אפליקציות מומלצות לעסקים
ILS

אפליקציות מומלצות לעסקים

אפליקציות מומלצות לעסקים tripit

המלצות – רשימת אפליקציות לעסקים קטנים וגדולים כאחד

אפליקציות מובייל הופכות יותר ויותר עוצמתיות ונפוצות, לכן זה רק הגיוני שיזמים ובעלי עסקים קטנים ישאפו להסתמך על הכלים הללו במטרה לסייע לעסקיהם לצמוח בצורה חלקה עד כמה שניתן. האפליקציות הבאות יכולות לסייע בארגון, תקשורת ושיווק – וסביר להניח שיתרמו להצלחת העסק:

1. גוגל דרייב (Google Drive)

בהתבסס על ‘גוגל דוקס’ (Google Docs), אפליקציית הענן החדשה של גוגל מאפשרת למשתמשים להעלות ולערוך קבצים מהמחשב למכשיר הטאבלט והסמארטפון. לא רק שהאפליקציה מלאה בתכונות אופיס (Office), התוכנה משמשת ככונן ענן, שמאפשרת לך לאחסן כל סוג של קובץ או ממשק אינטרנטי.

אפליקציות גוגל (Google Apps) הן כבר מזמן בחירתם המועדפת של עסקים קטנים רבים כשזה נוגע לשליחת דואר אלקטרוני, וגוגל שואפת לשחזר את ההצלחה גם בזירת אחסון הענן. חשוב לציין שגוגל מספקת קיבולת אחסון של 5gb!

2. אברנוט (Evernote)

קרה לך שחשבת על רעיון מבריק בזמן טיסה לנופש או לרגל עסקים? ‘אברנוט’ היא אפליקציה שמטרתה לוודא שמשתמשיה “זוכרים הכל”. האפליקציה שמאפשרת לשמור, לארגן, לשתף טקסט, תמונות והערות קוליות, מסייעת ליזמים לעקוב בקלות אחר כל הרעיונות המבריקים שלהם.

אפליקציות לעסקים evernote אפליקציה מומלצת

3. באמפ (Bump)

‘באמפ’ היא אפליקציה מהפכנית שמאפשרת ליזמים לנטוש את טקס החלפת כרטיסי הביקור המסורתי לטובת תחליף מודרני ווירטואלי. משתמשים יכולים להחליף פרטי התקשרות, תמונות וקבצים בפשטות – על ידי מגע של שני סמארטפונים. מאז פיתוח האפליקציה בשנת 2008, האפליקציה צברה למעלה מ- 8 מיליון משתמשים חודשיים ולמעלה מ- 27 מיליון הורדות.

4. פורם-מובי (FormMobi)

האפליקציה שמוגדרת “לוח ווירטואלי”, מאפשרת למקצוענים בתחומם לאסוף ולהפיץ נתונים בקלות. לאפליקציה תכונות פונקציונליות חזקות, והינה כלי מעולה למילוי טפסים כשהמשתמש בדרכים.

חלק מהתכונות כוללות את היכולת להקליט אודיו, לצלם, לאסוף חתימות וליצור סקיצות איכותיות. בזכות צוות פיתוח תוכנה עם ניסיון של למעלה מ- 25 שנה, אפליקציית FormMobi הופכת את הלוח לדיגיטלי ונוח לשימוש.

אפליקציות לעסקים tripit - אפליקציה מומלצת

5. טריפיט (Tripit)

כל מי שנאלץ לבצע 3 טיסות חיבור ולשכור רכב באותו היום יכול להעיד על הצורך בשירות כלשהו שיאפשר שליטה מקיפה על המסלול הרצוי. אפליקציית Tripit מאפשרת לאנשי עסקים לעשות בדיוק את זה על ידי מעקב צמוד אחר מסלולים והסדרי נסיעה במקום אחד.

האפליקציה גם אוספת נתונים על שינויים במזג אוויר, מפות והוראות הגעה כך שהנסיעה הופכת לנינוחה יותר. לאחר השקת האפליקציה ב-2006, החברה המפתחת נרכשה ב-2011 בעלות 120 מיליון דולרים על ידי חברת Concur Technologies.

אנו נוסיף אפליקציות נוספות בהמשך. דאגו לעקוב אחרינו לעדכונים.

לפרטים נוספים בנושא פיתוח אפליקציות לעסקים, תיאום פגישה והצעות מחיר, צור עמנו קשר עוד היום. ג’יאפס פיתוח אפליקציות.

5/5 - (1 vote)
תודה! ההודעה נשלחה.
צור קשר
צור קשר

בואו ניפגש!

טלפון: 0723726002

    שם (חובה)

    אימייל (חובה)

    טלפון

    שאלת אבטחה