עיצוב אפליקציות – זה לא סתם עוד עיצוב
ILS

עיצוב אפליקציות – זה לא סתם עוד עיצוב

מזל טוב! החלטתם להביא לעולם אפליקציה שהולכת לשנות את חיי רבים ואין ספק שזהו צעד מרגש. השניה הזאת שבה אנחנו מרגישים שאנחנו הולכים לתרום לחיי אנשים אחרים, היא שניה מאד משמעותית בחיים שלנו.

בין אם זוהי אפליקציה להיכרויות, לייף סטייל, כושר או משחקים. כל אפליקציה יש לה תפקיד משלה, והיא יכולה לתרום מהצד שלה לצד שמשתמש בה.

מהרגע שהטכנולוגיה הדיגיטלית נכנסה לחיים שלנו, אין ספק שהכל הפך להיות קל יותר. איך תגרמו לאפליקציה הזאת להפוך מחלום למציאות, ולמה לעיצוב יש תפקיד מהותי? עוד רגע נגלה לכם הכל.

עיצוב אפליקציה מוצלחת ויעילה

פיתוח אפליקציה עבור טלפונים בין אם אייפון ובין אם אנדרואיד הוא לא צעד של מה בכך. זהו תכנון מדוקדק ומדויק שחשוב לבצע אותו עם אנשי המקצוע הטובים ביותר, והתכנית חייבת גם לכלול מערכים שיווקיים כדי שתתפס הלאה. לייצר אפליקציה זה לא תמיד מספיק, צריך גם לזעוק אותה לעולם.

כשאנחנו מעניקים מערך שיווקי אונליין ואופליין לאפליקציה, היא הופכת את הלידים שיגיעו אליכם לרווח בפועל. וכך האפליקציה הופכת לעסק בעל רווחים, גם בעולם וירטואלי.

רגע לפני שאתם כבר הולכים וסוגרים את שלבי הפיתוח, בצעו מחקר מקיף על האפליקציה שאתם יוצרים. לפני הפיתוח חשוב שתוודאו שהיא מתאימה ברמת מאפיינים דמוגרפיים לקהל היעד שפילחתם. שהיא מתאימה מבחינת המוצרים, השירות, תחומי העניין, גיל הקהל, המיקום ועוד.

והכי חשוב, וודאו שאין לכם תחרות קשה ספציפית ושהמודל העסקי שלכם מתאים ברמת כל הפרמטרים האפשריים, זה עסק לכל דבר.

איך בונים אפליקציה טובה

בניית אפליקציה ופיתוח מורכבים מתכניות עסקיות מדויקות הכוללות בעיקר:

  • מחקר האפליקציה בשוק האפליקציות ובתכנון מראש
  • אופטימיזציה מלאה של קהל יעד מתאים
  • בריף תוכן כולל איפיון מותאם
  • סקיצה עבור חוויית המשתמש
  • בניית גרפיקה
  • בניית חזון אישי
  • תכנית שיווק מורחבת אונליין ואופליין
  • יישום יעדי שיווק מוגדרים מראש

בבניית אפליקציה חשוב לקחת בחשבון הכנה של תכנית שיווקית נרחבת, שמאחורי הקלעים תעשה היטב את התפוצה הרלוונטית. תכנית שיווקית טובה חייבת שיהיו בה פרמטרים עיקריים:

  • שיווק באונליין

שיווק באונליין הוא שיווק המתמקד במשיכת קהל דרך קידום גוגל, דרך קמפיינים ברשתות חברתיות ודרך ניהול מלא של התנהלות ברשתות חברתיות וקבוצות רלוונטיות. לשיווק באונליין יש צורך אמיתי ומהותי באנשי מקצוע איכותיים ומומחים בתחום שיתפעלו את כל המערך הזה.

  • שיווק באופליין

בהנחה ומערך השיווק שלכם קבע תכנית לשיווק אופליין, תוכלו להתמקד בכמה פרמטרים החל משילוט חוצות ועד לפרסומות בטלויזיה או ברדיו. לשיווק באופליין אמנם אין יכולת הפילוח של שיווק באונליין יחד עם זאת יש בו מגוון רחב של יתרונות וקהל יעד נרחב שצופה בפרסומות, מאזין, ורואה את שלטי החוצות.

