דמיון ושוני בין קידום אתרים אורגני לקידום אפליקציות
ILS

דמיון ושוני בין קידום אתרים אורגני לקידום אפליקציות

קידום אפליקציות קידום אתרים בגוגל

יש דמיון מסוים בין אתרי אינטרנט לבין אפליקציות. לעומת זאת, יש גם הבדלים ברורים למדי בין השניים. באותו אופן, יש נקודות דמיון בין תהליכים ואסטרטגיות שנועדו לטובת קידום אתרים, לבין תהליכים ואסטרטגיות שנועדו לצורך קידום אפליקציות. בין אם אתם משיקים אתר ובין אם אתם עומדים להעלות אפליקציה חדשה, תגלו עניין בדברים הבאים. זה כמובן יעניין אתכם גם אם אתם רוצים לייעל את הקידום שכבר התחלתם בו, ורוצים להביא עוד גולשים לאתר או עוד משתמשים לאפליקציה.

אפליקציות מול אתרים – במי נעזרים לטובת הקידום

שיטות קידום אתרים ושיטות לקידום אפליקציות אינן עומדות במקום. כל הזמן מתפתחות שיטות חדשות, ואנשי מקצוע מחפשים ומוצאים שיטות לייעול תהליכי העבודה והשגת תוצאות. השיטות כוללות למשל SEO, קידום במדיה חברתית, שיווק בתוכן ועוד. אך תחילה, למי בכלל פונים בשביל קידום אורגני (בגוגל) ולמי פונים לקידום אפליקציות? קידום אורגני נעשה על פי רוב בידי מקדם אתרים שיש לו רקע מסוים בשיווק, עם הבנה מקיפה באופן שבו פועל האלגוריתם (או הבינה המלאכותית) של גוגל ושל מנועי חיפש בכלל.

לטובת קידום אפליקציות, נהוג לפנות למקדם שיש לו הבנה בהשגת חשיפה בחנויות האפליקציות וכן ידע בהשגת חשיפה לאפליקציות בפלטפורמות שונות. חשוב לומר שיש מקדמי אתרים שעוסקים גם בקידום אפליקציות. כמו כן, אם מקימים אתר לטובת קידום האפליקציה, הרי שאת האתר הזה אפשר לקדם ביעילות בעזרת מקדם בעל הבנה ב-SEO (אופטימיזציה של אתרים לטובת מנועי חיפוש).

טכניקות לקידום אורגני של אתר

קידום אורגני של אתר יכול להתבצע באמצעות כמה טכניקות. לרוב, נעשה שימוש בכמה מטכניקות הבאות במקביל (וחלקן יכולות לסייע גם לקידום אפליקציה):

  1. מילות מפתח רלוונטיות – מוצאים מילות מפתח שהן גם ביטויי חיפוש. נניח, אתר למכירת אופנה ישתמש בביטויים כמו “חולצות מכופתרות לגברים” או “חולצת ג’ינס נשים”.
  2. שימוש בקישורים – קידום אתר מתבצע ביעילות רבה, כאשר בונים קישורים נכנסים לאתר. לגוגל יש בוטים וסורקים שכל הזמן בודקים כמה קישורים מובילים לאתר ומהיכן הם מגיעים (יש קישורים חזקים יותר מאחרים).
  3. שימוש בתגי מטא ותיאורים – מבלי להיכנס יותר מדי להסבר טכני, קידום אורגני מתבצע גם באמצעות שילוב תגי מטא והכנסת תיאורי עמוד, תיאורי תמונות מילוליים.
  4. עדכונים שוטפים – הכנסת עדכונים שוטפים לאתר ובמיוחד לתכנים שבו, מסייעים לקידום אורגני טוב יותר.

שיטות לקידום אפליקציות

ישנן שיטות רבות לקידום אפליקציה. הדבר המרכזי הוא קודם כל להבין את הקהל, הצרכים והרצונות שלו וכיצד רוצים להגיע אליו. שיטה אחת לקידום היא לפרסם תוכן בערוצי מדיה חברתית. דרך נוספת מלבד קידום בגוגל או שימוש במדיה חברתית, תהיה לכלול באפליקציה כפתור קריאה לפעולה שיאפשר לאנשים לשתף עם החברים והעוקבים שלהם. גם אופטימיזציה וזיהוי ביטויי מפתח מסייעים מאוד לקידום והשגת חשיפה.

דרג
תודה! ההודעה נשלחה.
צור קשר
צור קשר

בואו ניפגש!

טלפון: 0723726002

    שם (חובה)

    אימייל (חובה)

    טלפון

    שאלת אבטחה