חברה לפיתוח אפליקציות
ILS

חברה לפיתוח אפליקציות

תוכן עניינים

צוות ג’יאפס מפתח אפליקציות iOS ואנדרואיד באיכות הגבוהה בישראל

משדרגים ומשתדרגים ללא הפסקה

צוות ג’יאפס גאה להוביל את ענף פיתוח האפליקציות לאנדרואיד ולמכשירי iOS בישראל.

מחלקות המפתחים והמעצבים ג’יאפס מונות את מיטב המוחות המבריקים שיש לענף להציע, אשר מבטיחים שהפרויקט שלך בידיים טובות.

בין אם ברצונך לפתח אפליקציה לעסק, אפליקציה מבוססת מיקום או אפליקציית משחק שיהפוך ללהיט הבא, מקומך איתנו.

בקישור הבא, תוכל לקרוא עוד על איך מתחילים בתהליך הפיתוח?

ליעוץ מקצועי, הצעות מחיר ותיאום פגישה לאפיון הרעיון לאפליקציה שלך, צור קשר בטופס או בשיחה ישירה בטלפון: 0723726002

כמה עולה לפתח אפליקציה?

עלויות פיתוח אפליקציות מובייל

חברה לפיתוח אפליקציות Gapps – יוצרים עולמות חדשים

אנו חיים בעולם בו אפליקציות מובייל הופכים לחלק נכבד מחיינו

זו הייתה יכול להיות מקדמה ראויה לנושא פיתוח אפליקציות כבר לפני כמה שנים. באקלים הטכנולוגי הסוער והמשתנה במהירות, אנו מחויבים לציין שכמעט כל תחומי חיינו הנוכחיים שזורים עמוק בטכנולוגית האפליקציות לניידים ואינטרנט.

בעבר פותחה הטכנולוגיה לסייע לנו במטלות בסיסיות, כגון גלישה באינטרנט לחיפוש מידע או ניווט בעיר. כמו כן, חברות רבות אימצו צורות שונות של אפליקציות במטרה לסייע ללקוחות ולעובדים כאחד.

כיום, אפליקציות מובייל הן חלק בלתי נפרד משאיפותיה של כל חברה שמכבדת את עצמה.

“B2C”

בשנים האחרונות, חברות רבות פיתחו אפליקציות להקל על לקוחותיהן.

האפליקציות הללו, המכונות גם ‘B2C’ (ראשי תיבות ‘business-to-consumer’), פותחו במיוחד עבור שיפור מערכת יחסים ארוכת טווח בין חברה ללקוחותיה, תוך דאגה הן לרווחת הלקוח והן לרווחיות החברה. עם זאת, ניתן בבירור להבחין במגמה של אימוץ פיתוח אפליקציות על ידי חברות במטרה להקל על ניהולן וחיי עובדיהן.

האפליקציות המכונות “אפליקציות ארגוניות” (או באנגלית: ‘enterprise apps‘) מסייעות לחברות לפתור בעיות פנימיות על ידי שימוש בנתונים רבים ויכולות למידה עצמית.

ניתן לראות תמיכה לטיעון במערכות חיוב אוטומטיות, תכנון מלאי ומשאבים, עיבוד תשלומים, ניהול ניידות ותכנון עלויות.

יתרונות והזדמנויות בפיתוח אפליקציה לצרכי החברה

אפליקציות ארגוניות טומנות בחובן יתרונות והזדמנויות עבור כל הצדדים; הן עבור חברת פיתוח האפליקציות עצמה, חברה המאמצת פיתוח אפליקציה ארגונית לפעילויותיה, לקוחות החברה ועובדיה כאחד.

סקרים מראים שחברות המאמצות אפליקציות ארגוניות חוות עלייה חדה ביעילות הודות לנוחות עובדיהן, גידול בפריון, הוצאות תפעול מופחתות וניידות מוגברת בתחומן.

אפליקציות ארגוניות מנצלות נתונים רבים, ואפשר לטעון שהן “לומדות” מאיסוף מידע על מנת לסייע לחברה בצורה אופטימלית, בשימוש בפלטפורמת תוכנה פנימית או שירות ענן (‘Cloud service’).

