בניית אפליקציה לעסק שלך
ILS

בניית אפליקציה לעסק שלך

בניית אפליקציה לעסק שלך

צוות Gapps גאה להוביל את ענף פיתוח האפליקציות לעסקים בישראל. מפתחי ומעצבי Gapps מונים את מיטב המוחות שיש לענף להציע, אשר מבטיחים שהפרויקט שלך בידיים טובות. בין אם הנך מעוניין בפיתוח אפליקציה לעסק שלך, פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, לאייפון, פיתוח אפליקציות מבוססות מיקום, אפליקציות משחק, פיתוח תוכנה ועוד.

ליעוץ מקצועי, הצעות מחיר ותיאום פגישה לאפיון הרעיון לאפליקציה שלך, צור קשר בטופס או בשיחה ישירה בטלפון: 0723726002

כמה עולה לפתח אפליקציה?

עלויות פיתוח אפליקציות מובייל

בניית אפליקציה לעסק אפילו לא בשלבי האפיון?

להלן 9 סיבות חשובות להתחיל

אם, לדעתך, אפליקציות מובייל מיועדות באופן בלעדי עבור תאגידים בינלאומיים ומותגים גדולים כמו בנק פועלים ורשת הסופרמרקטים של רמי לוי, אתה לגמרי טועה. כיום, יותר ויותר עסקים בינוניים וקטנים מאמצים את מגמת בניית האפליקציות לעסקיהם.

תנאי השווקים מאותתים לעסקים, שלא די באתר אינטרנט עסקי, אלא שנחוץ גם פיתוח אסטרטגייה לבניית אפליקציה ידידותית למשתמש (UX).

היום, ניתן לטעון שרוב העסקים הבינוניים (וחלק ניכר מעסקים קטנים) הקיימים בשוק עסוקים בבניית אפליקציה ייעודית משלהם. העסקים הללו מחזיקים בעמדות מפתח מובילות בתחומם כשמדובר בשלב הבא של אסטרטגיית השיווק שלהם.

במידה והנך עדיין מבולבל בנוגע לסיבות שהביאו לפופולריות בניית אפליקציות לעסקים, להלן 9 יתרונות מדוע מומלץ להצטרף למועדון.

בניית אפליקציה לעסקים

קרא גם את המאמר: פיתוח אפליקציות לעסקים קטנים

1. להיות גלוי ללקוח בכל זמן ומכל מקום

מחקרים סטטיסטיים מצביעים על כך שהישראלי הממוצע מבלה למעלה משעתיים בשימוש במכשיר הנייד מדי יום. למעשה, רק קומץ של אפליקציות מובייל מהווה את החלק העיקרי של השימוש הכולל. מצד שני, על מנת למצוא את האפליקציה הרצויה על ידו, על המשתמש לגלוש ולגלול במכשיר.

המוח האנושי ידוע בתכונת קליטת טקסטים, תמונות או אייקונים מעוצבים של אפליקציות – מה שמשמש כיתרון משמעותי עבור עסקים – או מה שנקרא “מיתוג” בשפה המקצועית.

2. חיבור ישיר ללקוח

זה פשוט. האפליקציה תמיד מוצגת על גבי שולחן העבודה של המכשיר הנייד. יתר על כן, בניגוד לאתר האינטרנט, את האפליקציה ניתן לפתוח בנקישה קלה. על מנת למצוא את אתר האינטרנט של העסק שלך, על המשתמש לפתוח את הדפדפן ולמצוא (בדרך כזו או אחרת) את כתובת האינטרנט המתאימה.

האפליקציה מאפשרת ללקוח להשאיר משוב או לטלפן לבית העסק בנוחות רבה. בנוסף, כל ההערות השליליות מצד גולשים גלויות לכולם. מה בנוגע לביקורות שליליות שמוגשות דרך אפליקציה? האפליקציה מעניקה לך את היכולת להגיב לחוסר שביעות רצון הלקוח לפני שדעתו מוצגת לכל.

3. התקשרות עם לקוחות בדרכים

הסמארטפון הוא אחד הכלים הטכנולוגיים האישיים ביותר שיש לנו. לפעמים, הוא מלווה אותנו 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. סטטיסטיקה מראה שבערך 80% מזמן השימוש במכשיר הנייד הוא שימוש באפליקציות.

4. יצירת ערוץ שיווקי יעיל

לאפליקציה פנים רבות: היא יכולה לספק מידע כללי על החברה שלך, להציג מחירים, לספק למשתמשים טפסי הזמנה, חשבונות אישיים, תוכנות חיפוש, הזנת חדשות ועוד.

