פיתוח אפליקציות משחקים והמגמות הצפויות
ILS

פיתוח אפליקציות משחקים והמגמות הצפויות

פיתוח אפליקציות משחקים

צוות Gapps מפתח אפליקציות iOS ואנדרואיד באיכות גבוהה

משדרגים ומשתדרגים ללא הפסקה

צוות Gapps גאה להוביל את ענף פיתוח האפליקציות בישראל. מפתחי ומעצבי Gapps מונים את מיטב המוחות המבריקים שיש לענף להציע, אשר מבטיחים שהפרויקט שלך בידיים טובות.

ליעוץ מקצועי, הצעות מחיר ותיאום פגישה לאפיון הרעיון לאפליקציה שלך, צור קשר בטופס או בשיחה ישירה בטלפון: 0723726002

כמה עולה לפתח אפליקציה?

עלויות פיתוח אפליקציות מובייל

10 מגמות מובילות בעולם פיתוח אפליקציות משחקים 2016 – 2017

טכנולוגיות פיתוח אפליקציות משחקים למובייל מסעירות את חיינו

משך הזמן הממוצע שאנשים משתמשים בטלפון הסלולרי שלהם עבור יישומים שאינם קוליים הכפיל את עצמו כמעט פי 5(!) בשנים האחרונות.

במובן מסוים, זה קשור לאפליקציות יום-יומיות, אולם בזמן האחרון, משחקי אפליקציות הופכים לסיבה העיקרית שאנשים מבלים כל כך הרבה זמן מחוברים לטלפון החכם שלהם.

גלובלית, תעשיית משחקי המובייל גלגלה 7.8 מיליארד דולרים בשנת 2012 כשצפי הצמיחה נוסק לכיוון 12.6 מיליארד דולרים עד סוף 2016. אחת הסיבות העיקריות מאחורי ההצלחה המסחררת הזו היא שאפליקציות משחקים הן ניידות ומספקות את אחת הצורות הטובות ביותר של בידור בכל עת ומכל מקום.

הצמיחה המהירה של התעשייה הוביל לשורה שלמה של חברות פיתוח אפליקציות משחקים אשר מציעות שירותי פיתוח מקצועיים עבור עסקים ויזמים פרטיים.

10 מגמות צפויות באפליקציות משחק

בכל שנה שחולפת אנו עדים למערך חדש של מגמות וחידושים בענף אפליקציות המשחקים לניידים, ובשנה הקורבה לא צפויה האטה מיוחדת, דווקא להיפך.

בשנת 2017, ההכנסות שיפיקו אפליקציות משחקי מובייל צפויות לשבור שיא חדש. השקת מכשירים וטכנולוגיות חדשים תוביל לתחרות עזה בין מפתחי אפליקציות משחקים, מה שכנראה יאלץ אותם להתייעל ולהמציא אסטרטגיות שיווק מקוריות ומעניינות.

פיתוח אפליקציות משחקים Gapps

מגמות פיתוח אפליקציות משחקים הצפויות

חבילות ההרחבה הן המפתח:

חבילת הרחבה היא בסה”כ תוספת למשחק מובייל קיים. עד כה, רוב המקומות בהם לקוחות נתקלו בחבילות הרחבה היו בדרך כלל קונסולות משחקים ומשחקי PC. כעת, מפתחי אפליקציות מובייל בשלבי הפנמה מתקדמים של רעיון חבילות ההרחבה, ששמור כדרך מצוינת לגרום למשתמשים לחזור ולהשתמש באפליקציה.

אף על פי שלא מדובר בקונספט חדש לגמרי, הרעיון יהפוך ברור יותר בשנים הקרובות. הודות להתפתחות תעשיית משחקי המובייל והעלויות הגבוהות שנדרשות למשיכת לקוחות, זה רק הגיוני לעשות כל מה שניתן על מנת לשמר ולרצות כמה שיותר לקוחות.

עלייתם של משחקי המיני:

מיני משחקים הם משחקים קטנים שצצים במשחקים גדולים יותר. המשחקים האלה לא דורשים התקנה נוספת ובדרך כלל משולבים במטרה לקדם תחרות ידידותית בין חברים.

המשחקים הקטנים צפויים להוות חשיבות רבה בעתיד, שכן הם עוזרים להגדלת אינטראקציה בין משתמשים ומגבירים משמעותית את חוויית המשתמש.

משחקי מובייל לכל הגילאים:

משחקי אפליקציות בדרך כלל מיועדות עבור הדור הצעיר אולם המגמה משתנה בקצב מהיר. כיוון שיותר ויותר אנשים עם זמן פנוי מעשירים את עצמם בידע טכני, הם הופכים להיות מקבץ שוק שמתחיל לקרוץ למפתחי אפליקציות רבים.

פיתוח אפליקציות משחקים עבור אנשים מבוגרים הולך להיות הדבר הגדול הבא.

