פיתוח אפליקציות לאנדרואיד 45000-180000
ILS

פיתוח אפליקציות לאנדרואיד

פיתוח אפליקציות לאנדרואיד

צוות Gapps גאה להוביל את ענף פיתוח האפליקציות לעסקים בישראל.

מפתחי ומעצבי Gapps מונים את מיטב המוחות שיש לענף להציע, אשר מבטיחים שהפרויקט שלך בידיים טובות.

בין אם הנך מעוניין בפיתוח אפליקציה לעסק שלך, פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, לאייפון, פיתוח אפליקציות מבוססות מיקום, אפליקציות משחק, פיתוח תוכנה ועוד.

ליעוץ מקצועי, הצעות מחיר ותיאום פגישה לאפיון הרעיון לאפליקציה שלך, צור קשר בטופס או בשיחה ישירה בטלפון: 0723726002

כמה עולה לפתח אפליקציה?

קרא כאן עוד אודות עלויות פיתוח אפליקציות מובייל

מחפשים מפתח אפליקציית אנדרואיד?

האפליקציה שלכם עובדת רק על סביבת אפל?

יתכן ואתם מפסידים נתח משמעותי משוק המשתמשים בטלפונים החכמים והטאבלטים העובדים בסביבת אנדרואיד.

מפתח אפליקציות לאנדרואיד יכול לבנות אפליקציה חדשה מאפס או לבנות גרסה המותאמת למכשירים השונים עליהם מותקנת מערכת ההפעלה של אנדרואיד.

בשנים האחרונות, למעשה, מכשירים אלה הגיעו לנתח שוק משמעותי ביותר וכבר בשנת 2016 התפרסמו נתונים מפתיעים – אנדרואיד מותקנת על תשעה מתוך כל עשרה מכשירים חכמים.

עליית האנדרואיד

בשנת 2017 הובילה בישראל סמסונג את מכירות המכשירים ולמרות השקת מגוון רחב של מכשירים מבית אפל בשנה האחרונה נראה שברחבי העולם מכשירי אנדרואיד עדיין ישלטו.

הסיבה לכך נובעת מהעובדה, כפי שכל מפתח אפליקציות לאנדרואיד יודע, כי קל יותר לפתח אפליקציה לאנדרואיד מאשר לאייפון ולזכות לאישור להכניסה לחנות האפליקציות.

בעוד האפל-סטור סגורה לפתחי אפליקציות רבות שאינם עומדים בדרישות הקפדניות של החברה, השוק של אנדרואיד פתוח יותר.

הפופולריות של אנדרואיד

עוד סיבה שיש לפופולאריות הרבה של אפליקציות לאנדרואיד היא העובדה כי מכשירים רבים נמכרים בתג מחיר נמוך משמעותי מזה של מכשירי אפל.

הן בשוק הטאבלטים והן בשוק הטלפונים החכמים קל יותר למרבית האוכלוסייה, גם ממעמד סוציואקונומי נמוך יותר, לעמוד בעלות המכשיר.

לסיכום, אפליקציות אנדרואיד מאפשרות למפתח ליהנות ממגוון רחב של פיצ’רים המובנים במכשירים של סמסונג וחברות נוספות ומפתחים מנוסים מסוגלים לבנות קוד המתאים למסכים בגדלים משתנים על מנת להעניק חווייה מושלמת למשתמשים באפליקציה.

מעט רקע על פיתוח אפליקציות לאנדרואיד

בסיס פיתוח אפליקציות לאנדרואיד בנוי על פלטפורמת Java – שנחשבת לברכה אך גם לקללה עבור חברות שמחפשות לבנות אפליקציית אנדרואיד.

Java היא אחת השפות הפופולריות ביותר בעולם התכנות, ובדרך כלל אחת הראשונות שמלמדים בלימודי תכנות ופיתוח.

כתוצאה, השוק מוצף במפתחים שטוענים להבנה ובקיאות בשפת Java, שמקשה על האבחנה בין מפתחים כשירים בלבד למפתחי אנדרואיד מוכשרים ברמה בינלאומית.