לכן, אחד היתרונות הבולטים ביותר בבניית אפליקציה לעסק הוא שכל המידע בקצות אצבעותיו של הלקוח. בעזרת מערכת התראות, נוצרת ההזדמנות להתקדם עוד יותר לשיתוף פעולה ישיר על ידי הצגת מבצעים מיוחדים, מוצרים ושירותים חדשים.

5. תראה הערכה ללקוחותיך

כשמדובר בנתונים דיגיטלים, במקום כרטיסים מיושנים לאיסוף נקודות זיכוי, תוכל לספק ללקוחות את האפשרות לצבור תוכניות בונוסים דרך אפליקציה. התוצאה לא תאחר לבוא, אפליקציית העסק שלך תהנה מיותר הורדות ותצבור יותר לקוחות קבועים.

6. הרחבת מיתוג העסק

אפליקציה לעסק יכולה לתרום רבות למיתוג עסקים. בניית אפליקציה לעסק היא כמו הקמת שלט חוצות: אתה יכול לעשות בה כל שעולה על רוחך. בידיך כל הכלים הדרושים להפוך את האפליקציה לכלי פונקציונלי, ידידותי למשתמש, מעוצב ואינפורמטיבי.

אולם המטרה העיקרית שלך אמורה להיות בניית אפליקציה שמאגדת בה את כל התכונות הנחוצות שהלקוח שלך יאהב. במקביל, עליה להיות מעוצבת היטב וממותגת.

ככל שמשתמשים יפעילו את האפליקציה יותר, כך הם יחליטו להזמין את שירותיך יותר. בשפת הפרסום, זה נקרא “תדר אפקטיבי”: לראות ולשמוע את העסק שלך כמה וכמה פעמים ביום הם מה שיהפכו את המפעל שלך מעסק למותג.

7. שיפור החיבור ללקוחות

בין אם העסק שלך מציע שירות הפקת אירועים או מכירת טבעות אירוסין, הלקוחות שלך זקוקים לממשק בעזרתו יגיעו אליך ללא מאמץ מיוחד. הטמעת מערכת עזרה או צ’ט באפליקציה יכולה לשדרג משמעותית את צורת ההתקשרות עם לקוחות.

לדוגמה, אם בנית אפליקציה למסעדה שלך, משתמשים יכולים להזמין שולחן בכמה הקשות. ללא ספק, במקום התקשרות טלפונית, מרבית הלקוחות יבחרו בהתקשרות בטקסט.

המפתח להצלחתך הוא בניית אפליקציה לעסק סביב העיקרון הבסיסי הזה.

8. ניצחון בשוק תחרותי

קשה להאמין, אבל גם כשכל הנתונים מצביעים על יתרונות משמעותיים, נדיר לראות עסקים קטנים מאמצים את רעיון האפליקציה. משום כך, קיים פוטנציאל אדיר למקם את העסק שלך בשורה הראשונה ולבלוט בין כל המתחרים.

תהיה אחד הראשונים באזורך להציע ללקוחותיך אפליקציה. תוכל להיות בטוח שהגישה הנבונה שלך תדהים אותם.

9. טיפוח לקוחות נאמנים

סיבה נוספת לפתח אפליקציה לעסק שלך היא נאמנות לקוחות. עם כל המידע שמסתובב בחוץ כמו שלטי חוצות, באנרים קופצים, מודעות בעיתונים, שלטים מהבהבים, קופונים, פליירים, שיווק בדואר אלקטרוני, פרסומות בפייסבוק, אנחנו כאנשי עסקים, עשוים לאבד את השפעתנו על לקוחות הודות לכמות העצומה של פרסומות בכל פינה.

מצד שני, זה זמן נהדר ליצור חיבור אמיתי עם לקוחות. חיבור שכזה יוביל לקשר חזק ומשתמשים שנאמנים לך ולשירותים שהנך מציע.

ולדברי סיום, אין בכוונתנו להציע שאפליקציה לעסק היא שתציל את החברה שלך. עם זאת, היא יכולה להיות כלי נהדר שיסייע לך להתקרב למשתמשים ולהיות “מרחק נגיעה” מהם, בכל שעה וכל דקה.

אנו מקווים שכל הסיבות הנ”ל יעזרו לך לראות במכשיר הנייד יותר ממכשיר לטלפן לחברים במשפחה, ויותר ככלי עזר חסר תקדים לשיווק אפקטיבי של העסק שלך ומיתוגו מעבר לכל דימיון.

לפרטים נוספים בנושא פיתוח אפליקציות לעסקים, תיאום פגישה והצעות מחיר, צור עמנו קשר עוד היום. ג’יאפס פיתוח אפליקציות.

4.8/5 - (8 votes)
תודה! ההודעה נשלחה.
צור קשר
צור קשר

בואו ניפגש!

טלפון: 0723726002

    שם (חובה)

    אימייל (חובה)

    טלפון

    שאלת אבטחה