חברות פיתוח תוכנה
ILS

חברות פיתוח תוכנה

חברות פיתוח תוכנה מומלצות

כיום אנו עושים שימוש בתוכנה על בסיס יומיומי. המחשבים שבהם אנו תלויים, מכשירי הטלפון הנייד שהם הקשר שלנו לעולם – כל אלו מצריכים תוכנה שתתפעל אותם. השוק הישראלי הוא אחד השווקים החזקים בעולם בכל הנוגע לחברת תוכנה והיי-טק. במאמר זה ננסה לתת סקירה כללית של עולם זה.

צוות Gapps גאה להוביל את ענף פיתוח האפליקציות לעסקים בישראל. מפתחי ומעצבי Gapps מונים את מיטב המוחות שיש לענף להציע, אשר מבטיחים שהפרויקט שלך בידיים טובות. בין אם הנך מעוניין בפיתוח אפליקציה לעסק שלך, פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, לאייפון, פיתוח אפליקציות מבוססות מיקום, אפליקציות משחק, פיתוח תוכנה ועוד.

ליעוץ מקצועי, הצעות מחיר ותיאום פגישה לאפיון הרעיון לאפליקציה שלך, צור קשר בטופס או בשיחה ישירה בטלפון: 0723726002

כמה עולה לפתח אפליקציה?

עלויות פיתוח אפליקציות מובייל

כיצד מומלץ לבחור חברה לפיתוח תוכנה?

כאשר מחפשים חברה לפיתוח תוכנה יש כמובן לשים לב בסוג ההתמחות שלה.

ישנן חברות המתמחות בפיתוח אפליקציות למכשירים ניידים ויש כאלו שתחום ההתמקצעות שלהן הוא דווקא תחום המחשבים הניידים. מכיוון שכיום אנו עושים שימוש מורחב בשני כלים אלו, ישנן חברות המשלבות את שני התחומים.

עולם פיתוח התוכנה הוא עולם דינמי מאוד – חברות נפתחות ונסגרות במהירות רבה, ועל כן כשבוחנים חברות אפשריות, יש לשים לב לגורמים הבאים:

  • שנות הפעילות של החברה.
  • האם מדובר בחברה רווחית ומצליחה?
  • מיהם לקוחותיה של החברה?
  • האם לחברה לקוחות גם מחוץ למדינת ישראל?
  • האם ניתן לקבל המלצות ולשוחח עם כמה מלקוחותיה?

חברות פיתוח תוכנה - gapps

הערה חשובה

חשוב לציין כי גודל החברה אינו בהכרח גורם המעיד על איכותה. לעתים דווקא חברות בוטיק קטנות ואיכותיות, המעוניינות להוכיח את יכולתן, יספקו מוצר טוב יותר ואולי אפילו במחיר זול יותר.

בכל מקרה, לפני שמקבלים החלטה באופן סופי, מומלץ לקבל הצעות מחיר משלוש חברות שונות לפחות. את הצעת המחיר יש לבחון היטב על כל פרטיה, ולבדוק את כל מרכיביה, כולל השירות שניתן לאחר פיתוח התוכנה.

במידה והדבר אפשרי, מומלץ מאוד להיפגש לפני חתימת החוזה עם הצוות שאיתו תעבדו על הפיתוח (מה שלא אפשרי כמובן במידה ובוחרים במפתח השוהה בחו”ל) – כך, תוכלו להתרשם מהעובדים השונים, מיכולתם המקצועית, מהדימיקה הקבוצתית של צוות העבודה ומהיכולת שלהם להתקשר עמכם. זהו אולי גם זמן טוב לערוך תיאום ציפיות.

חברות לפיתוח אפליקציות ותוכנה

אפליקציה, או “יישומון” בעברית תקינה, כבר הפכה מזמן לדבר הכרחי שאנו נעזרים בו בחיי היום יום. מפתח האפליקציה שואף לפתח מוצר שיהפוך לכלי נחוץ שאי אפשר להתנהל בלעדיו.

לשם כך האפליקציה צריכה להיות ידידותית למשתמש, בעלת עיצוב נעים, וכמובן – לא כזאת שתקרוס כל כמה דקות. לכן, כשבוחרים חברה לפיתוח אפליקציות כדאי לבקש לבחון את האפליקציות שכבר פותחו על ידה.

