6 נקודות שיש לקחת בחשבון בבניית אפליקציות
ILS

6 נקודות שיש לקחת בחשבון בבניית אפליקציות

בניית אפליקציה לחברות

בניית אפליקציות לחברות – 6 נקודות שחשוב לקחת בחשבון

כמות הפניות שאנו מקבלים מאנשים שמעוניינים בבניית האפליקציה הראשונה שלהם באמת מחמיאה. הפניות בדרך כלל מתחילות כך: “יש לי רעיון לאפליקציה שאני רוצה לפתח..” אם הנך מעוניין בפיתוח האפליקציה הראשונה שלך, להלן כמה דברים שמומלץ לשקול.

1. האם האפליקציה שבכוונתך לבנות מיועדת לקידום עסק קיים או כעסק בפני עצמה?

האם אתה מעוניין באפליקציה שתקדם מכירות עבור עסק קיים?

אם האפליקציה תציג את סוכנות הרכב שלך, מועדון השיט או מועדון לילה מקומי, אז הדרך המהירה ביותר לביצוע היא לשכור חברת פיתוח אפליקציות מקומית. אין ממש צורך שתתעמק בלמידת תהליך הפיתוח עצמו.

באופן כללי, כל שתצטרך הוא להראות לצוות הפיתוח כמה אפליקציות שהרשימו אותך בחנות האפליקציות (app store \ גוגל פליי) ולצרף את התמונות, התכנים וקטעי הוידאו שתרצה להטמיע באפליקציה שלך.

במידה ותוכל, נסה לעצב את האפליקציה שלך לבצע פעולות מועילות. להורדות מירביות, מומלץ להגדיר את האפליקציה לחינמית וכשהיא תעלה לחנות, לשגר הודעת תפוצה לכל לקוחותיך להודיע להם על האפליקציה החדשה שהשקת.

קריאה מומלצת: בניית אפליקציה מקורית מול אפליקציה היברידית

בניית אפליקציות לחברות - חנות גוגל פליי
חנות אפליקציות “גוגל פליי”

האם המטרה העיקרית שלך היא לעשות כסף מהאפליקציה?

אם הנך מעוניין ביצירת הון מהאפליקציה, מאד מומלץ שלא לייעד אותה למדינה אחת – סביר להניח שלא תעשה כסף מאפליקציה על הרי סקוטלנד או הפאבים בתל אביב.

כמו כן, מומלץ להימנע מבניית אפליקציה עבור אירוע עונתי (בתור התחלה). על מנת למקסם רווחים, תתחיל בקטן ותשתמש באפליקציות הראשונות שלך כמקורות תחקיר ללמידה עצמית.

מחקר יסודי על האפליקציות הפופולריות ביותר בחנויות האפליקציות הוא דרך מצוינת להפחתת סיכונים, ופיתוח סוג אפליקציה שכבר הוכיח את עצמו מבחינת הביקוש בשוק. מיותר לציין שככל שתבצע יותר עבודה בעצמך, כך תחסוך כסף על תהליך הפיתוח.

זכור כלל חשוב: תשווק את הפיתרון לבעיה שפתרת, לא את המוצר.

2. האם לבנות אפליקציה לאייפון? לאנדרואיד? או גם וגם?

אנדרואיד ואייפון\אייפד מאמצים שפות שונות ולכן רוב האנשים מעדיפים לפתח אפליקציה למערכת אחת תחילה, על מנת לשמור על עלויות נמוכות.

אם ברצונך לעשות כסף, אולי כדאי שתבחר בפיתוח עבור מערכת אחת בלבד תחילה – פופולריות המערכות משתנה מעת לעת ועמה סיכויי ההצלחה להורדות – שאל את המפתחים איזו מערכת זוכה להורדות רבות יותר כיום.

3. האם האפליקציה צריכה להיות פתוחה להורדה בחינם?

