פיתוח אפליקציות ווינדוס פון
ILS

פיתוח אפליקציות ווינדוס פון

פיתוח אפליקציות לווינדוס פון

פיתוח אפליקציות לווינדוס פון

ווינדוס פון הצליחה לבסס את עצמה כפלטפורמת מובייל בעלת פוטנציאל אדיר בפרק זמן קצר ביותר. ממשק המשתמש במכשירי ווינדוס שבה את ליבם של מיליוני אנשים ברחבי העולם. עם הצגת ווינדוס פון 8 לשוק, הסבת אפליקציות בין ווינוס פון לווינדוס פון 8 הפכה קלה יחסית, הודות להתאמת שני הפלטפורמות על ידי מיקרוסופט.

האם ווינדוס פון מתאים לצרכיך?

שיחרור ווינדוס פון 8.1 הביא להאצת התחרותיות מול פלטפורמות iOS ואנדרואיד. בעלי עסקים רבים טרם יודעים זאת, אבל סירוב להכיר ולאמץ במגמת הצמיחה של ווינדוס פון עלול להותיר את עסקיהם מחוץ למועדון. בכל הצעה לפיתוח אפליקציה, מומלץ לשקול היטב פיתוח עבור iOS, אנדרואיד וווינדוס פון כאחד.

פיתוח אפליקציות לווינדוס פון

מהן יתרונות פיתוח אפליקציות לווינדוס פון?

אפליקציות חוצות-פלטפורמות

ווינדוס 8 רכשה את היכולת להריץ אפליקציה על פני פלטפורמות מרובות. פיתוח אפליקציה לווינדוס פון על ידי חברת פיתוח אפליקציות מיומנת תבטיח שהאפליקציה תפעל בצורה חלקה על יתר הפלטפורמות הקיימות.

כמו כן,

  • פופולריות ווינדוס פון במגמת עלייה.
  • נגישות השימוש של ווינדוס פון קלה יחסית, מה שמעניק למכשיר יתרון תחרותי מול הפלטפורמות השונות.
  • רמת הדימיון בין פלטפורמת הווינדוס פון ל- iOS הובילה ליישום פונקציות אייפון רבות במכשירי ווינדוס פון.
  • ניוד אפליקציות בין מחשבי PC, טלפונים חכמים וטאבלטים.
  • שימוש חוזר בקוד מקור בכשירי ווינדוס פון ומחשבי PC.
  • ממשק ידידותי למשתמש הופך את ווינדוס פון למכשיר מועדף עבור אנשים רבים.
  • תמיכה מחברת מיקרוסופט בחנות אפליקציות שגדלה במהירות.
  • אינטגרציה נוחה עם שירות ענן.
  • נוחות בפיתוח אפליקציות בעלות ביצועים מרשימים.

בחלוף הזמן, בהחלט ניתן לטעון שווינדוס פון הצליחה למשוך את תשומת ליבם של משתמשי סמארטפון רבים. הפלטפורמה מעניקה תכונות מלהיבות שמאפשרות למפתחי אפליקציות וכותבי תוכנה את היכולת לבנות אפליקציות עבור מגוון רחב של משתמשים.

המלצות לפיתוח אפליקציית ווינדוס פון מוצלחת

אפליקציות ווינדוס פון מציעות לעסקים לפשוט על שוק הניידים. מה שמבדיל בין צוות פיתוח טוב לממוצע הוא בעיקר הידע שמצטבר על ידי הניסיון בתחום – המובילים בשוק יודעים בדיוק מה התכונות האהובות על משתמשים. הצלחת אפליקציית הווינדוס פון תלויה ביכולת הניצול האפקטיבי של רצונות וצרכי המשתמש הפוטנציאלי; הוא מעוניין באפליקציה שתעניק ערך מוסף בחייו וכזו שהוא מעוניין להשתמש בה שוב ושוב – אפליקציה שמשרתת מטרה חשובה תגיע רחוק.