הסיבוך הנוסף שחברות לרוב לא מבחינות בו הוא שהיכולת לתכנת אפליקציות Java לעתים קרובות מתורגם בצורה גרועה לכתיבת אפליקציות אנדרואיד, למשל:

ארכיטקטורת אפליקציה

לארכיטקטורת Java נפוצה אין מקום במסגרת אנדרואיד. על אפליקציות אנדרואיד להיות מהירות – ובמהירות אנחנו מתכוונים ל- 60fps. ימי הסובלנות לממשקים האיטיים חלפו מעולם המובייל.

השגת ביצועים מעולים בלמעלה מ- 20,000 סוגי מכשירי אנדרואיד קיימים היא לא משימה פשוטה ודורשת תשומת לב יתרה לפרטים, בצמוד לעבודת בקרת איכות קפדנית.

על אפליקציות אנדרואיד להפגין יעילות בזיכרון. מכשירי אנדרואיד מוקדמים העניקו 16MB לאפליקציות, ואין זה נדיר היום למצוא מכשירים שמעניקים 60MB בלבד להרצת כל אפליקציה.

סביר להניח שאם תשאלו כל מפתח Java ממוצע מה היה הגודל הפיזי של זיכרון האפליקציות שעבד עליהן, המספר יהיה גבוה יותר מזה שהזכרנו.

אפליקציות אנדרואיד אמורות להיות מסוגלות להיסגר ולהפתח בכל עת ובכל מקום באפליקציה. עבודה על ארכיטקטורה למטרה הזו היא לא משהו שמפתח Java מסורתי עושה ביום-יום, וזה לא משהו שהוא או היא יוכלו פשוט לאמץ באופן מידי.

פיתוח אפליקציות לאנדרואיד באפקטיביות = מינוף כל פיסת פונקציונליות שיש לאנדרואיד להציע

הדרישות הללו לא מתורגמות ליישומי Java מסורתיים ומסגרת אנדרואיד עצמה לא מאפשרת עיצוב אפליקציות מסורתי – אפילו מסגרת ממשק המשתמש ייחודית לאנדרואיד.

עם האופן שבו אנדרואיד בנוי, אפשר לטעון שעדיף יהיה לשכור את שירותיו של מפתח ללא שום ניסיון בפיתוח Java, שייקח את הזמן ללמוד לעומק את מסגרת האנדרואיד, במקום לבחור במפתח Java מנוסה שינסה לכפות את ניסיונו על האפליקציה.

פיתוח אפליקציות לאנדרואיד

איך תמצא מפתח טוב לאפליקציות אנדרואיד?

אז איך שוכרים שירות מחברת פיתוח תוכנה טובה? בדיקת הניסיון והיכולות שלה היא כמובן הדרך הנכונה, אבל איך אומרים? “השטן נמצא בפרטים הקטנים”.

תוכנות באיכות ירודה הן לרוב תוצאה של עיגול פינות וקיצורי דרך שהלקוח בדרך כלל לא רואה – אתה זקוק לצוות מפתחים שמתגאה בעבודתו ומבטיח שכל אפליקציה מתוחזקת ופועלת היטב.

לכן, 5 המלצות:

