איך לבחור מפתח אפליקציות?
ILS

איך לבחור מפתח אפליקציות?

מפתחי אפליקציות בעבודה

טיפ טופ: טיפים מוצלחים לבחירת מפתח האפליקציה שלכם!

כל בית עסק כיום שואף להעניק שירות טוב יותר לקהל הלקוחות שלו. אם בעבר הדרך היחידה להעניק שירות הייתה באמצעות מענה אנושי, הרי שבמציאות של שנת 2018, יותר ויותר אנשים מעוניינים בשירות העצמי, הנגיש והפשוט באמצעות שימוש באפליקציה. במרחב הוירטואלי, האפליקציה שלכם היא השגריר שלכם, כך שחשוב שהיא תייצג אתכם על הצד הטוב ביותר בעייני הלקוחות. רגע לפני שגם אתם בוחרים בחברה לפיתוח אפליקציות, כדאי להיצמד אל הטיפים הבאים שיובילו אתכם אל החברה המומלצת ביותר:

1.בחרו בחברה שמעניקה את כל סל השירותים

צמד המילים “פיתוח אפליקציות” מגלם בתוכו עולם ומלואו. מדובר על תהליך שמתחיל ברעיון גולמי, ממשיך לאיפיון ומסתיים בחנות ההורדות. בעוד ישנן חברות המציעות שירות חלקי כמו ייעוץ לעסקים לגבי איפיון האפליקציה, או לחילופין שירותים הרלוונטים לחווית המשתמש או העיצוב, גם ישנן חברות המציעות לכם את החבילה כולה. מאחר ומדובר על תהליך מתמשך ולא בהכרח קצר, ההמלצה החמה היא לעבוד אל מול חברה המעניקה לכם את כל סל השירותים: איפיון, עיצוב, פיתוח, בדיקות QA ושחרור הגרסא. קל הרבה יותר לעבוד אל מול גורם אחד מאשר כמה אנשי מקצוע שונים. בנוסף, איך תדעו עד כמה החברה מומלצת? בין היתר עם נתונים כמו מספר ההורדות ומספר הנטישות של האפליקציות שפותחו על ידה – אלו אינדיקציות טובות שראוי לבדוק.

2. ואת תיק העבודות, כבר בדקתם?

תיק עבודות מאפשר לכם לדעת בבירור לקראת מה אתם הולכים. בעולם פיתוח האפליקציות, תיק העבודות נמצא במרחק הורדה מכם, כך שתוכלו לבדוק בעצמכם עד כמה החברה מתאימה לצרכים שלכם. אז איך בוחנים את תיק העבודות? נכנסים אל חנות ההורדת במכשיר החכם שלכם ומורידים אפליקציות עליהן חתומה החברה שבה אתם מתעניינים. על מה לשים את הדגש? על מהירות האפליקציה, עד כמה הצלחתם להתמצא בה בקלות, האם השימוש היה ידידותי, האם העיצוב היה לטעמכם ומה החוויה הכללית שלכם. מומלץ להוריד מספר אפליקציות מעולמות תוכן שונים.

3. המחיר המוצע לכם: עד כמה הוא אמור להשפיע על הבחירה?

ראשית, חשוב שתשאירו לעצמכם בתודעה כי המון פעמים הזול מתגלה כיקר. לא אחת, מתמגנטים באופן אוטומטי לספק שמציע שירות את השירות הזול ביותר. לכאורה, מדובר על מחיר נוח ומפתה, אך חשוב לזכור כי יש מחיר למחירים זולים. פיתוח אפליקציה מצריך מכם להשקיע שני משאבים יקרים – זמן וכסף, כך שמן הראוי שגם התמורה תהיה בהתאם. לכן, אל תחפשו לחסוך עם מפתחי אפליקציות אנדרואיד או IOS. החיסכון הכספי שאתם מייחלים לו לעתים בא על חשבון ניסיון המפתחים, עמידה בזמנים והתוצר הסופי. אין זה אומר כי אתם צריכים לשלם ביוקר, אך בהחלט כדאי שהמחיר לא יסנוור אתכם ויגרום לכם לבצע בחירה לא טובה.

4. ניסיון חברת הפיתוח הכרחי!

ככל שהחברה פיתחה יותר אפליקציות וגרמה ליותר עסקים לצאת מרוצים, כך טוב יותר. פיתוח אפליקציות דורש מיומנות, חדות והתעדכנות דרך קבע בפיתוחים ובחידושים. בסופו של דבר, פיתוח האפליקציה שלכם הוא ניהול פרוייקט. לכן, חשוב שהחברה איתה אתם עובדים תהיה בעלת ניסיון, כך שהיא תוכל להביא לידי ביטוי את הניסיון שלה בפיתוח המיועד לכם. מפתחים בראשית דרכם לא תמיד יודעים להעריך זמנים או לעמוד בדרישות שלכם, כך שהדרך המבטיחה הופכת להיות סבוכה.

5. האם החברה מספקת את השירות שאתם צריכים?

ישנן חברות פיתוח המתמחות בשירותים ספציפיים, בעוד ישנן חברות שיכולות לענות על כל צורך ודרישה שלכם. הבטיחו מראש כי חברת הפיתוח מותאמת אליכם מבחינת הציפיות שלם מהאפליקציה. עדיף מראש לבחור בחברות המתמחות בשירותים נרחבים יותר, זאת מאחר ולעתים תוך כדי התהליך שהוא מאד דינאמי, אתם מעוניינים להוסיף או לשנות דברים. מה חשוב לבדוק? ראשית, שהחברה מתמחה בפיתוח לאנדרואיד ולאייפון. בהמשך, הבטיחו כי החברה יכולה לתת לכם מענה גם עם פיתוח אפליקציות מבוססות מקום ואפליקציות מציאות מדומה.

וטיפ אחרון אליכם…

אין תחליף לשירות טוב. האפליקציה שלכם היא הבייבי שלכם, כך שהרצון שלכם להגיע לתוצר המושלם ברור לחלוטין. כבר בפגישה הראשונה שלכם עם נציגי החברה, נסו להבין האם המפתחים קשובים לכם, מבינים אתכם, מעלים אתכם רעיונות ומקדמים את החזון הכללי שלכם. שירות טוב ואישי חיוני וחשוב לתהליך, בהצלחה!

5/5 - (1 vote)
תודה! ההודעה נשלחה.
צור קשר
צור קשר

בואו ניפגש!

טלפון: 0723726002

    שם (חובה)

    אימייל (חובה)

    טלפון

    שאלת אבטחה