מציאות מדומה לעסקים – איפה מתחילים?
ILS

מציאות מדומה לעסקים – איפה מתחילים?

מציאות מדומה לעסקים

מותגים כבר מתנסים ב- VR. ביניהם, ה- NBA מראה תצלומי משחקים בזווית של 360 מעלות, מלוני מריוט מלווים קסדות לאורחים כדי שהם יוכלו לעשות “סיורים” ביעדים אקזוטיים ופורד משתמשת ב- VR כדי לסייע בעיצוב הפנים של הרכבים שלה. לקראת שנת 2020, אנחנו מאמינים שחברות VR יניבו למעלה מ- 150 מיליארד דולר בהכנסות – ויתכן שתרצו לקחת בכך חלק.

האם זה לא קצת ספקולטיבי? אנחנו אפילו לא מכירים מישהו שיש לו קסדת VR

זה ישתנה הרבה יותר מהר מכפי שאתם חושבים. ל- VR יש פוטנציאל עסקי רחב – חברה יכולה להתחבר לעובדים מרוחקים כאילו כולם נמצאים באותו החדר, יצרנית רכבים יכולה להציע נסיעות מבחן, מתווכים בתחום הנדל”ן יכולים לספק לקונים סיורים בבניינים שלמים ומעצבים יכולים אפילו להציע מדידות מדומות של שמלות כלה.

מגניב, אבל איך אנחנו יודעים ש- VR שווה את זה?

האם סביבות תלת ממדיות ויחסים מרחביים הם דברים חשובים בתחום העבודה שלכם – נגיד, אדריכלות, עיצוב פנים או עיצוב מוצרים? האם העובדים שלכם דורשים הכשרה יקרה או בעלת סיכון פוטנציאלי בתחומים כמו הליכים רפואיים, ציוד כבד, התקנת מוצרים או חומרים מסוכנים? VR יכולה להיות כלי יעיל עבורכם. ואם יש לכם לקוחות פוטנציאליים, שותפים או אחרים שאיתם אתם נפגשים לעתים קרובות פנים אל פנים, VR עשויה לחסוך לכם את נטל הנסיעה.

אז איפה מתחילים?

תבדקו את התקציב שלכם. כיום אין הרבה חברות שמייצרות תוכן VR מותאם אישית, ואלה שעושות זאת הן יקרות – כמו Unity, שגם יוצרת משחקי וידאו שוברי קופות. כמו כן, אתם תצטרכו להעסיק אמנים, צלמי וידאו ומהנדסי תוכנה. המחיר בקלות יכול לעלות על 1 מיליון דולר. אין לכם את הכסף? אל תתייאשו. בימיו הראשונים של האינטרנט, גם אתר אינטרנט היה יקר לבנייה. כבר לא.

עד כמה אנחנו רחוקים מעליה חדה של ה- VR?

בתעשיות מסוימות, VR תהפוך למרכיב חיוני במספר השנים הבאות. באחרות, ככל הנראה זה ייקח עוד 5 עד 10 שנים. עד אז, VR תהיה הרבה יותר מרשימה – וזולה.

כתבות מומלצות

לפרטים נוספים בקשר ליישומי מציאות מדומה ותיאום פגישה, צור עמנו קשר, ג’יאפס – חברת פיתוח אפליקציות ישראל. טלפון: 0723726002

5/5 - (1 vote)
תודה! ההודעה נשלחה.
צור קשר
צור קשר

בואו ניפגש!

טלפון: 0723726002

    שם (חובה)

    אימייל (חובה)

    טלפון

    שאלת אבטחה