בניית אפליקציה אב טיפוס
ILS

בניית אפליקציה אב טיפוס

בניית אפליקציה אב טיפוס להצגה למשקיעים

רגע לפני הדבר האמיתי: אפליקציה אב טיפוס להצגה למשקיעים

כיום בחנויות האפליקציות ממתינות לקהל המשתמשים אפליקציות שונות ומגוונות, כאשר כל אחת מהן עונה על צרכים שונים ומותאמת לקהלים שונים. כל משתמש הנכנס אל חנות האפליקציות למעשה נחשף אל התוצר הסופי, מבלי שיש כל זכר לעבודה הקשה, שלב איסוף הרעיונות ואיפיון האפליקציה.

כעת, כשגם אתם נמצאים בשלבים הראשונים לקראת פיתוח האפליקציה שלכם, דעו כי ישנו שלב מקדים שכאדי בהחלט שלא לפסוח עליו: בניית אפליקציה אב טיפוס.

  • אפליקציה זו הינה מעין גרסת דמו לאפליקציה הסופית שלכם, והיא אינה דומה ליישום שבסופו של דבר יורידו המשתמשים אל המכשיר החכם שלהם.
  • כשיש לכם ביד אפליקצית דמו שכזאת, יש לכם כרטיס ביקור שניתן להציג אותו בפני יזמים, ואתם בעיקר יכולים לבחון את חווית המשתמש לפני בניית האפליקציה הסופית. שוב ושוב עולה השאלה והיא האם כדאי להשקיע בשלב זה בפיתוח, והתשובה היא חיובית. מדוע? התשובות לפניכם:

הציגו ליזמים אפליקציה אב טיפוס!

תיק עבודות משרת אתכם ומאפשר לכם לגייס משקיעים רציניים. ככל שמציגים בפני יזמים מוצר מוחשי יותר, כך ניתן להתרשם יותר ובהתאמה גם עולה הסבירות כי ירצו להשקיע.

  • גרסאות דמו מוכרות בעיקר בעולם המוסיקה, אז שולחים מפיקים וכותבי שירים גרסאות ראשוניות לזמרים, כאשר על סמך הגרסה הראשונית בלבד מחליטים הזמרים האם לקחת את השיר לאולפן ההקלטות. גרסת הדמו לא נשארת כפי שהיא, ובהתאם לזהות הזמר, הז’אנר שלו והסולם שלו, מייצרים את ההפקה המוסיקלית בשלמותה.
  • דומה הדבר עם אפליקציית האב טיפוס שנותנת מושג ראשוני, ולאחר מכן היא עוברת מקצה שיפורים שהופך אותה מותאמת למשתמשים בהתאם לקהל היעד.

רק האפליקציה יכולה להעביר את החוויה

האם שף יוכל לשכנע אתכם שהוא שף מוצלח ומוכשר מבלי שתטעמו את האוכל שלו? סביר להניח שלא. אם כן, לכם לבטח מורכב לשכנע יזמים שונים כי האפליקציה שלכם היא הדבר הגדול הבא, מבלי שבאמת תתנו להם את ההזדמנות להתנסות בה.

  • פיתוח האפליקציה בגרסת האב טיפוס שלה מאפשר לכם שלא להשקיע כספים רבים, אלא רק לבסס לעצמכם כרטיס ביקור שאותו תוכלו להפיץ החוצה אל קבוצות סגורות וקהלים מצומצמים בלבד.
  • המון פעמים ניגשים אל יזמים עם רעיון גולמי בשלביו הראשונים ועם תכנון המוצג על דף נייר. מעבר לכך שסקיצה שכזאת לא מרשימה ולא תורמת למוניטין שלכם, הרי שלא באמת אפשר להבין את האפליקציה, את הפונקציות שלה ואת האיכויות שלה.

ומה המשתמשים אומרים על האפליקציה שלכם?

בנוסף, עם אפליקצית האב טיפוס אתם יכולים לצאת לתקופת הרצה. אם לוקחים לרגע שוב את עולם המסעדנות, הרי שהמון מסעדות חדשות יוצאות בתקופת הרצה שמטרתה להבין איך הקהל מגיב לתפריט. התפריט שלכם? האפליקציה שלכם!

  • אפליקציה בגרסת הדמו שלה יכולה לשקף בפניכם מה קהל המשתמשים חושב עליה: עד כמה היא נוחה לשימוש, האם חווית השימוש הייתה טובה או שנדרשים שיפורים, האם ישנם חלקים שלא עובדים כנדרש וכן הלאה.
  • התגלו תקלות באפליקציה? זהו בדיוק השלב לעלות עליהן, לתקן אותן ורק לאחר מכן להעלות אותה לחנות האפליקציות. המשוב מקהל המשתמשים הוא הזדמנות נפלאה לדייק את האפליקציה שלכם!

חוסכים במשאב היקר ביותר: זמן

ישנם שני משאבים עיקריים הנחוצים לכם בכדי לפתח את האפליקציה: כסף וזמן. עם אפליקצית אב טיפוס אתם יכולים לחסוך משמעותית בשני המשאבים האלו. פיתוח אפליקציה בשלב האב טיפוס לוקח פחות זמן, והוא גם עולה לכם פחות כסף. כך, ההשקעה הראשונית שלכם לא מצריכה מכם להשקיע כספים רבים, מה שהופך את הפיתוח לנגיש יותר וזמין יותר גם לחברות קטנות שלא מחזיקות בתקציבים שמנים.

הדגש החשוב ביותר: על איזה צורך אתם מבקשים לענות?

חברת פיתוח האפליקציות שתעבוד מולכם תשים את הדגש על דבר עיקרי: בעוד האפליקציה הסופית שלכם חייבת להצטיין בכל אלמנט ואלמנט, כאן הדגש הוא בעיקר על המענה שהאפליקציה שלכם נותנת.

כך לדוגמא, אם אתם מבקשים לפתח אפליקציית ניווט, הרי שהדבר החשוב באמת הוא לא הקול של המנווט או אופן תצוגת המפה. האלמנט העיקרי עליו יש לשים את הדגש הוא על היכולת של האפליקציה לנווט בצורה מדוייקת, לקלוט במהירות את נקודת המוצא של הנהג ולהציע לו את מסלול הנסיעה הקצר ביותר תוך שניות.

5/5 - (1 vote)
תודה! ההודעה נשלחה.
צור קשר
צור קשר

בואו ניפגש!

טלפון: 0723726002

    שם (חובה)

    אימייל (חובה)

    טלפון

    שאלת אבטחה