אפליקציות מציאות מדומה לשיווק במובייל
ILS

אפליקציות מציאות מדומה לשיווק במובייל

אפליקציות מציאות מדומה לשיווק במובייל

בעידן הטכנולוגיה החדשנית של ימינו, אסטרטגיות שיווק קונבנציונליות צריכות להתחדש. השיווק צריך לדבר על סיפוק החוויה הטובה ביותר ללקוחות. במקרה הזה, יישומי מציאות מדומה יכולים לשנות את התמונה עבור משווקים מודרניים. לאחרונה דובר על כך שמציאות מדומה תופיע כ”הנושא הגדול הבא בתחום הטכנולוגיה” ותהפוך לאחד השווקים בעלי הערך הגדול ביותר בתוך 10 שנים. נכון שזה מדהים?

מומחים מאמינים שיישומי מציאות מדומה עומדים לשנות לחלוטין את האופן שבו משווקים מעצבים את האסטרטגיות שלהם כיום. אז החזיקו חזק, וגלו את עולם המציאות המדומה, טכנולוגיה שתשנה לחלוטין את המצב, שאותה בהחלט כדאי לכם לקחת בחשבון כאשר אתם מתכננים אסטרטגיות שיווק. פיתוח של יישום נייד זהו דבר מרתק וכוללני, מה ששיווק קונבנציונלי לעולם לא יוכל להיות כל עוד מציאות מדומה נמצאת בתמונה. לכן, אין זה מפתיע שיישום מציאות מדומה סולל את הדרך לשיתוף משופר של משתמשים. אבל איך היא יכולה לסייע בשיווק?

ספקו ללקוחות שלכם חווית מוצר שיוצרת השתקעות

לעתים קרובות הלוגיסטיקה מהווה מחסום ואינה מאפשרת למשווקים לספק חוויות מכירה אישיות ללקוחותיהם. כדי לעודד החלטות רכישה, לעתים קרובות חשוב שהאדם והמוצר ייפגשו. עם זאת, זה לא תמיד אפשרי. נניח שאתם מנסים למכור רכב או נכס. אין דבר שיכול לעורר לקוח יותר מנסיעת מבחן ברכב או בדיקה של הנכס באופן אישי. עבור בתי מלון, כלי המכירה הטוב ביותר הוא המציאות שלו, כלומר, השהייה בו. כאן יישומי מציאות מדומה יכולים לעזור לכם להציג “חוויה” ללקוחות שלכם, לא משנה היכן הם נמצאים.

לקוחות זוכים להכיר את המוצרים/השירותים שלכם בצורה הכנה ביותר

זה לא עלון מבריק שמנסה למכור מוצר או עיצוב מוצר/שירות שתוכנן בקפידה. יישומי מציאות מדומה נותנים ללקוחות שלכם את הרושם שאין לכם מה להסתיר מהם. למעשה, אתם מעודדים אותם לראות ולחוות את המוצר או השירות שלכם בצורה האמיתית שלו. זה עובד כאסטרטגיית שיווק יעילה, במיוחד כשיש לכם מוצר חדש ולקוחות פוטנציאליים שמעוניינים לדעת האם הסחורה שלכם תואמת לתיאור שלה.

מציאות מדומה גורמת ללקוחות שלכם להרגיש מחוברים יותר

בשוק התחרותי של ימינו, החשיבות של הצעת דבר מה ייחודי שאתו ניתן להזדהות היא משמעותית ביותר. עם זאת, קשה לתת ללקוחותיכם להתבונן מקרוב ברוב המוצרים והשירותים, במיוחד בעזרת שיטות שיווק מסורתיות. אך לקוחות פוטנציאליים רבים יהיו יותר מעוניינים לקנות אם הם ירגישו מחוברים יותר למותג או למוצר שלכם. מבט מאחורי הקלעים על המוצר שלכם באמצעות מציאות מדומה יכול לתת ללקוחות שלכם הזדמנות להיות חלק מהתהליך. ספקו להם חוויית מציאות מדומה שמבוססת על תהליך, החל משלב היצירה וכלה בשלב ההפצה, והפכו את המוצר שלכם למעניין יותר ולכזה שניתן להזדהות איתו.

יש לה את גורם ה”ואו”

מיותר לציין שיישומי מציאות מדומה מאופיינים בגורם “ואו” שמיד יוצר השפעה ארוכת טווח על הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים שלכם. למרות היותה חדשה בשוק, למציאות מדומה יש פוטנציאל עצום, שאותו צריך לאמץ כל משווק כדי להפוך את המותג שלו למעניין יותר ולספק חוויה ייחודית. ההשפעה של “לראות מבעד” למוצר היא באמת מדהימה ודומה לצורות שיווק קונבנציונליות.

אסטרטגיית שיווק להגדלת החזר השקעה

אם אתם לא רואים החזר השקעה בשיווק למרות השקעות משמעותיות, הגיע הזמן לשינוי. ליישומי מציאות מדומה יש פוטנציאל עצום לקדם תהליכים יעילים, לקדם מכירות, ולספק תוכן שיווקי שאותו הלקוחות יזכרו. אתם לא צריכים להביא אליכם את האנשים באופן פיזי כדי להעביר את החוויה המלאה של מה שיש לכם להציע. החל מחוויה של מקומות VIP וכלה בסוויטות יוקרתיות או עיצובי מוצר ואבי טיפוס מדומים, טווח הגדלת שיווקיות המוצר שלכם הוא אין סופי.

רכבים, חינוך, נדל”ן, טיולים ותיירות הם רק חלק מהתעשיות שכבר אימצו את האסטרטגיה הזו ויכולות להציג עובדות מעניינות ליעילותה. אחרי שהשפעתם הורגשה ב- 2015, השימוש ביישומי מציאות מדומה צפוי לגדול במידה רבה ב- 2016 ובשנים שלאחר מכן, לכן סביר למדי שיישומי מציאות מדומה הם ללא ספק הדבר ה”גדול” הבא שאותו המשווקים צריכים לאמץ במוקדם או במאוחר כדי לשווק את המוצרים או השירותים שלהם בצורה היעילה ביותר.

לפרטים נוספים בקשר ליישומי מציאות מדומה ותיאום פגישה, צור עמנו קשר, ג’יאפס – חברת פיתוח אפליקציות ישראל. טלפון: 0723726002

5/5 - (1 vote)
תודה! ההודעה נשלחה.
צור קשר
צור קשר

בואו ניפגש!

טלפון: 0723726002

    שם (חובה)

    אימייל (חובה)

    טלפון

    שאלת אבטחה