על מנת לבדוק את מידת הידידותיות למשתמש, רצוי שדווקא אנשים שאינם משתמשים בהרבה אפליקציות יחוו את דעתם. גורם נוסף שכדאי לבדוק הוא זמן התגובה של החברה כאשר עולות בעיות, ואת איכות השירות שהיא מספקת.

Native ו-Non-Native

פיתוח אפליקציות למכשירים ניידים כולל שני סוגים – Native ו-Non-Native. הסוג הראשון (Native) פועל על בסיס מערכת ההפעלה ומצריך יידע בשפות Android ו-IOS.

הסוג השני לעומת זאת (Non-Native) אינו מוגבל לתשתית פיתוח מסוימת, ועל כן מתאים למגוון של מכשירים. פיתוח ה-Native מתאים במיוחד כאשר מעוניינים בחוויית משתמש טובה במיוחד. הוא מתאים למכשירי אנדרואיד ואפל, אך מדובר בפיתוח מורכב יותר, ולעתים מצריך גם תחזוקה גבוהה הרבה יותר.

על כן, אם בוחרים בפיתוח מסוג זה, רצוי לוודא שחברת התוכנה תומכת גם בשירות לאחר הפיתוח. הסוג השני של הפיתוח, ה-Non Native  שנקרא גם Hybrid נעזר בשפות שונות, בעיקר ב-Web.

היתרון העיקרי בשימוש בו הוא שאין צורך לחזור על הפיתוח – ניתן להריץ אותו במכשירים שונים. כך או כך, כאשר בוחרים באיש המקצוע, כדאי לבדוק באילו שפות תכנות הוא בקיא, והאם יש לו ניסיון העונה על הנדרש.

תמחור אפליקציה

עלויות של פיתוח תוכנה תלויות בגורמים רבים, בין השאר בהתמחות ובמקצועיות של המתכנת. שעת עבודה של מתכנת מתחיל יכולה לעלות בין 150 ₪ ל-250 ₪. מפתח בעל ניסיון מקצועי רב יותר יכול לדרוש גם עד 400 ₪ לשעה, ואילו מתכנתים המתמחים בטכנולוגיה ספציפית יכולים לתת הצעת מחיר של 500 ₪ עבור שעת עבודה.

במידה ומדובר בפיתוח תוכנה בסיסית יחסית, לא יהיה בהכרח צורך להיעזר במפתח בכיר, אך מומלץ לוודא כי בחברה שבחרתם בה יהיה איש מקצוע אחד כזה לפחות, למקרה שתהליך הפיתוח יסתבך.

מחיר הפיתוח תלוי גם בהחלטה איזה גורם לקוח על עצמו את הבעלות על קוד המוצר. לא תמיד יש צורך לקנות את הקוד, ולעתים עדיף להחליט על השכרה בלבד.

יחד עם זאת, אם למזמין העבודה חשובה הבלעדיות והבעלות על הקוד, עליו להדגיש זאת בעת בקשת הצעת המחיר.

בתי תוכנה מומלצים

השוק כיום רווי בחברות שונות המציעות שירותים שונים. כדאי כמובן להתעניין ולקבל המלצות מאנשי מקצוע ומפרומים שונים שנעזרו בשירותי החברה. להלן סקירה של כמה חברות פיתוח תוכנה מובילות:

  • בית התוכנה של ג’יאפס מורכב מהמתכנתים המובילים בעולם פיתוח התוכנה בכלל ואפליקציות מובייל בפרט. הפילוסופיה המניעה את צוות העבודה היא שקיפות, מחקר יסודי וליווי אישי, מ-א’ עד ת’. בית תוכנה מומחה חווית משתמש.
  • חברת AnyApp הוקמה בשנת 2012 ומספקת שירותי פיתוח ל-Mobile ול-Web. היא מציעה שירותי פיתוח משני הסוגים (Native ו-Hybrid), ומבצעת גם מחקרים ופיתוח אלגוריתמים.
  • אם נושא השיווק הוא שיקול חשוב בבחירת החברה, ניתן לפנות לחברה בשם Quickode. חברה זו הוקמה בשנת 2011 ובעבודה היא שמה דגש על עיצוב, על חווית משתמש ועל מחקרי שוק ושיווק.
  • מי שמחפש חברה וותיקה יותר, יוכל להיעזר בחברת CodeOasis שקיימת משנת 2004. חברה זו מתמקדת בשירות לחברות סטארט-אפ ועל כן שמחה גם להדריך את לקוחותיה לגבי אופן השימוש בטכנולוגיה. מלבד ליווי הסטרט-אפ בשלבי הפיתוח, פיתחה CodeOasis מערכות מידע, פורטלים, מערכות ניהול תוכן, אפליקציות למובייל וכיוצא בזה.
  • חברת Globalbit מתמחה בפיתוח ל-Mobile. החברה שמה דגש על חווית המשתמש, ואפליקציות שפיתחה זכו להצלחה רבה ב-App Store  וב-Google Play. מי שמחפש חברת פיתוח שעובדת עם חברות גדולות ומוכרות, יימצא כאן את מבוקשו.

