כיצד מתכוננים להקמת סטארט אפ לפיתוח אפליקציות?
ILS

כיצד מתכוננים להקמת סטארט אפ לפיתוח אפליקציות?

הקמת סטארט אפ לפיתוח אפליקציות

כיצד מתכוננים להקמת סטארט אפ לפיתוח אפליקציות?

יש לכם רעיון גאוני לפיתוח אפליקציה אשר תשנה את חייהם של רבים? רגע לפני שאתן כובשים את העולם, יש להתכונן להקמת סטארט אפ בצורה הטובה ביותר על מנת שהדרך להצלחה תהיה סלולה והאפליקציה אכן תשנה את חייהם של רבים.

 האם המוצר שלכם מעניין?

אחת השאלות החשובות אשר אתם צריכים לשאול בדרך להקמת סטארט אפ היא האם האפליקציה מעניינת? כן, זה נשמע משונה, אבל בדרך לפיתוח האפליקציה חשוב לעצור ולהבין כי לצד ההתלהבות אינם לבד בשטח ויש להתבונן על הפיתוח בראייה כוללת. מכאן, יש להפחית את החשיבות שאתם מייחסים ולהתחיל לבחון את הדרכים השונות להוציא את הרעיון לפועל.

תכנון אפליקציה בדרך הטובה ביותר

חולמים לשנות את העולם באמצעות אפליקציה? אם יש לכם רעיון מהפכני ותצאו לדרך עם רעיון על גבי נייר, הרי לעיתים אתם עשויים לגלות כי הרעיון הוביל לאכזבה ולסדרת פגישות עם משקיעים אשר לא ממש הבינו את הרעיון שלכם. ולכן, במקום להתאכזב, כדאי להשקיע מחשבה בתכנון האפליקציה.

 אתם עשויים לגלות במהלך העבודה כי זה לא מה שתכננתם

במהלך העבודה על האפליקציה אתם עשויים לגלות כי זה לא ממש מה שתכננתם – תשיקו את האפליקציה, אבל העולם יתעלם מהרעיון המקורי שלכם.

כיצד תתכוננו להקמת סטארט אפ בצורה מוצלחת

על מנת שהסעיפים הקודמים לא יחולו עליכם והדרך תהיה סלולה, עליכם להתכונן בצורה הטובה ביותר. כעת נביא בפניכם מספר פרמטרים חשובים אשר יסייעו לכם להתכונן בדרך הטובה ביותר ולהימנע משלל טעויות העשויות להרחיק אתכם מהמטרה.

מה המוצר שלכם מציע?

ראשית כל עליכם לפנות להגדרה. אותה אפליקציה מציעה פתרון לבעיה מסוימת ולכן חשוב מאד לדעת מה אתם מציעים לקהל הרחב – האם מדובר באפליקציה אשר תשנה את עולמם ותסייע להם כמו למשל אפליקציה המסייעת בניווט הרכב (waze).

 בחנו את כמות הקהל

בחנו האם יש מספיק קהל לאפליקציה שאתם מתכננים לפתח או הצורך על פיתוח האפליקציה עונה על קבוצה מצומצמת. בשלב זה, חשוב לבחון האם קיימת אפליקציה דומה בשוק והאם חסרה אפליקציה. במידה והתשובה חיובית וחסרה אפליקציה, הרי זה משאיר לכם שטח נרחב להקמת סטארט אפ לפיתוח אפליקציות.

ראה: גוגל פליי, אפסטור.

בחנו את ההיבט הכלכלי

נוסף על כך, המחשבה על פיתוח אפליקציה דורשת לגייס לא מעט כסף ואף פנייה למשקיעים ולכן יש לזכור כי מדובר בהרפתקה כלכלית אשר יש לצאת אליה מוכנים ככל האפשר על מנת לא למצוא את עצמכם נכנסים להרפתקה שאין לכם דרך לצאת ממנה.

שאלו את עצמכם מה מבדיל בין האפליקציה שלכם לבין אפליקציות אחרות

בעת בניית אסטרטגיה של פיתוח אפליקציה יש לשאול את השאלה החשובה ביותר – מה מבדל את האפליקציה שלכם בהשוואה לאפליקציות אחרות? אם תרצו מדובר בהליך מיתוג עבור האפליקציה.

בהצלחה, מצוות פיתוח האפליקציות של Gapps.

5/5 - (1 vote)
תודה! ההודעה נשלחה.
צור קשר
צור קשר

בואו ניפגש!

טלפון: 0723726002

    שם (חובה)

    אימייל (חובה)

    טלפון

    שאלת אבטחה