  • תקציב

תקציב שיווקי חשוב לבנות עוד לפני שמתחילים צעדים שיווקיים, וזאת כדי לאפשר לכל חלק בתהליך ובתכנית העסקי לקבל את התקציב הראוי לו, על מנת להתחיל ולפתח את האפליקציה ולהפיץ אותה.

מה חשוב לדעת בעיצוב אפליקצות

  • רגע לפני העיצוב, איפיון

רגע לפני שאתם מתחילים את העיצוב חשוב להבין מי קהל היעד של האפליקציה ולהתאימו אל השירות או המוצר שלכם. קהל היעד יכול להיות כל אוכלוסיה שהיא, מכל מין, ובכל גיל. יש לוודא העדפות המשתמשים, תחביבים, מהן האפליקציות הדומות לזו שאתם מייצרים ועוד פרמטרים המאפיינים את המשתמש האידיאלי שלכם.

  • התאמה למערכות משתנות

את האפליקציה והעיצוב שלה יש להתאים למשתמשי אנדרואיד ולמשתמשי אפל, כך שלכל אחד ואחת תהיה האופציה ליהנות מהאפליקציה ומהעיצוב המתאים. על העיצוב להיות רספונסיבי ובהתאמה לכל אחת מהמערכות באופן שונה.

  • פשוט זה יוקרתי

כשאנחנו מדברים על עיצוב אפליקציות אנחנו מדברים בעצם על עיצוב שצריך להיות פשוט, נוח, ואיכותי. הגולשים בכלל, והישראלים בפרט הם חסרי סבלנות. כך שאם אתם מעצבים אפליקציה שקל לתפעל אותה ברמת המשתמש, זכיתם.

  • תחכום זה שם המשחק

נכון שאמרנו שפשטות זה הסגול החדש, היא אכן מסייעת וחוסכת זמן. אבל עדיין אין צורך להשאיר את האפליקציה ללא שום תחכום. עצבו עם סאונד, אנימציה וטופוגרפיה שיעניקו עניין וגירוי, צבעים שיגרמו לגולשים להימשך אל האפליקציה ולהשאיר אותה פתוחה ומלאת פעילות.

  • אופציה לשינוי

השאירו את האפליקציה פתוחה לשינויים בעתיד, אנחנו מדברים על טכנולוגיה חדשנית שמתחדשת מיום ליום, ולכן חשוב שנשאיר פתח לשינויים.

  • מסרים שיווקיים ועיצוביים

כשאתם מעצבים אפליקציה, אל תחשוב על ‘יפה’ או לא ‘יפה’. תחשבו על אסתטיקה, על נעימות בעין, על חוויית משתמש נוחה ונעימה.

  • דף פתיחה

דף פתיחה של אפליקציה הוא דף החשוב ביותר, הוא הדף הראשון שהמשתמשים רואים כאשר הם נכנסים לאפליקציה ועל כן, חשוב לעצב אותו רק אחרי שמסיימים לעצב את האפליקציה במלואה. וזאת על מנת שהדף יהיה מותאם באופן מלא לאופי האפליקציה.

  • תגובתיות מהירה

תגובתיות מהירה רלוונטית לא רק בכל מה שקשור לתחום של עיצוב אפליקציות אם כי גם לאתרים. יחד עם זאת, חשוב שנתמקד כרגע באפליקציה, וכשמדובר באפליקציות חשוב לייצר תגובתיות מהירה של הפיצ’רים באפליקציה, אך באופן שהיא תישאר אסתטית ונוחה לתפעול. עיצוב ותפעול מסורבלים ולא ברורים יגרמו לאחוזי נטישה גבוהים של האפליקציה.

בשכירת אנשי מקצוע איכותיים ומובחרים להקמה וגם עיצוב אפליקציות אתם מעניקים למותג שלכם מתנה אמיתית. שיווק איכותי, אפליקציה חדשנית וטובה, והתחדשות טכנולוגית עדכנית, עכשווית ומרעננת.

דרג
תודה! ההודעה נשלחה.
צור קשר
צור קשר

בואו ניפגש!

טלפון: 0723726002

    שם (חובה)

    אימייל (חובה)

    טלפון

    שאלת אבטחה