הקמת אפליקציה לאייפון לאנדרואיד
ILS

הקמת אפליקציה לאייפון לאנדרואיד

הקמת אפליקציות – ג’יאפס חברה לפיתוח אפליקציות מובייל

צוות Gapps גאה להוביל את ענף פיתוח האפליקציות בישראל. מפתחי ומעצבי Gapps מונים את מיטב המוחות שיש לענף המובייל להציע, מה שמבטיח שהפרויקט שלך בידיים טובות. בין אם הנך מעוניין בפיתוח אפליקציה לעסק שלך, פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, לאייפון, פיתוח אפליקציות מבוססות מיקום, אפליקציות משחק, פיתוח תוכנה ועוד.

לפרטים נוספים, יעוץ והצעות מחיר, פנו אל הממומחים בהקמת אפליקציות עבור שלל הפלטפורמות, בטופס צור קשר או בטלפון: 0723726002

הקמת אפליקציה – האם זה באמת נחוץ לך?

קמתם יום אחד בבוקר ועלה במוחכם רעיון מבריק וחדש לאפליקציה שתכבוש את העולם, רשמתם את הרעיון בקצרה כדי שלא תשכחו אותו חלילה והצגתם אותו לבני משפחה ומכרים לקבלת הצעות ייעול וחוות דעת כאלו ואחרות. ביצעתם מספר שינויים בתכנון האפליקציה וכעת כל שנותר הוא לפתח את האפליקציה, וחשבתם שהחלק הקשה כבר מאחוריכם.

אבל למעשה, הקמת אפליקציה אינה מעשה כה קל, ומי שלא יבין או יזלזל בחלק זה עשוי להיכשל למרות שיכול להיות שהוא מחזיק ברעיון החדשני והמקורי ביותר. אז כדי להקל עליכם את התהליך ליקטנו במיוחד עבורכם כמה דגשים חשובים לפיתוח אפליקציה מוצלחת.

כיצד האפליקציות השתלטו על העולם?

המילה אפליקציה נמצאת בלקסיקון הלשוני של כל אחד ואחת מאיתנו. מי מכם לא מוצא עצמו מספר לחבר על אפליקציה חדשה שנפתחה או מקבל המלצה על שימוש באפליקציה כזו או אחרת. לאמיתו של דבר, מחקרים מראים כי את מרבית שעות השימוש בטלפונים הסלולריים (אשר עומדים על מספר שעות רב בממוצע ביממה), אנו מבצעים באמצעות שימוש באפליקציות.

האפליקציות הללו, שלא יהיה מוגזם לומר שהן ‘מנהלות את העולם’, פרצו לעולמנו לפני מספר שנים. בראשית דרכן, האפליקציות סיפקו צרכים בסיסיים בלבד כדוגמת: אפליקציות המציגות את תיבת הדואר האלקטרוני, מזג אויר, חדשות ועוד. עד מהרה זיהו המפתחים את הפוטנציאל הטמון באפליקציות, והחלו להרכיב את שוק האפליקציות המוכר כיום, הכולל רבבות אפליקציות מתחומים שונים, כגון: משחקים, רכישת כרטיסים לאירועים, ניהול חשבונות בנק, המרת כספים, הימורים, מדיה חברתית והמגוון עוד רחב.

שוק זה ממשיך להתרחב מדי יום, כאשר ממצאים מראים כי ב- 24 שעות נפתחות בממוצע בין 600 ל- 700 אפליקציות.

הקמת אפליקציה עבור שלל הפלטפורמות והטכנולוגיות

תכנון האפליקציה

טרם הקמת אפליקציה, חשוב לוודא האם אכן יש צורך באפליקציה. שלב מקדים זה, מכונה: ‘תכנון האפליקציה’. בראש ובראשונה, יש לקחת את הרעיון העומד מאחורי האפליקציה ולבדוק האם הוא מקורי. פירושו של דבר, יש לאמת  כי אין אפליקציה נוספת המבוססת על אותו רעיון.

זאת, הן מפני פגיעה אפשרית בזכויות יוצרים והן מפני שסיכויי ההצלחה של אפליקציה המשתמשת ברעיון דומה של אפליקציה קיימת הינם נמוכים. לאחר מכן, יש לענות על מספר שאלות הכרחיות. הראשונה, מיהו קהל היעד אליו מיועדת האפליקציה. הגדרת קהל היעד נחוצה במטרה לעצב ולתכנן את האפליקציה בהתאם להרגלי קהל יעד זה. שאלה נוספת אותם עליכם לשאול היא מדוע וכיצד האפליקציה עתידה לסייע לקהל יעד זה, במטרה ליצור דגשים חיוניים לקראת פיתוח האפליקציה.

זאת ועוד, יש להחליט האם הורדת האפליקציה תהיה חינמית, או שמא יידרש תשלום עבור הורדתה. ככלל, את שלב התכנון ניתן ואף כדאי לבצע עם מפתח האפליקציה, אשר עשוי לתרום מהידע המקצועי והניסיון אשר הוא מביא עמו.