שימוש נוח באפליקציה עושה את כל ההבדל, מושך משתמשים ומסייע לבניית בסיס משתמשים נאמן. להלן כמה נקודות שמומלץ לקחת בחשבון:

בניית אפליקציה נוחה

ווינדוס פון מציעה מגוון רחב של תכונות שבכוחן להשלים את האפליקציה שלך. התכונות כוללות מצלמות, GPS, יכולות חיישני תנועה ושיתוף ברשתות חברתיות. כל התכונות מציעות הזדמנות להרחיב את בסיס המשתמשים וכתוצאה, את פופולריות האפליקציה. אין קריטי יותר מפיתוח אפליקציה שתעבוד בחפיפה טבעית עם הטלפון החכם. קשה עד בלתי אפשרי לשווק אפליקציה שנכשלת בטעינת מפה בזמן אמת, במידה והיא מציעה פרטי מיקום גאוגרפי. פרטים ואיכות ביצועים חשובים ביותר.

דגש על שימושיות האפליקציה

הבנת צרכי המשתמשים מסייעת לבנות אפליקציה שהם יאהבו לצרוך וירצו לשוב אליה שוב ושוב. בין אם מדובר באפליקציית משחק או אפליקציה לביצוע חישובים כלשהם, שאיפתנו כחברת פיתוח אפליקציות היא לא רק בניית האפליקציה לבקשת לקוחותינו, אלא גם להציע דרכים שיגרמו למשתמש להתמכר – הענקת הערך הדוב ביותר עבור המשתמש היא המפתח להצלחתה של אפליקציה.

ביצועים

מוניטין ביצועי האפליקציה יכול להזיק או לעזור בשיווק אפליקציית הווינדוס פון. אין כל דרך להבטיח כי האפליקציה תעבוד ב- 100%, כל הזמן ורצוי לשקול שוב עבודה מול מפתח שמבטיח זאת. עם זאת, תכנות האפליקציה לעבודה רצופה באופן אופטימלי הוא המפתח. מומלץ לכוון לזמני הטעינה הקצרים ביותר שניתן – הם ישתנו בהתאם למאפיינים אותם תרצה להציע. קיפאון וקריסה הם פגיעה אנושה במוניטין ועלולים להוביל לגסיסה מהירה של אפליקציה. בדרך כלל, משמעות התקלות היא עומס על המערכת; ייתכן שהיא טוענת יותר מידי גרפיקה או מנסה לבצע משימות רבות יותר בבת אחת. חשוב לזכור שאת המטרות החשובות ביותר של מפתחי אפליקציות היא ביצועים חלקים.

מודעות מוגבלות

אין דרך להציע אפליקציה לנייד ללא מודעות, אבל מומלץ להגביל את מספרן. מודעות ופרסומות רבות מידי מובילות לתסכול מיותר ובסופו של דבר, למחיקת האפליקציה. מומלץ להגביל את המודעות למתאימות ביותר במטרה להוסיף ערך כלשהו – אף אחד לא באמת אוהב מודעות ספאם, אין סיבה מוצדקת שהאפליקציה שלך תחרוג מכך. הצעות רכישה בתוך האפליקציה (מה שנקרא: ‘in-app purchse‘) ומודעות שקשורות ישירות עם המטלה עמה מתמודד המתשמש תתקבלנה בהבנה רבה יותר.

שיעורי הצלחת האפליקציה

כשתזכו להורדות רבות ואחוזי המשך שימושיות גבוהים, תדעו שהאפליקציה הפכה ללהיט. דרך נוספת לדעת שהאפליקציה מצליחה היא עלייה בסחר האלקטרוני או רכישות שמתבצעות על ידי משתמשים בתוך האפליקציה. משמעות הדבר היא שמיקוד השוק עובד ומושך את תשומת ליבו של המשתמש בצורה אפקטיבית. רגע, לא לאבד קור רוח – המשך מעקב אחר השימוש באפליקציה, שינויים וייעול אזורים חלשים הם מפתח לשגשוג אמיתי.

לפרטים ותיאום פגישה, צרו עמנו קשר ונשמח לפרוס בפניך את האופציות לפיתוח הרעיון שלך. צוות Gapps פיתוח אפליקציות מובייל.

5/5 - (2 votes)
תודה! ההודעה נשלחה.
צור קשר
צור קשר

בואו ניפגש!

טלפון: 0723726002

    שם (חובה)

    אימייל (חובה)

    טלפון

    שאלת אבטחה