזית Apple TV מתמזגים בעבודה, ואיך למנף כל אחת מיתרונותיהם ליצירת פתרונות שמתפרסים לכל מוצר שיש או יהיה לחברת אפל להציע.

פיתוח אפליקציות לאייפון ועדכון באופן שוטף

מפתחי אפליקציות ה- iOS שלנו בג'יאפס, מתעדכנים באופן שוטף בכל מגמות פיתוח התוכנה וארכיטקטורה, כשהם עובדים באופן אדוק עם לקוחות לבניית אפליקציות מדהימות אשר לא מותירות למשתמשים ברירה אלא להמשיך לחזור ולצרוך.

התחייבותנו לאיכות ושליטה בכל המגמות המשתנות באקלים המובייל המשתנה חיונית עבור מפתחי האפליקציות שלנו.

מסיבה זו, אנו מקפידים על:

  • שיטות עבודה מומלצות על סמך ניסיון עבר מצטבר בכל הנוגע לפיתוח עבור פלטורמת אפל ומסגרת ספריות קוד פתוח. הדבר לא רק שמאפשר לנו לבחור את כלי העבודה הנכונים לפרויקט שלך, אלא גם להבין איך להשתמש בכלים בצורה הטובה והיעילה ביותר שניתן.
  • קבוצת ספריות עזר לשימוש פנימי ומסגרת ספריות בקוד פתוח. אלה כוללות כלי עזר לתכנות אופציונלי יעיל, פריסה, מסד נתונים, כמו גם משימות נפוצות אחרות. הכלים הללו מאפשרים לנו להתעלם מהחלקים המוכנים מראש של הפיתוח ולהתמקד בהוספת ערך אמיתי לפרויקט שלך.
  • סט של ממשקי משתמש (user interface – UI) באיכות גבוהה ובעלי ביצועים מרשימים שמתיישבים עם הנחיות ממשק המשתמש של אפל ושילוב בצורה חלקה בתוך אפליקציית האייפון. צוות חווית המשתמש שלנו (UX) מקפיד על ההנחיות להבטיח שכל אפליקציית iOS שאנחנו משיקים היא בעלת חווית משתמש מעולה ושאינה נבנית מאפס עבור כל פרויקט.

פיתוח אפליקציות לאייפון

איך תמצא מפתח אפליקציות לאייפון איכותי?

אז איך שוכרים שירות מחברת פיתוח תוכנה טובה? בדיקת הניסיון והיכולות שלה היא כמובן הדרך הנכונה, אולם השטן נמצא בפרטים הקטנים כמו שאומרים.

תוכנות באיכות ירודה הן לרוב תוצאה של עיגול פינות וקיצורי דרך שהלקוח בדרך כלל לא רואה – אתה זקוק לצוות מפתחים שמתגאה בעבודתו ומבטיח שכל אפליקציה מתוחזקת ופועלת היטב.

פיתוח משחקים לאייפון

פיתוח משחקים לאייפון מניב את ההכנסות הגבוהות ביותר בחנות iTunes. לצפייה באפליקציות המשחקים לאייפון המובילים לשנת 2018, לחץ כאן. עם הכנסות שמהוות מעל 70% מכלל המכירות, סביר להניח שמגמה זו תימשך בעתיד הנראה לעין. אם תשאלו מתכנתי משחקים לאייפון, מדוע דווקא הפלטפורמה הזו היא המצליחה ביותר, התשובות יראו זהות – אייפון הינו קונסולת משחקים מושלמת בעל תכונות כגון תאוצה באיכות גבוהה, G-Sensor, חיישן תנועה וחיישן קרבה, מעבדים במהירות גבוהה אולטימטיבי, תמיכת גרפיקת 3D, מסך רב-מגע קיבולי ועוד תכונות חומרה ותוכנה רבות המבטיחות הצלחה.