פיתוח אפליקציה ארגונית

עבור חברת פיתוח תוכנה, פיתוח אפליקציה ארגונית מוביל להזדמנויות רבות. לעתים קרובות, אפליקציות ארגוניות נחשבות למורכבות יותר לבנייה וניהול מאשר אפליקציות צרכניות.

משמעות הדבר היא לא רק שחברות פיתוח יפנו למיקור חוץ של חלק מתהליך הפיתוח, אלא גם חלק מתהליך העיצוב, הניהול והמיתוג. התהליך כולו מוביל למעשה לפתיחת שווקים חדשים עבור חברות פיתוח האפליקציות וחברות תמיכה ישירה ועקיפה.

חברה לפיתוח אפליקציות מציעה: 10 המלצות לפיתוח האפליקציה הבאה שלך

ללא צל של ספק, העולם כולו מתנייד וצרכנים משתמשים יותר ויותר בטלפון החכם, אייפון או טאבלט למציאת עסקים ושירותים. על פי מחקר שנערך לאחרונה, עסקים קטנים חוסכים למעלה מ- 800 מיליון שעות עבודה שנתיות על ידי שימוש באפליקציות מובייל.

כמו כן, הסקר מצא שכ- 31% מעסקים עם פחות מ- 25 עובדים משתמשים באפליקציות מובייל ומציגים רווחים בהפחתת עלויות על נייר, עליה בפרודוקטיביות ויכולות עמידה בציפיות לקוחותיהם.

פיתוח אפליקציה עבור החברה שלכם דורש לא מעט תכנון וחשיבה. צוות Gapps גיבש עבורך 10 המלצות לפיתוח אפליקציה מובילה.

1. מה מטרת האפליקציה?

זהו המהלך הראשון בביסוס אסטרטגיית הפיתוח. יצירת תמונה ברורה של פתרון עבור העסק או הלקוח הפרטי שצריך את האפליקציה שלך, היא מפתח להנעת משתמשי ניידים להוריד את האפליקציה מלכתחילה. מומלץ לקחת בחשבון את אפליקציית המתחרים ולברר כיצד תוכל לעשות את שלך טוב יותר.

2. מהו קהל היעד של האפליקציה?

הגדרת קהל היעד או השוק שלך הוא אולי החלק הקשה ביותר בשלבי הפיתוח – שלב הרעיון. אבל, ברגע שתדע במי להתמקד, קל יותר להבין איזה סוג אפליקציה תוכל לפתח על מנת לגעת בו.

לכן, מומלץ לחפש תוצאות סקרים ולבקש פידבקים מלקוחות וקולגות. האם סביר יותר שישתמשו במערכת אנדרואיד או iOS? איזה סוג אפליקציה יכולה להדהים אותם? אלה רק כמה מהגורמים החיוניים שיעזרו להמציא אסטרטגיית פיתוח אפליקציה אפקטיבית.

3. שמירה על פשטות וייחודיות

ייחודיות היא מרכיב חשוב ביותר בתהליך בניית אפליקציה והפיכתה להצלחה מסחרית. שמור על עיצוב האפליקציה פשוט יחסית, ידידותי למשתמש ועקבי.

עשה אותה טובה יותר, מהירה יותר, עוצמתית יותר או כל דבר שיעניק לה את המגע השונה והמיוחד מיתר האפליקציות בשוק.

כמו כן, חשוב שהייחודיות תכלול ערך מוסף ברור, מובן ומוערך על ידי המשתמש. עם זאת, מומלץ לא לנסות להוות פתרון לכל אדם או לכל בעיה – תמיד תיתקל במידה מסוימת של אי התעניינות.

4. הפקת תועלת מהסטטוס קוו

פיתוח אפליקציה בעזרת טקסט, קטעים חזותיים, סרטוני וידאו, תכנים ומשאבים שכבר ברשותך בערוצים שונים, מאפשר בניית אפליקציה שמשקפת את המותג שלך תוך שמירה על מראה ומגע.

