בניית אפליקציה בצורה חכמה
ILS

בניית אפליקציה בצורה חכמה

בניית אפליקציה לאייפון \ לאנדרואיד

צוות Gapps מפתח אפליקציות iOS ואנדרואיד באיכות הגבוהה בישראל

משדרגים ומשתדרגים ללא הפסקה

צוות Gapps גאה להוביל את ענף בניית האפליקציות בישראל. מפתחי ומעצבי Gapps מונים את מיטב המוחות שיש לענף להציע, אשר מבטיחים שהפרויקט שלך בידיים טובות. בין אם הנך מעוניין בפיתוח אפליקציה לעסק שלך, פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, לאייפון, פיתוח אפליקציות מבוססות מיקום, אפליקציות משחק, פיתוח תוכנה ועוד.

ליעוץ מקצועי, הצעות מחיר ותיאום פגישה לאפיון הרעיון לאפליקציה שלך, צור קשר בטופס או בשיחה ישירה בטלפון: 0723726002

כמה עולה לפתח אפליקציה?

קרא עוד אודות עלויות פיתוח אפליקציות מובייל

בניית אפליקציה בצורה חכמה

עד לפני עשור כלל לא הייתה מילה כזו אפליקציה, ואילו היום נראה כי אנחנו פשוט לא מסוגלים להסתדר בלעדי היישומונים הממלאים את מסכי הטלפון שלנו. אפליקציות הן למעשה יישומי מחשב שמיועדים לשימוש במכשירים אלקטרוניים ניידים כמו טלפונים חכמים וטאבלטים, שהשימוש בהם הפך נפוץ יותר ויותר עד שלעיתים נראה כי כבר כמעט ואין צורך במחשבים הביתיים.

כיום ניתן לבצע בעזרת אותם מכשירים כמו הסמארטפון והטאבלט מגוון רחב של פעולות כמו תשלום חשבונות, קריאה ושליחת הודעות, צריכת חדשות, עריכת תמונות ועוד מגוון רחב של פעולות, כשהאפליקציות הן שמאפשרות לנו לבצע את כל אותן פעולות באופן קל, נוח וידידותי למשתמש על ידי הנגשתן והתאמתן לטאבלטים ולטלפונים החכמים.

בניית אפליקציה - gapps פיתוח אפליקציות מובייל

מכלי עבודה ועד למשחקים משעשעים

האפליקציות הראשונות שהופיעו שימשו בעיקר לצרכי עבודה ולכן עסקו בעיקר בקריאה וקבלת דואר אלקטרוני, ניהול יומנים מקוונים וכאפליקציות לניהול עסקים “בשלט רחוק”.

עם ההתפתחות המטאורית של תחום המובייל, העובדה כי כיום כמעט אין אדם שלא משתמש בטלפון חכם וההצלחה הגדולה של אותן אפליקציות הביאה למפץ גדול של אפליקציות כשהיום נראה שאין חברה, תחום או נושא שאין לו אפליקציה ייעודית.

מגוון האפליקציות הוא אינסופי ותוכלו למצוא אפליקציות כמעט לכל דבר העולה בראשכם החל מאפליקציות לצריכת תוכן, אפליקציות לניהול ועריכת תוכנות, אפליקציות לניהול חשבונות, אפליקציות למשחקים ולכל דבר שרק תוכלו לחשוב עליו.

כתבה מומלצת: למה בניית אתר מכירות צריכה להיות מלווה בפיתוח אפליקציה

מי צריך אינטרנט כשיש אפליקציות?

לא סתם ישנן אפליקציות לכל עסק או לכל דרישה. בניית אפליקציה הפכה לסטנדרט עבור מרבית העסקים והחברות שהבינו כי ההתקדמות הטכנולוגית שינתה לחלוטין את אופן צריכת המידע וניצול שעות הפנאי. כיום רבים מעדיפים להשתמש בטלפון החכם הנייד והזמין לגלישה באינטרנט על פני המחשבים הנייחים שנתפשים כבר כמיושנים ומשמשים בעיקר לצרכי עבודה.

בנוסף כמות הזמן הפנוי שאנחנו מבלים מול מסך הטלפון או הטאבלט העלתה את הצורך מצד החברות ומפתחי האפליקציות להתאים את עצמן לדינמיות של המאה ה-21, מה שמחייב הקמת אפליקציה ייעודית, לפחות עד ההמצאה הבאה.

בניית אפליקציה – שלב המשחק המקדים

ניתן להסתכל על תהליך בניית אפליקציה כמו על תהליך פיתוח מוצר. לאחר שהחלטתם על הקמת אפליקציה עסקית או שעלה בראשכם רעיון חדשני לאפליקציה יש צורך בעבודת שטח מקדימה, ממש בדומה לאופן שבו יש לבחון מוצר חדש בטרם ייצא אל השוק. בשלב הראשוני יש לחשוב מה מטרת האפליקציה. כלומר, האם מדובר על פיתוח אפליקציה לעסק קיים שמטרתה להגדיל את חשיפת העסק או הגדלת העסק, או האם מדובר ברעיון יצירתי שנותן מענה לצורך קיים.