לכן, המלצותנו הן:

  • על צוות הפיתוח לעבוד בחפיפה גבוהה עם צוות UX (חווית המשתמש). חברת פיתוח אפליקציות לאייפון שמכבדת את עצמה מבינה את חשיבות המוניטין בעיצוב אפליקציות iOS איכותיות ומוצלחות, וצוות ה- UX יכול לסייע רבות בהנחיות להשגת המטרה. אם צוות ה-UX אינו נלחם על עיצוב טוב יותר עבור הפלטפורמה שלו, זה בדרך כלל סימן שהוא לא מנוסה מספיק.
  • צוות הפיתוח אמור לעבוד בשיתוף פעולה אדוק עם צוות בקרת האיכות (Quality assurance – QA). כל צוות מוצלח חייב זיקה חזקה לבדיקות ועל כן זקוק לעבודה צמודה מול בקרת האיכות, לעיתים על בסיס יומי. אווירת בדיקות חזקה סביב האפליקציה שלך חיונית להצלחתה ומעניקה לצוות המפתחים לעסוק בבניית אפליקציית האייפון שלך במקום לשחק תופסת עם “באגים".
  • על הצוות להיות ממוקד אבטחה. הימנעות מבעיות אבטחה בשלבים המוקדמים יכול לחסוך זמן יקר בפיתוח ולהוביל למוצר איכותי יותר. בעוד סריקות אבטחה חיצוניות יכולות להעלות כמה בעיות כלליות, בעיית אבטחה באפליקציה מספיקה כדי להרוס את המוניטין שלך והסיכון לא שווה השכרת חברת פיתוח שמזניחה את סוגיית האבטחה.
  • על צוות הפיתוח להיות יעיל. לצוות פיתוח אפליקציות לאייפון אמורה להיות השאיפה לבנות אפליקציות מרשימות, אולם אין צורך ליצור כפתור בשווי כולל של עשרות אלפי שקלים. צוות פיתוח iOS אפקטיבי מכיר היטב את רשימת ספריות הקוד הפתוח והיעיל המקיפה שבכוחה להאיץ פיתוח, וידע בדיוק מתי ואיך למנף זאת בפרויקט.

מעוניין לנסות להתחיל לפתח בעצמך? קרא את המאמר: פיתוח אפליקציות לאייפון למתחילים.

לפרטים נוספים בנושא פיתוח אפליקציות לאייפון, תיאום פגישה והצעות מחיר, צור עמנו קשר עוד היום. ג'יאפס פיתוח אפליקציות.

פיתוח אפליקציות לאייפון

צוות Gapps מפתח אפליקציות לאייפון באיכות הגבוהה שיש לענף להציע

פיתוח אפליקציות לאייפון למתחילים

מכשיר הטלפון הנייד משמש אותנו בכל שעה משעות היום. בעבר היה מדובר בכלי לקבלת ולהוצאת שיחות בלבד, אבל מאז, בשל ההתפתחויות הטכנולוגיות הרבות, הפך המכשיר הנייד לכלי עבודה, התמצאות, או סתם הנאה.

לשוק זה נכנסו כותבי האפליקציות. מכשיר האייפון היה הסמארטפון הראשון, ועל כן המכשיר הראשון שבעבורו נכתבו אפליקציות.

פיתוח אפליקציות לאייפון למתחילים - חנות itunes

האם יש צורך ביידע מוקדם על מנת לפתח אפליקציה לאייפון?

על מנת לפתח אפליקציות לאייפון יש צורך להכיר מספר שפות תכנות על בוריין. על כן, מי שמתחיל את דרכו בתחום, ואינו בעל ניסיון בתכנות, רצוי שילמד את הנושא קודם, ויצבור ניסיון בשפות אחרות כגון Java.

שפת התכנות שבה כותבים אפליקציות לאייפון נקראת Objective-C. אם קיימת למתכנת היכרות מקדימה עם תוכנות Java , C++, או C# בהחלט תהיה לו אפשרות לעבוד גם עם שפת התכנות של האייפון.

עבור מפתחים אלו, שפת התכנות של האייפון היא קלה יחסית, אך בניגוד לשפת ה-Java וה- C# המפתח נדרש לנהל בעצמו את הזיכרון.

האם יש צורך בציוד מסוים לפיתוח אפליקציות לאייפון?

כמו שחברת מיקרוסופט שולטת בשוק התוכנה המיועד למחשבים האישיים, כך חברת Apple שולטת בשוק פיתוח האפליקציות לאייפון. על כן, כדי לכתוב אפליקציות לאייפון יש להצטייד בהתאם.