לדוגמה, אם הנך מנהל מסעדה, תוכל לכלול את תפריט המזון, רשימת היינות, שעות הפעילות, ותוכל לפתות לקוחות על ידי הכללת עדכון RSS (ראשי תיבות: ‘Rich Site Summary’) של המנות היומיות המומלצות על ידך.

5. עיצוב אפליקציה מרשים

חשוב לקחת בחשבון שאפליקציה עם יותר “רוח וצלצולים” לא בהכרח מפתה משתמשים. במהלך מחזור הפיתוח, מומלץ להתמקד במוצר הסופי ולהבטיח התמקדות גם במשתמש ואיך הוא יגיב ויפעל באינטראקציה עם האפליקציה שלך.

טווח הקשב הממוצע הוא בסביבות 10 שניות, כך שעל האפליקציות להעניק ערך מיידי וברור. בהתבסס על הידע שלך את העסק, מומלץ ליצר קווי מתאר של מה על האפליקציה לעשות.

להשגת התוצאות הטובות ביותר, עליך למצוא חברת פיתוח אפליקציות שהוכיחה את עצמה. כמו כן, בקש להציץ בתיק עבודות החברה וצור קשר עם לקוחותיה.

6. פיתוח אפליקציה עבור פלטפורמות מרובות

ניתן לפתח אפליקציה עבור פלטפורמות מרובות בבת אחת, במקום לבזבז זמן וכסף על פלטפורמה אחת לפני מעבר לעבודה על אחרת. קיצור התהליך ירחיב את בסיס הלקוחות ויעזור לעסק שלך באופן משמעותי.

חוץ מזה, חידושים במערכת HTML5 מסייעים לעסקים לבנות אפליקציה שמעניקה חווית אפליקציה נייטיב בדפדפן הנייד.

יתר על כן, מסגרות חדשות מאפשרות לחברת פיתוח אפליקציות לאמץ יתרונות הטמונות בסטנדרטים כמו CSS3 ו- HTML5, ולאפשר לאפליקציות רשת להראות ולהרגיש כמו אפליקציות נייטיב.

כמו כן, הודות ומדובר באפליקציות רשת, ניתן להפיצן בקלות דרך קוד QR, הודעות טקסט או ערוצי מדיה חברתית כמו טוויטר ופייסבוק.

על סמך מחקר אונליין שנתי מאת חברת הטכנולוגיה הגלובלית ‘Pitney Bowes’, למעלה מ- 27% מהנשאלים בהודו, אמרו שישקלו רכישת מוצרים במדיה החברתית, אחריה ברזיל עם 15% היענות חיובית ורוסיה עם 14%.

7. בניית אפליקציה מהירה

אפליקציית מובייל אמורה להיות מהירה יותר מאתר אינטרנט סלולרי. לכן, ודא כי חברת פיתוח האפליקציה שבחרת דואגת שזמן הורדת האפליקציה לא עולה על 5 שניות.

8. בדיקת האפליקציה

עליך לבדוק את האפליקציה ביסודיות כדי להימנע מבאגים להופיע אצל משתמש הקצה. חשוב לזכור שבמידה ומשתמשים נתקלים בבעיות ותקלות, מותג החברה שלך עלול להינזק משמעותית.

9. עלויות פיתוח והשפעה על מחיר האפליקציה

בדומה לשווקים רבים אחרים, מפתח להצלחתה של אפליקציה טמון במחירה. בעוד אפליקציה חינמית תמיד קורצת יותר למשתמשים, היא עלולה שלא להתאים למודל העסקי שלך הודות לעלויות כגון רישיון מפתחים, הוצאות פיתוח ישירות ועקיפות כו’.

לכן, עוד בשלב ביסוס אסטרטגיית הפיתוח, מומלץ לחשוב על האספקט הפיננסי ולקבל החלטות בהתאם. ההחזר על ההוצאות הממוצע (ROI, ראשי תיבות: ‘Return On Investment’) לעסק קטן תלוי בפונקציונליות האפליקציה ויכולותיה.

