בניית אפליקציות לאנדרואיד לאייפון
ILS

בניית אפליקציות לאנדרואיד לאייפון

בניית אפליקציות – ג’יאפס חברה לפיתוח אפליקציות מובייל

צוות Gapps גאה להוביל את ענף בניית האפליקציות בישראל. מפתחי ומעצבי Gapps מונים את מיטב המוחות שיש לענף המובייל להציע, מה שמבטיח שהפרויקט שלך בידיים טובות. בין אם הנך מעוניין בפיתוח אפליקציה לעסק שלך, פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, לאייפון, פיתוח אפליקציות מבוססות מיקום, אפליקציות משחק, פיתוח תוכנה ועוד.

ליעוץ מקצועי, הצעות מחיר ותיאום פגישה לאפיון הרעיון לאפליקציה שלך, צור קשר בטופס או בשיחה ישירה בטלפון: 0723726002

כמה עולה לפתח אפליקציה?

עלויות פיתוח אפליקציות מובייל

בניית אפליקציות – אם אתה לא שם, אתה כבר כמעט ולא קיים

הן אמנם פרצו לחיינו בסערה ממש לא מזמן אך היום מכשירי הטלפון החכמים שלנו מלאים באפליקציות שונות ומגוונות. החל מאפליקציות לשליחה וקבלת הודעות, אפליקציות לניווט בדרכים, אפליקציות לניהול חשבונות ויומנים וירטואליים ועד לאפליקציות, נראה שהיום כבר כמעט בלתי אפשרי לדמיין את החיים ללא אותם יישומונים בהם אנחנו משתמשים על בסיס קבוע ובאופן יום יומי.

אם גם לכם יש רעיון פרץ דרך שיכול לשנות את חייהם של מיליוני בני אדם ברחבי העולם, אז חשוב שתדעו את כל מה שצריך לדעת על בניית אפליקציות כך שהחיים שלכם יהיו הרבה יותר פשוטים.

בניית אפליקציות אנדרואיד ואייפון - ג'יאפס

מאיפה הכל התחיל?

בשנת 2007 הציגה חברת אפל לעולם את האייפון הראשון שהיה למעשה הטלפון החכם המשמעותי הראשון. מכשיר זה אפשר למשתמשים בו לעשות לבצע בעזרת טלפון מגוון פעולות שעד לאותה עת ניתן היה לשות רק על גבי המחשבים הביתיים כמו גלישה באינטרנט, שליחת הודעות כתובות, האזנה למוזיקה ולרדיו, צפייה בסרטונים ועוד.

מגוון האפשרויות הבלתי נגמרות שהסמארטפונים הציעו לבעליהם הביאו להופעתם של אפליקציות רבות שהן למעשה יישומי מחשב שמותאמים במיוחד לשימוש על גבי מסכי הטלפון או הטאבלט.

בתחילת דרכן מרבית האפליקציות שימשו לצרכים בסיסיים ולצרכי עבודה בעיקר והאפליקציות הראשונות שהופיעו היו למטרות ניהול יומנים וירטואליים, אפליקציות לניהול חשבונות אלקטרוניים, אפליקציות לצריכת תוכן חדשותי אפליקציות וכדומה.

הצלחתן הרבה של אפליקציות אלו וההתפתחות הטכנולוגית האדירה בשוק המובייל, שהפכה את הסמארטפונים למכשיר שלעיתים נראה כאילו הוא מחובר לכף ידינו, הביאו לגל אדיר של מגוון אפליקציות מתחומים שונים, שחלקן זכו להצלחה אדירה ובהן משתמשים כיום מיליוני בני אדם ברחבי העולם.

עסק כלכלי לכל דבר

העובדה שאפליקציה אחת שנבנתה בישראל יכולה להפוך לכלי שימושי שבו משתמשים עשרות ומאות מיליוני בני אדם ברחבי העולם הפכה את האפליקציות גם לעסק כלכלי לכל דבר. ישנו מגוון אפשרויות שבעזרתן ניתן להפוך את האפליקציה למקור הכנסה לכל דבר, כשהעיקרית שביניהן עליה חולם כל אדם היא על ידי מכירת האפליקציה והרעיון העומד מאחוריה לחברות גדולות מרחבי העולם שמוכנות לשלם בעדן סכומי כסף נאים למדי.

אפשרויות נוספת היא דרך מכירת שטחי פרסום על גבי האפליקציה, גביית תשלום עבור הורדתה או שילוב תכני פרימיום בעלות מינימלית באפליקציה חינמית. חשוב לציין שאין כל צורך באפליקציה בעלת מאות מיליוני משתמשים בשביל לעשות כך, כל מה שצריך הוא רעיון חדשני ומקורי ואפליקציה עשויה היטב.

רעיון שיהפוך למציאות

מאחורי כל אפליקציה מצליחה עומד רעיון חדשני ומקורי. זהו למעשה השלב הראשוני בכל תהליך בניית אפליקציות, כי גם האפליקציה מעוצבת ונוחה למדי לא תצליח אם היא לא תענה על צורך מסוים בצורה חדשנית ומרעננת.

