משחקי מציאות רבודה: חוויה – כן – מהעולם הזה
משחקי מציאות רבודה: חוויה – כן – מהעולם הזה
כפי שנאמר בצדק “אנשים לעולם לא לומדים ממה שמספרים להם, הם צריכים לגלות (לחוות) בעצמם.” – פאולו קואלו.
כפי שנאמר בצדק “אנשים לעולם לא לומדים ממה שמספרים להם, הם צריכים לגלות (לחוות) בעצמם.” – פאולו קואלו.
מציאות רבודה זו טכנולוגיה שיוצרת השתקעות ויש לה שפה משלה. מילון המונחים הזה של המציאות הרבודה צריך לעזור לענות על השאלה “מה זו מציאות רבודה?” ולהאיר אור על פרטים בסיסיים רבים שקשורים לפיתוח אפליקציות בתחום המציאות הרבודה. אם ישנו מונח שאתם סקרנים לגביו אך לא ראיתם אותו ברשימה, צרו עמנו קשר בכתובת info@gapps.co.il עם השאלה שלכם.
לפי התחזיות, לקראת 2021 ערך התעשייה יעמוד על 108 מיליארד דולר, מצופה כי ה- VR/AR (מציאות רבודה \ מציאות מדומה) יחדרו לתעשיות השונות ורבים ממשיכים להבין את ערכן לחברה וההשפעה שתהיה לטכנולוגיות של מציאות מעורבת על החברה בעתיד הקרוב. וכעת מבינים זאת אף יותר לנוכח ההכרזות האחרונות של Facebook ו- Snapchat על הוספה של פונקציות Augmented reality) AR) לפלטפורמות שלהן.
מציאות רבודה היא הטכנולוגיה המתפתחת החדשה בשוק ורוב התעשיות משתמשות בה ככלי לצרכי השיווק שלהן. לפי Mashable, “מציאות רבודה היא מבט חי וישיר או עקיף על סביבה פיזית של העולם האמיתי שמרכיביו מועצמים על-ידי תשומות חושיות שנוצרות באמצעות מחשב, כגון צליל, וידאו, גרפיקה ונתוני GPS”.
תיירות זו תעשיה פורחת, וגם חלק אינטגרלי מהחברה המודרנית. התיירות של ימינו היא מקור הכנסה לאומי משמעותי במדינות רבות. היא מהווה 30% מהמסחר בשירותים בעולם, ו- 6% מסך הייצוא של טובין ושירותים. היא יוצרת הזדמנויות העסקה רבות בענפי השירותים במשק אשר קשורים לתיירות.