תמחור פועל בצורה שונה עבור קטגוריות שונות של אפליקציות. אפליקציות חינמיות הן פופולריות מאד בעיקר כשמדובר באפליקציות משחק ובידור, במיוחד באנדרואיד. אלא אם כן מדובר באפליקצית נישה מורכבת להפליא, האפשרות הבטוחה ביותר היא לבנות שתי גירסאות, בתשלום ובחינם.

בדוק איזו גירסה מניבה יותר רווחים והתקדם משם. על מנת להתחיל להרוויח כסף מאפליקציה חינמית, מומלץ להטמיע פרסומות לאורכה ולרוחבה של האפליקציה. לאחר כמה חודשים של הרצה, תוכל להתנסות עם רכישות בתוך האפליקציה ואפשרויות מונטיזציה אחרות.

למקסום הורדות, אין ספק שאפליקציה חינמית היא האופציה המועדפת.

4. איזה סוג אפליקציה מומלץ לבנות?

הדרך הטובה ביותר להרוויח מהאפליקציה שלך היא ראשית לברר האם קיים מספיק ביקוש בשוק עוד טרם להתחלת תהליך הפיתוח.

כנס לחנויות האפליקציות (מומלץ כל יום) ומצא את האפליקציות החינמיות המובילות והאפליקציות המובילות שבתשלום, שבקטגוריה בה הנך מעוניין. הורד את האפליקציות והתעסק עמם מעט.

האם אנשים מורידים את סוג האפליקציה שאתה מעוניין לבנות? אם לא, אולי כדאי לחשוב על אפליקציה אחרת? לעולם אל תתאהב ברעיון לפני שהוא הניב לך רווחים!

מנסיוננו כחברת פיתוח אפליקציות מובילה, הקטגוריה בעלת הפוטנציאל הרב ביותר ליצירת רווחים הן מפרסומות והן מרכישות בתוך האפליקציה היא ללא ספק אפליקציות משחק.

לכן, אם בכוונתך להתחיל עסק אפליקציות משלך, זה אולי הטיפ הטוב ביותר שנוכל להעניק לך.

5. האם לשכור חברת פיתוח או ללמוד לפתח אפליקציות בעצמך?

אם בכוונתך להתחיל לעסוק בפיתוח אפליקציות ולפתח עסק סביב הנושא, בהחלט מומלץ שתתחיל ללמוד על בניית אפליקציות. למד את המכשולים הנפוצים ואיך עובד שוק האפליקציות.

למד מסיפורי הצלחה ומה גרם להם להפוך לכאלה. חוסר ידע מוחלט עלול לעלות לך בהוצאת הרבה יותר מידי כסף ממה שאחרת היית מוציא.

6. כמה סיכון כרוך בבניית אפליקציה?

“תעשה טעויות כמה שיותר מוקדם”

אם מטרתך לבנות עסק סביב פיתוח אפליקציות, חתור לבניית תיק עבודות מלא באפליקציות מוצלחות במקום לרכז את כל האנרגיה באפליקציה אחת גדולה.

שמור על סיכון נמוך וסיכויי הצלחה גבוהים. באופן כללי, קל יותר לעשות כסף ממצבור של אפליקציות קטנות מאשר אפליקציה גדולה אחת.

תוכל ללמוד המון מכל אפליקציה שתשווק. בכך, איכות האפליקציות שלך תעלה עם כל אחת שתשווק – בלתי נמנע שתעשה טעויות פה ושם, אבל חשוב לזכור שתלמד מהן לקחים חשובים.

שמור על ההוצאות הראשוניות שלך נמוכות. ככל שתתנסה מהר יותר בפיתוח ושיווק אפליקציות מובייל, כך תהנה מהר יותר ממשוב לקוחות ותוכל לאמת את ההנחות שלך לגבי תמחור, סוג האפליקציה, העיצוב שבחרת, נושא, תכונות, חומרים שיווקיים ועוד.