עיצוב האפליקציה

אנשים רבים נוטים לזלזל בנושא העיצוב, אך לאמיתו של דבר עיצוב האפליקציה הוא גורם מרכזי בהצלחתה העתידית. עיצוב מסורבל, משעמם ולא נוח לשימוש עשוי לגרום לנטישת משתמשי האפליקציה, ולהעדפת אפליקציה מתחרה על פני זו שלכם. ככלל, חווית המשתמש חשובה לא פחות מתוכן האפליקציה ומהרעיון העומד מאחוריה.

אי לכך ובהתאם לזאת, יש להשקיע מחשבה רבה ואף לפנות לסיוע מקצועי מאת מעצב גרפי כדי להקים אפליקציה המעוצבת בצורה נכונה ומלהיבה כל הדרך אל ההצלחה. נוסף על כך, מומלץ לבקש מהמעצב לעצב אייקון מקצועי לאפליקציה. הלוגו הקטן שבדרך כלל נמצא בפינה, זה אשר כולם חושבים כי הוא זניח ולא הכרחי כלל וכלל, הוא זה העשוי לקבוע את הצלחת האפליקציה כיוון שלוגו מעוצב היטב משדר אמינות ומקצועיות, ועתיד להשרות תחושת שביעות רצון בקרב משתמשי האפליקציה.

פיתוח טכני של האפליקציה

אחד השלבים החשובים בעת הקמת אפליקציה, אם לא החשוב שבהם, הינו שלב הפיתוח הטכני. שלב זה כולל למעשה את כתיבת האפליקציה מאלף ועד ת’, החל מכתיבת קוד האפליקציה, דרך צירוף תמונות וטקסטים לאפליקציה ובחירת פונקציות משתנות, ועד לעריכת מבחר בדיקות נחוצות לתפעול האפליקציה, כדוגמת: בדיקת בטיחות, בדיקת תקלות, בדיקות איכות ועוד.

שלב זה ייעשה לרוב על ידי מפתח אפליקציה, אותו מומלץ לבחור בהתאם לניסיון שצבר, חוות דעת שניתנו על אפליקציות אשר פיתח בעבר, המלצות ממכרים והמחיר אותו הוא דורש למלאכת הקמת אפליקציה.

בחירת פלטפורמה

לרוב, אפליקציה מוצלחת היא אפליקציה מוכרת ופופולרית. בכדי להצליח לבנות אפליקציה בעלת שם, יש לשווק אותה לכמה שיותר משתמשים פוטנציאליים. על כן, עוד בשלב הקמת אפליקציה יש לתת את הדעת בנוגע לשיווק האפליקציה, כאשר לאפליקציה הזמינה לשתי מערכות ההפעלה הפופולאריות כיום – אנדרואיד ו- IOS של Apple, סיכויים טובים יותר להצליח. על אף שרצוי ומומלץ להנגיש את האפליקציה לשתי מערכות ההפעלה, הדבר כרוך בכתיבת שני קידודים שונים לאפליקציה, כתיבה אשר עלולה לגרום להוצאות כספיות נוספות.

במקרים כאלו יש לבחור אחת מבין השתיים. היתרון הבולט של מערכת ההפעלה Android הוא כמות גדולה יותר של משתמשים פוטנציאליים ברחבי העולם. מן העבר השני, יתרון מערכת ההפעלה IOS הוא כמות רוכשים רבה יותר של אפליקציות בתשלום.

העלאת האפליקציה לחנות ותהליך הפצתה

הקמת אפליקציה אינה מלאכה פשוטה כלל וכלל, וכפי שנכחתם לדעת – דורשת מאמצים רבים וגוזלת זמן רב. אך עתה, אתם נמצאים בישורת האחרונה של מלאכת פיתוח האפליקציה, שהיא תהליך שיווק האפליקציה. לשם כך, עליכם להעלות את האפליקציה לחנויות השונות, כאשר הבולטות שבהן הן:

Google Play (אפליקציות המותאמות לאנדרואיד) וכן Apple App Store (אפליקציות המותאמות לאייפון). מומלץ לתת את הדעת בכל הנוגע לתיאור האפליקציה אשר יופיע בהצגת האפליקציה בחנות. לאחר מכן, עליכם להתחיל לפרסם את האפליקציה בכמה שיותר מוקדים: ברשתות החברתיות – פייסבוק, ווטסאפ, אינסטגרם וכדומה; ספרו עליה לחברים ומכרים ובקשו מהם שיסייעו בהפצתה.

לפרטים נוספים בנושא פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, תיאום פגישה והצעות מחיר, צור עמנו קשר עוד היום. ג’יאפס פיתוח אפליקציות.

5/5 - (1 vote)
תודה! ההודעה נשלחה.
צור קשר
צור קשר

בואו ניפגש!

טלפון: 0723726002

    שם (חובה)

    אימייל (חובה)

    טלפון

    שאלת אבטחה