פיתוח אפליקציה ניהול לקוחות
ILS

פיתוח אפליקציה ניהול לקוחות

פיתוח אפליקציה לניהול לקוחות

הקשר בין אפליקציה ושירות טוב יותר ללקוחות שלכם

כמעט לכל בית עסק ישנה כיום אפליקציה שבאמצעותה הוא מנהל את קהל הלקוחות שלו. אם בעבר ניהול הלקוחות היה מתבצע אך ורק דרך יישומים שונים במחשב הנייח, הרי שכעת הניהול יכול להתבצע גם במכשיר החכם האישי. אפליקציות שכאלו מאפשרות למנהלות רווחה, מנכ”לים ובעלים להיחשף למידע רלוונטי כדוגמת מספר הלקוחות בחברה, קביעת פגישות, רישום הלקוחות, ריכוז של דו”חות, מספר הפניות היומי, אחוזי נטישה, מתעניינים חדשים וכדומה.

לצד בניית אפליקציות לניהול לקוחות המשרתות את בעלי העסקים, גם ישנן אפליקציות המיועדות לקהל הלקוחות. בשנת 2018 אין לקוח שמוכן להתפשר על טיב השירות שהוא מקבל, בדגש על מענה בכאן ועכשיו. עם פיתוח אפליקציה המייצגת את בית העסק שלכם, אתם מעניקים ללקוחות שלכם שירות טוב יותר. איך זה באמת קורה?

אתם נותנים שירות ללקוחות שלכם 24/7

חברות גדולות וקטנות כאחד מתאמצות להעניק שירות ללקוחות במתכונת כמה שיותר נרחבת. המטרה? להבטיח זמינות גבוהה ככל הניתן.

*עם פיתוח אפליקציה המותאמת לבית העסק שלכם, אתם יכולים לתת ללקוחות שלכם שירות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. כך, כל לקוח שלכם לא תלוי באיש שירות או בעומס המוקד שלכם, אלא שהוא יכול לקבל מידע ולבצע פעולות מכל מקום ובזמנים המתאימים לו.

*אפליקציה כזו הנגישה לקהל שלכם למעשה מתאימה עצמה אל כל לקוח ולקוח, זאת מבלי שהלקוח צריך להתאים את עצמו לשעות הפעילות שלכם.

פוטנציאל אדיר לחסוך בעלויות כוח אדם

כעסק, אתם רוצים להוציא כמה שפחות ולהכניס כמה שיותר. הפיתוחים הטכנולוגים השונים הכוללים גם את האפליקציות הזמינות לקהל המשתמשים, נותנים לכם פתח של ממש לחסוך בכוח אדם. אכן, עד לא מזמן גם אתם וגם הלקוחות שלכם הייתם תלויים בצוות העובדים שלכם.

*אפליקציה שתתמוך את השירות שאתם נותנים במסגרת בית העסק שלכם לא רק שיכולה להשלים את השירות האנושי שאתם נותנים, אלא גם להחליפו.

*כך לדוגמא, עם הרשמה לחוגים במסגרת חדר הכושר שאתם מפעילים. קהל המתאמנים שלכם לא צריך להתקשר למכון הכושר, להמתין למענה אנושי, להתעניין לגבי לוח הפעילות וכדומה. עם האפליקציה המותאמת, כל מתאמן יכול להיחשף אל לוח החוגים, להרשם לאימון, לבטל אימון, להצטרף לרשימת המתנה, לחדש כרטיסייה וכן הלאה.

שירות עצמי הוא לעתים שירות טוב יותר

המון פעמים ישנה תחושה כי מענה אנושי הוא בהכרח השירות הטוב ביותר שאפשר לקבל. הלקוחות למדו דרך המכשיר החכם שלהם כי שירות עצמי הוא שירות טוב יותר.

*שירות שכזה הניתן על ידי בית העסק באמצעות האפליקציה, חוסך המון זמן של המתנה ושיחת טלפון עם נציג שירות.

*הדוגמא הקלאסית שניתן לתת היא עם אפליקציות הבנקים שיצרו מהפכה של ממש. הודות ליישומים השונים הזמינים במכשירים החכמים, ניתן לברר את יתרת העובר והשב, לבצע העברות בין חשבונות, לפתוח קופות חיסכון, לקחת הלוואה ואפילו להפקיד צ’קים. המתנה במרכזי השירות של הבנקים או המתנה לשיחה לנציג? לא עוד! השירות העצמי הזמין דרך האפליקציה מייצר חוויה טובה יותר ללקוחות.

האפליקציה שולחת ללקוחות מסרונים על מבצעים, הטבות ועדכונים

דרך האפליקציה המיועדת לקהל הלקוחות שלכם אתם גם יכולים להעביר מסרים שיווקיים שונים. האפליקציה שלכם אם כן מתפקדת גם כערוץ שדרכו ניתן להעביר תכנים פרסומיים שיכולים לקדם אתכם.

*כך לדוגמא, התראות על מבצעים הניתנים על שירותים או מוצרים, הנחות מיוחדות ל-24 השעות הקרובות וכן הלאה.

*בנוסף, באמצעות האפליקציה תוכלו לתקשר גם מסרים אחרים כמו שינוי בשעות הפתיחה של העסק שלכם, או לשלוח התראת חג שמח וכך לשמור על קשר אישי עם הלקוחות.

בסופו של דבר, לקוח מרוצה הוא השגריר הטוב ביותר שלכם!

אז האם כדאי להשקיע באפליקציה לבית העסק שלכם? חד משמעית! לקוח מרוצה הוא לקוח שישאר אצלכם בבית, מבלי שהוא יחפש אלטרנטיבות אחרות אצל המתחרים. מעבר לכך ואולי חשוב מכך, לקוח טוב ומרוצה יהיה השגריר הטוב ביותר שלכם! כך, אתם לא רק זוכים לשמר את הלקוחות שלכם, אלא שישנו פוטנציאל ממשי להגדלת קהל הלקוחות הקיים.

האפליקציה המפותחת עבורכם תואמת את הצרכים שלכם כעסק, את היישומים הרלוונטים לקהל הלקוחות שלכם, תוך מתן דגש על חווית המשתמש והעטיפה העיצובית שתהיה מותאמת לערך המותג שלכם.

5/5 - (1 vote)
תודה! ההודעה נשלחה.
צור קשר
צור קשר

בואו ניפגש!

טלפון: 0723726002

    שם (חובה)

    אימייל (חובה)

    טלפון

    שאלת אבטחה