המידע והידע שתפיק מהתהליך, יסייעו לך לבצע צעדים מושכלים יותר ולהגדיל הכנסות בעתיד.

שיקולים נפוצים בקרב אנשים שבונים אפליקציה בפעם הראשונה

“כבר קיימת אפליקציה כמו שלי בחנות האפליקציות”:

אלה חדשות נפלאות. תוכל לעבור לאתר topappcharts.com ולהקליד בו את שם האפליקציה. אם האפליקציה לא מדורגת גבוה בקטגוריה שלה, הרגע חסכת לעצמך לא מעט זמן וכסף, ועכשיו אתה יודע שהביקוש לסוג האפליקציה שהתכוונת להציע לא גבוה.

“אני עדיין משוכנע שהרעיון לאפליקציה שלי הוא נהדר ואני בכל זאת מעוניין בפיתוח”:

התלהבותך מוערכת מאד! מה שהיינו ממליצים לך כעת הוא להכניס את הרעיון למגירה. אם אכן מדובר ברעיון מקורי, תרצה להעניק לו את מירב סיכויי ההצלחה. לכן, הפרויקט שלך לחודשים הקרובים הוא פרסום כמה אפליקציות קטנות.

דרך טובה לשמור על עלויות נמוכות היא לרכוש קוד מקור באינטרנט, לשנות את הגרפיקה, להטמיע מודעות פרסומיות ולהעלות את האפליקציה בעצמך, או לשכור מפתח אפליקציות מקצועי שיטמיע פרסומות כך שתוכל להתחיל להרוויח כסף.

לאחר כמה חודשים, תהיה בעמדה הרבה יותר טובה מבחינת ידע ומקצועיות, ובשאיפה גם רווחית, לעשיית צדק עם רעיון האפליקציה הגדולה שלך. חשוב לזכור שכדי לגרום למשתמשים להעריך את האפליקציה שלך כמה שיותר, חשוב שתיראה מיליון דולר.

“אין לי מספיק כסף”:

עדיין אפשרי לבנות אפליקציה במצב של משאבים מוגבלים. הדרך הזולה ביותר להתחיל היא להשתמש במערכת ההפעלה שיש לך כיום. אם יש לך MAC, בנה אפליקציות לאייפון\אייפד.

אם יש לך מחשב PC, בנה אפליקציות לאנדרואיד. אתה גם לא צריך לרכוש סמארטפון כדי להתחיל. התוכנה בה תשתמש (Eclipse \ Xcode) כוללת סימולטור סלולרי חינמי שמדמה את צג הטלפון על גבי מסך ה- PC או ה- MAC.

“יש לי רעיון לאפליקציה מהפכנית אבל אני חושש לספר לך מחשש לגניבת הרעיון”:

במקום לומר זאת, עדיף שהפנייה הראשונית למפתח אפליקציות תיראה כך: “יש לי רעיון לאפליקציה אנדרואיד\אייפון בתחום הצילום \ הבריאות \ המשחק. האם יש לך ניסיון בפיתוח ושיווק אפליקציות מהסוג הזה?

בניית אפליקציות לחברות

על מנת לעשות זאת נכון, תצטרך לעבוד לא מעט ולהתמכר למחשב שלך במובן מסוים. עקומת הלמידה תלולה בהתחלה, ויתכן מאד שלא תראה משפחה וחברים במשך זמן מה.

אם תתמיד ותתחיל לגרום לדברים לנוע, ההשקעה בהחלט תשתלם. האנשים המוצלחים ביותר בתחום בניית אפליקציות לחברות לומדים מהר ככל שביכלתם ומוציאים לפועל בכל יום.

ליעוץ מקצועי, פנה אלינו, Gapps – בניית אפליקציות לחברות.

5/5 - (2 votes)
תודה! ההודעה נשלחה.
צור קשר
צור קשר

בואו ניפגש!

טלפון: 0723726002

    שם (חובה)

    אימייל (חובה)

    טלפון

    שאלת אבטחה