דגשים נוספים אודות בית תוכנה לפיתוח אפליקציות

חולמים לפתח את האפליקציה שתעשה את האקזיט הבא? היעזרו בשירותיו של בית תוכנה לפיתוח אפליקציות מקצועי, המבצע אפיון מדויק של צרכי האפליקציה שלכם, מוסיף עיצוב מרשים וכותב את הקוד המתאים ביותר לכל אחת ממערכות ההפעלה של הטלפונים החכמים כיום.

קראתם את כל המידע הנל ועדיין שואלים את עצמכם כיצד מתחילים לבנות אפליקציה? תכנון אפליקציה מצליחה מתחיל מהבנה של הפתרונות השונים אותה אמורה האפליקציה להעניק למשתמשיה. לאחר מכן נוספים מאפיינים (פיצ’רים) נוספים המעניקים לאפליקציה ערך נוסף. אז מתוכננים המסכים השונים באפליקציה, נבנית סקיצה גרפית המעניקה לאפליקציה מראה חדשני ומרשים ונוסף הקוד המאפשר לאפליקציה לפעול בצורה חלקה וללא תקלות.

בית תוכנה לפיתוח אפליקציות בעל ניסיון מסייע ליזמים רבים להפוך חזון למציאות ובונה את האפליקציה שיכולה לשנות את המחר. בעידן בו רבים משתמשים בטלפון אחוז ניכר מהיום, מבצעים בו משימות שונות ומתקשרים עם עמיתים עסקיים, חברים ובני משפחה ברחבי הגלובוס, יש מקום לעוד מגוון רחב של אפליקציות חדשניות. המכשיר, המשמש כקונסולת משחקים לצד מכשיר עבודה נייד, מלווה אותנו באמצעות אפליקציות ייעודיות. יש התוהים מדוע לבנות דווקא אפליקציה ולא ליצור אתר אינטרנט המותאם לסלולר? אפליקציות מעניקות יתרונות נוספים בשימוש במשאבי הטלפון בצורה יעילה, כמו גם מאפשרות להגדיר תזכורות והודעות המופיעות לאורך היום כולו וגורמות למשתמשים לחזור ולפתוח שוב את האפליקציה. אם התקנתם לאחרונה אפליקציות של הודעות, רשתות חברתיות או אפליקציה מבוססת GPS בוודאי נוכחתם לדעת כי אתם משתמשים באפליקציה שוב ושוב בזכות נגישותה הרבה וההודעות המושכות אתכם לחזור בקליק לשימוש בה.

לסיכום

בסופו של דבר, הבחירה בחברת התוכנה המתאימה תלויה בצרכים ובמשאבים העומדים לרשותכם. לפני הבחירה כדאי להגדיר היטב את תכונות המוצר הנדרש, את הקהל שאליו הוא פונה, את הצורך בתמיכה ובתחזוקה לאחר הפיתוח ואת אופן השיווק שלה.

אין צורך לבחור בהכרח את החברה הגדולה והמוכרת שביותר, אך כדאי לפגוש את הצוות המפתח, לבצע תיאום ציפיות, ולוודא שיש גורם מלווה המספר מענה מהיר ומקצועי.

אנו ב- Gapps מזמינים אתכם להציב את הקריטריונים המתאימים לכם ולבצע סקר השוק נכון, שיבטיח את בחירת בית התוכנה המתאים ביותר לפתח את הרעיון שלכם, ולהפוך אותו למציאות שמניבה הכנסה.

לפרטים נוספים בנושא פיתוח תוכנה לעסקים, תיאום פגישה והצעות מחיר, צור עמנו קשר עוד היום. ג’יאפס פיתוח אפליקציות.

3.6/5 - (7 votes)
תודה! ההודעה נשלחה.
צור קשר
צור קשר

בואו ניפגש!

טלפון: 0723726002

    שם (חובה)

    אימייל (חובה)

    טלפון

    שאלת אבטחה