הדבר הראשון שבו יש צורך הוא מחשב Mac הכולל את מערכת ההפעלה של אפל. המחשב צריך להיות מסוג Mac OS X, מגרסה 10.5 ומעלה.

למחשב המקינטוש שנבחר צריך להיות מעבד אינטל, כשאחד הדגמים המומלצים הוא ה-Mac Mini. מחשב זה מתאים היטב למטלה זו, ובנוסף הוא גם קטן וזול. (מחשבי Mac Mini בזאפ)

מכשיר נוסף שיש בו צורך הוא כמובן מכשיר אייפון או אייפוד טאץ' (iPod Touch). הסיבה לצורך במכשיר זה מובנת מאליה – על מנת לבדוק את האפליקציה יש להתקין אותה על מכשיר שיאפשר את בדיקתה.

אם מתלבטים איזה מכשיר כדאי לרכוש, רצוי אולי לדבוק באייפון – מכשיר האייפד אינו מאפשר בחינה של אפליקציות העושות שימוש בטלפון או במצלמה.

המונופול של חברת “אפל" בתחום זה כבר הוזכר, והוא תקף גם כשמדובר ברישום לתכנית המפתחים של “אפל".

עלות הרישום לשנה הוא $99 לשנה, והוא מאפשר פיתוח אפליקציות, בדיקתן ושימוש בחנות האפליקציות בכדי למכור את האפליקציה או להציע אותה בחינם. את ההרשמה מבצעים דרך האתר של חברת “אפל".

האם חובה לעשות שימוש בציוד של Apple  ובתוכנות שלה?

למרות כל הכתוב לעיל, ישנן דרכים שבהן ניתן לעקוף את המונופול הזה של “אפל". את מערכת ההפעלה של Mac ניתן להתקין על מחשב וירטואלי. באינטרנט ניתן למצוא מדריכים שונים המסבירים את אופן הביצוע המדויק של שיטה זו.

יחד עם זאת, אין מדובר בהצלחה מושלמת, ויהיו אפליקציות שפיתוחן ייכשל בשיטה זו. גם רכישת מכשיר אייפון אינה מחויבת המציאות.

באפל קיימת תוכנה בשם iPhone Simulator שהיא סימולטור לאייפון ומאפשרת למסך המחשב שלכן להפוך למעשה למסך של מכשיר אייפון. על מנת לבדוק את התוכנות שלכם יש להתקין אותן על הסימולטור.

צעדים ראשונים בפיתוח אפליקציות לאייפון

בפורטל המפתחים של “אפל" ניתן למצוא את הכלי הראשון שלו תזדקקו: ה- iPhone Software Development Kit  (SDK). כלי זו כולל את סביבת עבודה XCode שבעזרתה כותבים את האפליקציות ובודקים אותן על מכשיר האייפון או על הסימולטר.

בסופו של תהליך הבדיקה מאפשר כלי זה גם לטפל ב"בּאגים" שהתגלו בתוכנה. בניית האפליקציה אפשרית גם באמצעות ה-Interface Builder. גם בנושא זה ניתן למצוא באינטרנט מדריכים שונים שיסבירו את אופן השימוש בכלי צעד אחר צעד.

סיכום השלבים בפיתוח האפליקציה

לאחר שהוחלט כי האפליקציה מיועדת לבעלי מכשירי אייפון, יש לבחור את הקונספט שלה. חברת “אפל" מדגישה מאוד את חוויות המשתמש ואת עיצוב האפליקציה, ועל כן כדאי לשים לב ולהשקיע בנושאים אלו, ואולי אף להיעזר במעצב גרפי מקצועי.

לפני התחלת התהליך כדאי לשים לב כי קיימת בידיכם תוכנה המאפשרת לשמור גרסה של כל קובץ קוד שעליו עבדתם. כך שאם יהיו תקלות בפיתוח, ניתן יהיה לחזור אחורה.

אחרי רכישת הציוד הנדרש והתשתית הנחוצה, ניתן להתחיל בתהליך כתיבת הקוד. תהליך זה ניתן לבצע בשתי דרכים שונות:

  1. כתיבה מלאה של הקוד הכוללת גם את העיצוב שלו.
  2. על פי דרך הפעולה השנייה יש לתכנת את המסכים באופן הבסיסי ביותר על מנת לאפשר בדיקה מהירה ככל האפשר של התוכנה ולקבל משוב.

