בניית אפליקציה לאייפון ואנדרואיד
ILS

בניית אפליקציה לאייפון ואנדרואיד

אסטרטגיית בניית אפליקציה לאנדרואיד ואייפון

בניית אפליקציות לאייפון ולאנדרואיד

באקלים הטכנולוגי להפליא של ימינו, אין מחסור בחברות פיתוח אפליקציות ותוכנה שיותר מלהוטות ליצור את האפליקציה לנייד הבאה שלכם.

אולם, כיצד תוכלו להבטיח שהחברה שבחרתם מיומנת, יצירתית, מנהלת מסגרת תקציב ומדייקת במועדי הגשת הפרויקט שלכם?

בדומה לכל עסק אחר, חברת פיתוח תוכנה טובה כמו העובדים בה והעומדים בראשה.

חברות פיתוח התכנה הטובות ביותר מסוגלות למשוך אליהן מפתחי תוכנה מוכשרים ולדעת אילו מפתחים לא ראויים לשאת את שמן.

כמו כן, מגוון רחב של כישורים חשוב לא פחות.

חברת פיתוח אפליקציות טובה לא רק שתעסיק מהנדסי תוכנה מוסמכים, אלא גם אנליסטים מיומנים ומומחי ניתוח חווית משתמש (‘UX – ‘user experience).

על ידי העסקת מומחים בעלי יכולות וכישורים מגוונים, חברות הפיתוח תוכלנה לפתח אפליקציות יוצאות מן הכלל בכל פלטפורמה – בין אם אנדרואיד, Windows phone או iOS.

בעוד אין דרך ממשית לבחון את כישוריו של כל עובד בחברה, ישנן דרכים לבחון איזו חברה טומנת בה את היכולות להפיח רוח חיה בחזון האפליקציה שלכם.

להלן כמה המלצות לחיפוש חברת הפיתוח לפרויקט שלכם:

1. בתהליך בניית אפליקציה חפשו לקוחות מרוצים

כל אתר אינטרנט, פרופיל חברה בפייסבוק או בלינקדאין יכולים להציג ביקורות נלהבות על השירות.

בעוד ביקורות יכולות להיות שימושיות ביותר, לעתים זה לא מספיק ומומלץ להיות חרוץ מספיק להציץ מאחורי הווילון. בקשו מחברת הפיתוח רשימה של לקוחותיה עימם תוכלו ליצור קשר לחוות דעת ישירה.

ודאו שחברת הפיתוח המדוברת אכן בנתה את האפליקציה שהיא טוענת שבנתה. וכמובן, בקשו פרטים אודות חווית הרכישה והפיתוח שהלקוח עבר.

2. חפשו אפליקציות שתוכלו לבחון

לפני ששוכרים חברת פיתוח תוכנה, מומלץ לבחון חלק מהאפליקציות שהיא פיתחה בעבר – כמו שסוכנות רכב לא תצפה ממך לבצע רכישה ללא נסיעת מבחן, חברת בניית אפליקציות לא אמורה לצפות ממך להשקיע בשירותיה ללא בדיקת איכות מוצריה.

בקשו מהחברה רשימה של אפליקציות פרי יצירתה וחפשו אותן אונליין (רוב אתרי חברות פיתוח שמכבדות את עצמן תכלולנה דף שנקרא “מוצרי החברה” או “פיתוחי החברה” או “בין לקוחותינו” או “תיק עבודות“).

חבוש את כובע המשתמש ובחן את האפליקציות מבפנים ומבחוץ כמו שאומרים. אם תשקיע מספיק זמן בשימוש באפליקציות, תוכל לגבש דעה מושכלת לגבי איכותן.

3. חפשו זריזות בחברת הפיתוח

הנקודה הזו חשובה. בשיחה עם לקוחות העבר וההווה של חברת הפיתוח, שאלו אם בניית האפליקציה ארכה זמן רב או לא, האם החברה פתרה בעיות בתוך מסגרת זמן סביר והאם החברה נענתה לבקשות שינויים במהירות יחסית. כל חברת פיתוח שמכבדת את עצמה תאמץ את העובדה שמהלכים עסקיים ושינויים מתבצעים במהירות האור.

4. חפשו שקיפות

בהעדר תקשורת כנה מתמדת, יהיה קשה לדמיין איך אפליקציה תתפתח כפי שדומיינה.

הכרחי שחברת הפיתוח תעדכן בתכיפות את הלקוח בכל עת באמצעות דוחות מצב יומיים \ שבועיים. על מפתחי אפליקציות להשתמש בכל סוג של תקשורת הרצויה על הלקוח, כולל ביקורים פנים מול פנים, שיחות סקייפ, הודעות SMS ודואר אלקטרוני.

5. חפשו את סעיפי האחריות הטובים

בטחון חברה במוצריה לא בהכרח מצביע על “אור ירוק”, אך בהחלט מסייע בתהליך הבחירה.

אם אתם “על הגדר” בבחירתכם ומתלבטים בין כמה חברות פיתוח, כשאחת מהן מציעה כתב אחריות מפתה יותר, ההחלטה שלכם נעשית קלה יותר.

שאלו את החברה אם היא מציעה סעיפי אחריות שמבטיחים את מסירת המוצר בזמן ובמסגרת התקציב שקבעתם. כמו כן, מומלץ לחפש כתב אחריות שמבטיח לספק תיקוני פגמים (ריג’קטים – ‘Rejects’) או תקלות שהתגלו לאחר השקת האפליקציה.

בדומה לזוגיות, כשנכנסים לשותפות עם חברה אחרת, הפתעות בלתי צפויות עלולות להתרחש.

הצדדים עלולים שלא לעמוד בהתחייבות ליעדים, המוצר הסופי עלול לאכזב, ועלויות לעתים חורגות ממסגרת התקציב.

אין קסמים כשזה מגיע לעבודה עם חברת בניית אפליקציות מובייל.

אולם, עם מעט חריצות ותהליך בחירה זהירה, תוכלו להגדיל באופן משמעותי את הסתברות הצלחת הפרויקט, ליצור מערכת יחסים עסקית משגשגת, להפיק את האפליקציה המהפכנית הבאה ובאמת להרגיש את הקסם שבהצלחה.

לחוויית בניית אפליקציה מעולם אחר, צרו עמנו קשר עוד היום. Gapps חברה לפיתוח אפליקציות.

4.4/5 - (7 votes)
תודה! ההודעה נשלחה.
צור קשר
צור קשר

בואו ניפגש!

טלפון: 0723726002

    שם (חובה)

    אימייל (חובה)

    טלפון

    שאלת אבטחה