זהו שלב משמעותי ביותר כיוון שבניית אפליקציות גם עולה כסף וגם לוקחת לא מעט זמן, ולכן רצוי בשלב זה לנתח לעומק את מטרות האפליקציה וקהל היעד שלה ולערוך בדיקה ובירור מקיף האם אין בנמצא כבר אפליקציה דומה שגם תהפוך את הרעיון שלכם לפחות מקורי משחשבתם ואף עשויה להעמיד אתכם בפני הסתבכות משפטית.

בשלב זה רצוי לשתף חברים או בני משפחה שיחוו דעה אובייקטיבית ויסייעו לכם לבצע עבודת שטח לפני שאתם קופצים ישירות למים העמוקים.

פיתוח עצמי או בעזרת המומחים לבניית אפליקציות?

לאחר שווידאתם שלרעיון שלכם באמת יש קהל רחב ומדובר ברעיון מקורי ופורץ דרך הגיע הזמן להחליט באיזה אופן תבחרו לבנות את האפליקציה שלכם. מי שיש לו ידע בשפות התכנות הנדרשות ולא מעט זמן פנוי יוכל לנסות לפתח את האפליקציה שלו בעצמו.

בנוסף, ישנן מגוון פלטפורמות בסיסיות, נוחות וזולות לבניית אפליקציות כמו Andromo, appery או Appsgeyser בהן תוכלו להיעזר בבניית אפליקציות מבלי כל ידע קודם בתכנות, רק קחו בחשבון שהתוצאה שתתקבל תהיה יחסית בסיסית מבחינה עיצובית.

אפשרות אחרת שתקנה לכם אפליקציה מעוצבת בקפידה, היא פנייה לאחת מחברות בניית האפליקציות הקיימות בשוק. במידה ובחרתם באפשרות זו חשוב לערוך סקר שוק מקדים ולברר כמה פרמטרים:

  • מחיר – כיוון שעלות בניית אפליקציות לא מעוגנת במחיר מחירון, רצוי לערוך סקר שוק בין מספר חברות ולהשוות בין המחירים השונים כך שתוודאו שאתם משלמים מחיר סטנדרטי והוגן.
  • ידע מקצועי – בחרו רק בחברה שמצוידת בידע מקצועי נרחב. הקפידו לוודא כי המפתחים שיעבדו על האפליקציה שלכם שולטים במגוון שפות הקוד הנדרשות לבניית אפליקציות גם למערכות ההפעלה של מכשירי האייפון וגם למערכת ההפעלה הנפוצה “אנדרואיד”.
  • ליווי לאורך כל הדרךבניית אפליקציה היא תהליך ארוך שמתחיל בשלב העלאת הרעיון ונמשכת גם אחרי הפצת האפליקציה בחנויות הוירטואליות, ולכן חשוב לוודא מראש כי מדובר בחברה שתלווה אתכם לאורך כל הדרך, כך שתהיה לכם כתובת לפנייה לאורך כל התהליך.

אפיון, פיתוח ועיצוב האפליקציה

אחרי שנפלה ההחלטה כיצד לפתח את האפליקציה הגיע השעה להתחיל בעבודה המקצועית, והשלב הראשון הוא אפיון האפליקציה.

בשלב זה המפתח שאחראי לבניית היישומון מתכנן כיצד להפוך את הרעיון למציאות, או במקרה שלנו לאפליקציית מובייל.

במידה והחלטתם לשכור את שירותיה של חברת בניית אפליקציות חשוב להעביר למפתח את כל המידע הרלוונטי אודות האפליקציה, החל ממטרתה וקהל היעד שלה, כמות הדפים שתרצו שיופיעו בה, המוזיקה שתלווה את הגלישה או כל דבר אחר שעולה לראשכם.

זהו שלב חשוב במיוחד ולכן אל תחסכו מהמפתח במידע, כי ככל שיהיה לו מספיק ידע כך הוא יוכל לבנות ולעצב את האפליקציה המתאימה ביותר בהתאם לרעיון שלכם. בשלב הבא כל שנשאר לכם לעשות הוא להמתין שיסתיים שלב בניית האפליקציה, שלרוב אורך מספר שבועות אך הוא משתנה בהתאם לדרישות ולגודל האפליקציה, ולאחריו להיכנס לחנויות האפליקציות הווירטואליות ולהוריד את האפליקציה שנבנתה בהתאם לרעיון שלכם ישירות לסמארטפון.

בקישור הבא תוכל לקרוא עוד על בניית אפליקציה בצורה חכמה.

לפרטים נוספים בנושא פיתוח אפליקציות לאייפון, תיאום פגישה והצעות מחיר, צור עמנו קשר עוד היום. ג’יאפס פיתוח אפליקציות.

5/5 - (1 vote)
תודה! ההודעה נשלחה.
צור קשר
צור קשר

בואו ניפגש!

טלפון: 0723726002

    שם (חובה)

    אימייל (חובה)

    טלפון

    שאלת אבטחה