לאחר שהתוכנה נכתבה במלואה מגיע השלב הסופי והיא שלב ה-QA. בשלב זה כדאי להכיר כלי המסייע בבדיקת האפליקציה. מדובר ב-Test Flight והוא מאפשר לכל מפתח רשום באפל לעדכן מספרים של עד אלף מכשירים שעליהם ניתן יהיה לבדוק את האפליקציה.

שיווק האפליקציה

אם זה לא היה ברור עד עכשיו – לחברת “אפל" חשוב לשלוט בכל מדיה שעוברת דרכה למכשירי האייפון. על כן, לאחר סיום העבודה הקשה מגיע הרגע המצופה – הגשת האפליקציה לחנות של אפל (App Store) לשם קבלת אישור. שלב זה עלול להיות מתיש, והוא עשוי להימשך אפילו מספר שבועות. גם עבורו ניתן למצוא באינטרנט מדריכים רבים. כדאי גם לעיין באתר של “אפל" שבו מצוינות סיבות אפשריות לדחייה, וניתן למצוא גם מדריך להימנעות מדחייה זו.

חנות האפליקציות של אפל כוללת גישה למיליוני משתמשים, ועל כן היא נוהגת לקחת 30% מהרווחים ודואגת להעביר למפתח את היתרה. כעת נשאלת השאלה כיצד לעודד את רכישת האפליקציה.

לשם כך ניתן למשל לפתח שתי גרסאות. גרסה אחת תהיה גרסת Lite ללא עלות, ואילו הגרסה השנייה תהיה גרסה מלאה יותר בתשלום.

כך ניתן לערוך היכרות ראשונית עם האפליקציה ולעודד את השימוש בה. אפשר גם להציע את האפליקציה לביקורת באתרים שונים. ביקורת טובה תעודד משתמשים לרכוש את האפליקציה. מלבד דרכים אלו, קיימת כמובן האפשרות לפרסום האפליקציה ויתרונותיה גם באתרי האינטרנט הרלוונטיים וברשתות החברתיות. בהצלחה!

בכל זאת מעוניין ביעוץ מקצועי או לשכור חברת פיתוח אפליקציות לאייפון עבור הפרויקט הייחודי שלך? פנה אל המומחים עוד היום, צוות Gapps – בית התוכנה שלך לבניית אפליקציות לאייפון.

פיתוח אפליקציות לאייפון: שאלות ותשובות

כמה עולה פיתוח אפליקציה לאייפון?

תקציב פיתוח אפליקציה תלוי בשלושה מרכיבים, עיצוב, חווית משתמש, פיתוח. המרכיב היקר יותר הינו כמובן פיתוח מלא של אפליקציה. המחיר יכול להשתנות בהתאם לכמות הצוות, סוגי המפתחים וכדומה. לפרטים נוספים צרו קשר באתר.

כמה זמן יקח לפתח את האפליקציה?

תהליך הפיתוח תלוי ברמת המורכבות של האפליקציה, בכמות האנשים בצוות הפיתוח ובמהירות תגובתו והחלטתו של הלקוח. בממוצע ניתן לומר שבין חודשיים לארבעה חודשי עבודה ובמקרים מסוימים גם יותר.

פיתחנו את האפליקציה, מה עכשיו?

תלוי בסוג האפליקציה. אם מדובר באפליקציה לשימוש מסחרי למשל, הוספת אפליקציה לחנויות המובייל הכרחית על מנת להציע את המוצר למשתמשים.

האם אתם מפתחים גם אפליקציות אב טיפוס?

כמובן. אנחנו לא רק מפתחים אפליקציות ברמה גבוהה מאוד, אנחנו גם מסייעים ללקוחות המעוניינים בגיוס משקיעים על ידי פיתוח גרסת אפליקציית אב טיפוס לטובת מצגות במחיר נמוך משמעותית. לפרטים נופסים, צרו איתנו קשר.

4.3/5 - (82 votes)
תודה! ההודעה נשלחה.
צור קשר
צור קשר

בואו ניפגש!

טלפון: 0723726002

    שם (חובה)

    אימייל (חובה)

    טלפון

    שאלת אבטחה