למה בניית אתר מכירות צריכה להיות מלווה בפיתוח אפליקציה
ILS

למה בניית אתר מכירות צריכה להיות מלווה בפיתוח אפליקציה

פיתוח אפליקציה למכירות

למה בניית אתר מכירות צריכה להיות מלווה בפיתוח אפליקציה מתאימה?אם עד לפני מספר שנים בניית אתר מכירות הייתה

הזינוק החד בהיקף המכירות אונליין – מגמה שמן הסתם תלך ותתעצם ככל שהעולם יהפוך ליותר ויותר דיגיטלי – הפך את השאלה למה בניית אתר מכירות היא השקעה משתלמת לנדירה: כיום אין כמעט בעל עסק שלא מבין את חשיבות הנוכחות באינטרנט ואת מתן האפשרות לרכוש מוצרים שונים בלי להגיע לסניף פיזי.

מגמה מובהקת נוספת בעולם הקניות המקוונות היא ששיעור הרכישות המתבצעות באמצעות טלפון סלולרי נמצא במגמת נסיקה מהירה. בהתחשב בעובדה שאנחנו עושים כמעט הכל דרך סמארטפונים, אך טבעי שגם עוד ועוד קניות יתבצעו בעזרת הטלפון החכם, ובהתאם לא רק שכמעט כולם כבר יודעים שכדאי לבנות אתר מכירות אלא שגם הצורך להתאים את האתר הנ”ל למובייל הוא כמעט קונצנזוס.

אבל יש עוד שלב: הוספת אפליקציה, שכן במקרים רבים בניית אתר מכירות ללא אפליקציה מתאימה נלווית לא ממצה את הפוטנציאל ולא מספקת לעסק את מלוא הרווחים האפשריים.

מה נותנת אפליקציה לעסק?

היתרונות העיקריים של אפליקציה הם קלות ההגעה אל הלקוחות, הן אלה הקיימים והן אלה הפוטנציאליים שכבר הורידו את האפליקציה, וכן המהירות והנוחות בביצוע פעולות שונות מבחינת הלקוחות – דבר שבאופן טבעי בא לידי ביטוי בסיכוי גבוה יותר שביקור דיגיטלי בעסק יסתיים בקנייה. בנוסף חוויית המשתמש האיכותית מגדילה את הסיכוי שהלקוח ימשיך לפקוד את העסק, בין אם דרך האפליקציה ובין אם בסניף פיזי.

גם היתרון הראשון מגדיל בסופו של דבר את הכנסות העסק, ולעתים אפילו בשיעור דרמטי. כדאי לזכור שלא קל להגיע אל הלקוחות בימינו: התחרות על תשומת הלב של הגולשים עזה, וגם אתרי אינטרנט איכותיים ומושקעים לא תמיד מצליחים להגיע אל המקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל, ואפילו השקעה כספית משמעותית בקידום ממומן לא תמיד מניבה את הפירות הרצויים.

אפליקציה, לעומת זאת, מחייבת אמנם השקעה ראשונית (בפיתוח גרסאות לאנדרואיד ול-iOS, מערכת ההפעלה של האייפונים, ובשיווק כך שכמה שיותר לקוחות קיימים ועתידיים יורידו אותה אל הסמארטפון שלהם), אולם לאחר מכן העסק בעצם כבר נמצא בתוך הסמארטפון של אותם לקוחות וקל יחסית למשוך את תשומת ליבם – ולמשל לעדכן אותם לגבי מבצע אטרקטיבי, השקת מוצר חדש וכו’.

תרומה גם למיתוג

אם עד לפני מספר שנים בניית חנות וירטואלית הייתה משדרגת במידה ניכרת את התדמית של העסק, וממצבת אותו כחדשני ואיכותי, ובהתאם כזה שכדאי לבחון את המוצרים שהוא מציע, כיום המצב שונה. אתרי מכירות הפכו כאמור לסטנדרט, ולמעשה כיום בסכום כסף צנוע למדי ניתן לבנות אתר אינטרנט מרהיב עין ועתיר אפשרויות.

בהתאם, אתר המכירות אמנם מספק צרכים רבים ותורם להרחבת קהל הלקוחות ולהגדלת ההכנסות, אבל מבחינת המיתוג כוחו מוגבל. לעומת זאת, אפליקציות לעסקים עדיין אינן סטנדרט ובהתאם עסק שמצטייד באפליקציה משדרג מידית את התדמית שלו וממתג את עצמו ככזה ששייך לליגה של הגדולים והמצטיינים.

לפרטים נוספים ותיאום פגישה, צור עמנו קשר, Gapps – חברת פיתוח אפליקציות ישראל.

5/5 - (2 votes)
תודה! ההודעה נשלחה.
צור קשר
צור קשר

בואו ניפגש!

טלפון: 0723726002

    שם (חובה)

    אימייל (חובה)

    טלפון

    שאלת אבטחה