כל הדברים שחשוב שתדעו לפני הקמת חנות וירטואלית
ILS

כל הדברים שחשוב שתדעו לפני הקמת חנות וירטואלית

כל הדברים שחשוב שתדעו לפני הקמת חנות וירטואלית

אז החלטתם להקים חנות וירטואלית? מזל טוב! חנויות ועסקים רבים עברו היום לנהל חלק נכבד מן העסקים שלהם באינטרנט, ואם גם אתם רוצים לעשות זאת אבל לא לגמרי יודעים על מה לשים דגש ומה חשוב לדעת, הרשימה הזו היא בשבילכם.

1 הבינו מיהו קהל היעד ומהן המטרות שלכם:

עוד לפני שאתם ניגשים לצד הטכני של פתיחת ועיצוב החנות, שבו עם עצמכם ונסו לעשות לכם סדר בראש בכל מה שנוגע למטרות האתר שלכם. האם אתם מכוונים לשוק הישראלי בלבד או גם לשוק הבינלאומי? מיהו קהל היעד שלכם? איך אתם רוצים למשוך אותו אל החנות שלכם? מהו צפי הכניסות לחנות שאתם רוצים להגיע אליו? ההבנה של פרטים אלו תעזור לכם בהמשך לבצע בחירות בתהליך בניית חנות וירטואלית מנצחת כמו התמונות והתכנים שיוצגו בה, האם להקים אותה דרך אתר קניות בינלאומי ועוד.

2 בחרו פלטפורמה להקים בה את האתר:

קיימות כיום שתי אופציות לפלטפורמות לאתרים חדשים, שימוש בפלטפורמות עצמאיות או פתיחת חנות תחת חנות אינטרנטית בינלאומית. לכל אחת מהשיטות יתרונות וחסרונות משלה ואנחנו מציעים לכם לבדוק את כל אחת מן האופציות לעומק לפני שאתם מתחייבים.

3 השקיעו בתוכן הנלווה לאתר:

לפעמים יוצרים של חנויות אינטרנטיות כל כך שקועים בחנות עצמה ובמוצרים המוצגים בה עד שהם שוכחים ומזניחים את התוכן הנלווה אליה, את התמונות, הכתבות ותיאורי המוצרים הקיימים בחנות. לפעמים דווקא התוכן הנלווה הוא זה שימשוך את העין ואת תשומת הלב של הגולשים. הקפידו על תמונות נאמנות למוצרים שאתם מוכרים, על תיאורי מוצר פשוטים ומובנים ועל כתבות מעניינות שיחדשו ללקוחות שלכם.

4 שמרו על הלקוחות שלכם:

כשזה מגיע לכספים של לקוחות חשוב לעשות כמה שפחות טעויות. לכן, וודאו כי אתם עובדים אל מול חברת סליקה מקצועית ומהימנה שתגן על פרטי האשראי של הלקוחות שלכם. אנחנו ממליצים לכם לנקוט אמצעי זהירות נוסף ולרכוש תקן של אבטחה אינטרנטית (SSL ) במידה והיא לא מגיעה עם החנות הבנויה. בנוסף, וודאו כי תוכלו לספק להם שירות לקוחות שיוכל לעמוד לרשותם ברגעים שמשהו משתבש.

5 תנו ללקוחות שלכם חוויה:

אחת החוויות היותר לא נעימות שלקוח יכול לחוות היא כשהוא רואה מוצר בחנות כלשהי, מתלהב ממנו, מזמין אותו אבל מקבל מוצר שלא דומה לתמונתו ובאריזה שלא עושה חשק לפתוח אותה ולהשתמש. אנחנו מציעים לכם להשקיע גם בחוויה הפיזית של הלקוחות שלכם ולתת להם את המוצרים שהם רוצים באריזה שכיף לפתוח ושתעלה להם חיוך.

6 קשרו את עצמכם לרשתות החברתיות:

כמו שחנויות ועסקים רבים נסמכים על האינטרנט ועל חנויות מקוונות, הם נסמכים גם על הרשתות החברתיות. הרשתות האלו יכולות להוביל אליכם קהל יעד חדש שבכלל לא ידעתם שמתעניין במוצרים שלכם, לכן נסו לקשר בין האתר לבין הכתובות שלו ברשתות החברתיות. השקיעו גם בעמודי הסושיאל מדיה שלכם, טפחו אותם עם תמונות מושקעות, הגרלות ומשחקים על מנת להגדיל את החשיפה לחנות שלכם.

קרדיט לתמונה pexels

תודה! ההודעה נשלחה.
צור קשר
צור קשר

בואו ניפגש!

טלפון: 0723726002

    שם (חובה)

    אימייל (חובה)

    טלפון

    שאלת אבטחה