  1. על צוות הפיתוח לעבוד בחפיפה גבוהה עם צוות UX (חווית המשתמש). חברת פיתוח אפליקציות שמכבדת את עצמה מבינה את חשיבות המוניטין בפיתוח אפליקציות אנדרואיד איכותיות ומוצלחות, וצוות ה-UX יכול לסייע רבות בהנחיות להשגת המטרה. אם צוות האנדרואיד אינו נלחם על עיצוב טוב יותר עבור הפלטפורמה, זה בדרך כלל סימן שהוא לא מנוסה מספיק.
  2. צוות הפיתוח אמור לעבוד בשיתוף פעולה אדוק עם צוות בקרת האיכות (Quality assurance – QA). הודות לעובדה שלאנדרואיד למעלה מ- 20,000 סוגי מכשירים פוטנציאלים עליהם תפעל האפליקציה, צוות פיתוח אנדרואיד מוצלח חייב זיקה חזקה לבדיקות ועל כן זקוק לעבודה צמודה מול בקרת האיכות, לעיתים על בסיס יומי. אווירת בדיקות חזקה סביב האפליקציה שלך חיונית להצלחתה ומעניקה לצוות המפתחים לעסוק בבניית אפליקציית האנדרואיד שלך במקום לשחק תופסת עם באגים.
  3. על הצוות להיות ממוקד אבטחה. הימנעות מבעיות אבטחה בשלבים המוקדמים יכולה לחסוך זמן יקר בפיתוח ולהוביל למוצר איכותי יותר. בעוד סריקות אבטחה חיצוניות יכולות להעלות כמה בעיות כלליות, בעיית אבטחה באפליקציה מספיקה כדי להרוס את המוניטין שלך והסיכון לא שווה השכרת חברת פיתוח שמזניחה את סוגיית האבטחה.
  4. על צוות הפיתוח להיות יעיל. לצוות פיתוח אפליקציות לאנדרואיד אמורה להיות השאיפה לבנות אפליקציות מרשימות, אולם אין צורך ליצור כפתור בשווי כולל של עשרות אלפי שקלים. צוות פיתוח אנדרואיד אפקטיבי מכיר היטב את רשימת ספריות הקוד הפתוח והיעיל המקיפה שבכוחה להאיץ פיתוח, וידע בדיוק מתי ואיך למנף זאת בפרויקט.
  5. על צוות הפיתוח להקים הגנת איכות במהלך שלב הפיתוח. משמעות הדבר היא כלים וספריות שמדווחות כשהאפליקציה נכשלת לעמוד בפרופיל עיבוד (CPU) וזיכרון רצויים. קשה למעצבים ומשתמשים במכשירים מודרניים לשחזר פיגורים וקריסות, אולם משתמשים בעלי מכשירים ישנים יותר יסבלו. בהעדר יישום כלי ההגנה הללו, המוצר שלך או שיהיה מתחת לממוצע, או שצוות בקרת האיכות יאלץ להשקיע זמן רב ואינספור שעות בבדיקתו על מגוון רחב של מכשירים.

מעוניין לנסות להתחיל לפתח בעצמך?

קרא את המאמר: פיתוח אפליקציות לאנדרואיד למתחילים.

לפרטים נוספים בנושא פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, תיאום פגישה והצעות מחיר, צור עמנו קשר עוד היום. ג’יאפס פיתוח אפליקציות.

פיתוח אפליקציות לאנדרואיד: שאלות ותשובות

כמה עולה פיתוח אפליקציה לאנדרואיד?

תקציב פיתוח אפליקציה תלוי בשלושה מרכיבים, עיצוב, חווית משתמש, פיתוח. המרכיב היקר יותר הינו כמובן פיתוח מלא של אפליקציה. המחיר יכול להשתנות בהתאם לכמות הצוות, סוגי המפתחים וכדומה. לפרטים נוספים צרו קשר באתר.

כמה זמן יקח לפתח את האפליקציה?

תהליך הפיתוח תלוי ברמת המורכבות של האפליקציה, בכמות האנשים בצוות הפיתוח ובמהירות תגובתו והחלטתו של הלקוח. בממוצע ניתן לומר שבין חודשיים לארבעה חודשי עבודה ובמקרים מסוימים גם יותר.

פיתחנו את האפליקציה, מה עכשיו?

תלוי בסוג האפליקציה. אם מדובר באפליקציה לשימוש מסחרי למשל, הוספת אפליקציה לחנויות המובייל הכרחית על מנת להציע את המוצר למשתמשים.

האם אתם מפתחים גם אפליקציות אב טיפוס?

כמובן. אנחנו לא רק מפתחים אפליקציות ברמה גבוהה מאוד, אנחנו גם מסייעים ללקוחות המעוניינים בגיוס משקיעים על ידי פיתוח גרסת אפליקציית אב טיפוס לטובת מצגות במחיר נמוך משמעותית. לפרטים נופסים, צרו איתנו קשר.

4.1/5 - (22 votes)
תודה! ההודעה נשלחה.
צור קשר
צור קשר

בואו ניפגש!

טלפון: 0723726002

    שם (חובה)

    אימייל (חובה)

    טלפון

    שאלת אבטחה