נסו להיות אובייקטיבים (מומלץ להתייעץ עם חברים או בני משפחה) וחישבו האם באמת יש צורך באפליקציה הזו. הגדירו את מטרת הקמת האפליקציה ונסו להבין מי קהל היעד שלכם, מה טווח הגילאים שלו. חשוב לבדוק האם כבר ישנה אפליקציה דומה שעונה על צורך זה כך שגם לא תבזבזו זמן לחינם על הקמת אפליקציה קיימת וגם לא תהיו חשופים לתביעות משפטיות מטעם האפליקציה המתחרה.

קריאה מומלצת: 6 נקודות שיש לקחת בחשבון בבניית אפליקציות

דגשים למציאת חברה לבניית אפליקציה

לאחר שלב האפיון הראשוני מגיע השלב העיקרי, הוא בניית האפליקציה עצמה. בניית אפליקציה מצריכה ידע בסיסי ומעלה בשפות תכנות כמו ג’אווה (Java) שבעזרתה נבנות אפליקציות למערכות ההפעלה מסוג אנדרואיד, ואילו למערכות הפעלה מסוג iOS שמותקנות בכלל המכשירים של אפל ישנו צורך בהכרת בהיכרות עם שפת Objective-C.

במידה ויש לכם ידע מקצועי והיכרות עם השפות הללו תוכלו לנסות לבנות את האפליקציה בעצמכם. קחו בחשבון שהדבר כרוך בלא מעט זמן וכי במידה ומדובר באפליקציה לעסק למשל עליה להראות ייצוגית ומזמינה וידידותית למשתמש. אפשרות נוספת ונפוצה למדי היא פנייה לחברה המתמחה בבניית אפליקציה, וכיוון שלמרבית הציבור אין כל ידע בתחום זה הנה כמה דגשים שיש לשים אליהם לב לפני שמחליטים להפקיד את האחריות לבניית אפליקציה בידי חברה או איש מקצוע כלשהו.

  • שליטה בכלל שפות הפיתוח – וודאו מראש כי החברה בה בחרתם מנוסה בבניית אפליקציות לכלל מערכות ההפעלה השונות כמו אנדרואיד, ios, כך שלא תצטרכו לעבוד עם מספר אנשי מקצוע במקביל.
  • עיצוב ויזואלי וחווית משתמש – גם הרעיון המקורי והחדשני ביותר לא יצליח אם יתורגם לאפליקציה שלא  מעוצב באופן ויזואלי מתאים ואטרקטיבי ולא יהיה נוח להפעלה או שימוש. לכן רצוי להוריד אפליקציות שפותחו על ידי החברה, לבחון את העיצוב שלהן ולהשתמש בהם ולבדוק את חווית המשתמש.

קריאה מומלצת: כיצד מתכוננים להקמת סטארט אפ לפיתוח אפליקציות?

אפיון האפליקציה

לאחר שבחרתם בחברה שבידיה הפקדתם את האחריות להקמת האפליקציה יש צורך לאפיין את האפליקציה מבחינה טכנולוגית בהתאם לרצונותיכם מצד אחד ולמגבלות הטכנולוגיות העומדות בפני מפתחי החברה.

בשלב זה יוחלט כיצד תעוצב ותראה האפליקציה. זהו שלב קריטי שכן הצלחת האפליקציה טמונה בין היתר בעיצובה ובחוויית המשתמש שהיא מעניקה למשתמשים בה.

חישבו על כל הפונקציות שהייתם מעוניינים לשלב באפליקציה שלכם החל מתמונות וסרטונים, מוזיקת רקע ועד לסקרים ושאלונים. בחלק זה תוכלו להשתמש בכל המידע שאספתם בשלב המקדים. הציגו למפתח האפליקציה את מטרות האפליקציה, ובנוסף את קהל היעד אליו היא פונה.

זה הזמן גם להראות למפתח אפליקציות שאהבתם במיוחד או אפליקציות מתחרות. מפתח מקצועי ומיומן יידע בדיוק כיצד לתרגם את כל רצונותיכם לאפליקציה מעוצבת בקפידה וידידותית למשתמש.

קריאה מומלצת: בניית אפליקציה מקורית מול אפליקציה היברידית

פיתוח והשקת האפליקציה

לאחר שהעברתם את כל המידע הנדרש לאחראי על פיתוח האפליקציה כל שנשאר לכם לעשות הוא להמתין לסיום שלב הפיתוח. לאחר סדרת בדיקות מקיפות תוכלו להשיק לאוויר העולם את האפליקציה שלכם שתחכה בחנויות האפליקציות הוירטואליות לאלפי הגולשים שמחכים להתקין אותה על גבי מסך הסמארטפון או הטאבלט שלהם.

בניית אפליקציות לעסקים ולבודדים – ליעוץ מקצועי ותיאום פגישה, פנו אלינו.

5/5 - (2 votes)
תודה! ההודעה נשלחה.
צור קשר
צור קשר

בואו ניפגש!

טלפון: 0723726002

    שם (חובה)

    אימייל (חובה)

    טלפון

    שאלת אבטחה