במידה ומחיר פיתוח האפליקציה חוזר למשקיעים עד שנתיים מיום השקתה, ניתן לתייג את ההשקעה כטובה.

10. תכנן בקפידה את אסטרטגיית הקידום והפרסום

אל תניח שמשתמשים יאהבו את האפליקציה שלך רק משום שאתה מאמין שהיא נהדרת. חשוב לזכור שהמצאת משהו חשוב לא משנה כל כך אם לא משקיעים את הזמן בהמצאת אסטרטגיית קידום במקביל.

קח בחשבון את קהל היעד וסוג הענף אליהם האפליקציה פונה. יחד עם חברה לפיתוח אפליקציות שמכבדת את עצמה, תוכלו לעבוד על שיטת עבודה שתמקסם מכירות ותביא את שם המותג שלך לשורה הקדמית בעולם וחנויות האפליקציות.

“חברות חייבות להבין שכל שניה מבוזבזת היא הזדמנות מפוספסת להצלחה”

תחום פיתוח האפליקציות הארגוניות פורח. חברות ועסקים מתחילים להסתגל לרעיון שעליהם להעריך מחדש את טכנולוגיית עיבוד הנתונים שלהם מבית, לטובת טכנולוגיה שמתאימה לימינו.

במקביל, על חברות פיתוח אפליקציות להבין שנעשה קל יותר ויותר הן לפתח והן לנהל אפליקציות ארגוניות ושירותי ענן.

הגידול בביקוש למידע בזמן אמת ועיבוד נתונים רבים פותח דלתות חדשות בעולם המובייל. ככל שיותר עסקים יתחילו לסמוך על מערכות למידה חכמות למקסם את יעילות העסק, יותר עסקים יאמצו את האפליקציות הללו, כמו גם להעביר נתונים לשירותי ענן.

חברות חייבות להבין שכל שניה מבוזבזת היא הזדמנות מפוספסת להצלחה. חברת פיתוח אפליקציות שמבינה היטב את המגמה, התועלת והחיסכון בארגון אפקטיבי, לא תבזבז שניה מיותרת במרוץ הטכנולוגי של ימינו.

ליעוץ מקצועי והצעות מחיר, פנו אל המומחים, צוות פיתוח אפליקציות Gapps – בונים עולמות חדשים.

חברה לפיתוח אפליקציות: שאלות ותשובות

כמה עולה פיתוח אפליקציה?

תקציב פיתוח אפליקציה תלוי בשלושה מרכיבים, עיצוב, חווית משתמש, פיתוח. המרכיב היקר יותר הינו כמובן פיתוח מלא של אפליקציה. המחיר יכול להשתנות בהתאם לכמות הצוות, סוגי המפתחים וכדומה. לפרטים נוספים צרו קשר באתר.

כמה זמן יקח לפתח את האפליקציה?

תהליך הפיתוח תלוי ברמת המורכבות של האפליקציה, בכמות האנשים בצוות הפיתוח ובמהירות תגובתו והחלטתו של הלקוח. בממוצע ניתן לומר שבין חודשיים לארבעה חודשי עבודה ובמקרים מסוימים גם יותר.

פיתחנו את האפליקציה, מה עכשיו?

תלוי בסוג האפליקציה. אם מדובר באפליקציה לשימוש מסחרי למשל, הוספת אפליקציה לחנויות המובייל הכרחית על מנת להציע את המוצר למשתמשים.

האם אתם מפתחים גם אפליקציות אב טיפוס?

כמובן. אנחנו לא רק מפתחים אפליקציות ברמה גבוהה מאוד, אנחנו גם מסייעים ללקוחות המעוניינים בגיוס משקיעים על ידי פיתוח גרסת אפליקציית אב טיפוס לטובת מצגות במחיר נמוך משמעותית. לפרטים נופסים, צרו איתנו קשר.

4.5/5 - (61 votes)
תודה! ההודעה נשלחה.
צור קשר
צור קשר

בואו ניפגש!

טלפון: 0723726002

    שם (חובה)

    אימייל (חובה)

    טלפון

    שאלת אבטחה