שקיעתן של קונסולות משחק:

אף על פי שקונסולות המשחק כמו סוני פלייסטיישן הופכות למתוחכמות יותר ויותר, נראה שצפי המכירות יורד. זאת לא משום שהקונסולות בהכרח לא איכותיות, אלא משום שהן אט אט מוחלפות על ידי אופציה גמישה וזולה יותר – הטלפון החכם.

אנשים מעדיפים לשחק בטלפון הנייד בזמנם הפנוי, בין אם בדרך לעבודה, או בזמן מנוחתם אחרי יום עבודה עמוס. עם הקונסולה, הנוחות והגמישות פחות עד בלתי אפשריות.

לכן, אפליקציות משחקים למובייל כבשו את השוק ההולך וגדל, וצפוי שימשיכו לעשות כן גם בעתיד.

תשלום פר חשיפה מתייקר:

העלויות הכרוכות באיתור שחקני אפליקציות משחק חדשים שמומרים לכסף הן גבוהות למדי, והודות לתחרות הגוברת, העלות עבור החשיפה (CPI, ראשי תיבות: ‘Cost per Install’) הולכת להתייקר עוד יותר.

אפילו חברות פיתוח מוכרות תצטרכנה לשלם מחיר כבד יותר למציאה ושימור של שחקנים חדשים. אם יש לך רעיון לאפליקציה, כדאי שתזדרז.

מודל ההרשמה (מנוי) צובר פופולריות:

מודל ההרשמה עבור אפליקציית משחק צובר מומנטום בימינו. רוב משחקי המחשב והקונסולות המבוססים על שימוש יומיומי בארה”ב כבר מאמצים את גישת מודל ההרשמה, וזה רק עניין של זמן עד שמשחקי האפליקציות ילכו בעקבותיהם.

משחקי מציאות רבודה הופכים לעניין מרכזי:

ראשית כל להגדרה: “מציאות רבודה (באנגלית: Augmented reality, ובקיצור ‘AR’) היא טכנולוגיית מחשוב המשמשת כהעתק של המציאות. במציאות זאת, משולבים אלמנטים וירטואליים אשר מתמזגים עם הסביבה האמיתית בזמן אמת ובאופן אינטראקטיבי.

השימוש באלמנטיים של צליל ואיורים על המרקע הופכים את המציאות לאינטראקטיבית. לעומת זאת, בניגוד למציאות רבודה, המונח מציאות מדומה, מתייחס להחלפה מוחלטת של העולם האמיתי בעולם מדומה.” (מקור: ויקיפדיה).

הערכות משערות שעד שנת 2018, יהיו בעולם בערך 200 מיליון שחקני משחקי מציאות רבודה. מציאות רבודה מתאימה למסכים קטנים ומשנה את פני תעשיית משחקי המובייל.

משחקים מבוססי ענן:

חברות משחקים גדולות וקטנות מפתחות אפליקציות משחקים מבוססות ענן. משחקים מבוססי ענן אלה משולבים מנועי משחק מתקדמים אשר מסוגלים לשאוב מכוחו של הענן את המשאבים הדרושים למקסם חזותיות מדהימה, כמו גם אינטגרציית מדיה חברתית ואלמנטים חיוניים נוספים להגברת חוויית המשתמש.

מטרתם העיקרית של מפתחי אפליקציות משחק תהיה לפשט את עיצוב האפליקציה ותהליך הפיתוח על ידי העברת רוב העבודה השחורה לענן.

טכנולוגיות לבישות:

עד שנת 2018, העולם יצרוך כ- 135 מיליון פריטי טכנולוגיות לבישות, כשרובן יכללו שעונים חכמים וצמידים למיניהם. עם התפתחות המכשירים הלבישים, מפתחי אפליקציות יחפשו דרך לשלב את הטכנולוגיות על מנת לספק ללקוחות חווייה מהנה.

גישה חדשה לעדכונים:

עדכוני משחקי מובייל הם כבר מעבר לתיקון באגים. מפתחי אפליקציות ידועים כבר משתמשים במודל “משחק כשירות” על מנת להעניק ללקוח חוויית משתמש טובה יותר ושיפור האינטראקציה עמו.

כמו כן, מומחי תוכנה צופים גידול מהיר באפליקציות מזינות (Feeder apps) שנחשבות לפשוטות אך ממכרות מאוד.

בחר בצוות Gapps לפיתוח אפליקציית המשחק הבאה שלך

לצוות הפיתוח שלנו הניסיון הדרוש לפיתוח אפליקציות משחק עבור שלל הפלטפורמות, כגון אנדרואיד, iOS, ווינדוס וכו’. ליעוץ מקצועי ופרטים נוספים, אל תהסס ליצור עמנו קשר. Gapps פיתוח אפליקציות.

3.6/5 - (21 votes)
תודה! ההודעה נשלחה.
צור קשר
צור קשר

בואו ניפגש!

טלפון: 0723726002

    שם (חובה)

    אימייל (חובה)

    טלפון

    שאלת אבטחה