איך להרוויח כסף מפיתוח אפליקציה
ILS

איך להרוויח כסף מפיתוח אפליקציה

שלבי פיתוח אפליקציה

אתם לא באמת יודעים, אבל כולנו יזמים בנשמה. והיזמות הזאת מתחילה כבר ממש כשאנחנו ילדים החל מדוכן הלימונדה שהקמנו. או העיתונים שהוצאנו בעצמנו וחילקנו לאנשים.

כל הפעולות התמימות והקטנות האלו שעשינו, הן בעצם הבסיס למה שקורה היום. פיתוח אפליקציות, בניית אתרים וחשיבה על פטנטים שיכולים לשנות את העולם.

אם לפתע בשעות הבוקר צץ בראשכם רעיון שיכול להפוך את העולם לטוב יותר, זכיתם! כעת כל מה שעליכם לעשות הוא למצוא את הדרך להפיץ אותו החוצה. פיתוח אפליקציה, בניית אתר, פרסום, ועוד.

אם בחרתם באפליקציה, חשוב שתדעו איך להרוויח כסף מפיתוח אפליקציה כי לא סתם אתם משקיעים את הזמן שלכם. ובמאמר הבא, תדעו גם איך התהליך הזה מתבצע.

איך להרוויח כסף מפיתוח אפליקציה ולהישאר רגועים

עברתם את השלב שבו אתם כבר אפיינתם את האפליקציה. ביצעתם תהליך UX ותהליך UI, האפליקציה עברה את כל הטסטים המתאימים ונמצאה שלמה ומאושרת לעלות.

אין ספק שלעלות עם האפליקציה לאוויר הוא צעד מרגש! ועכשיו מה עושים? אנשים משתמשים בה. השקעתם שעות רבות. הבאתם לעולם פטנט או רעיון ששינה אותו והפך אותו לטוב יותר.

כך תעשו זאת נכון

תמיד אפשר לנסות ולמכור את האפליקציה. לבקש עליה דמי שימוש חודשיים, או אפילו תשלום חד פעמי להרשמה. אך מה לעשות שהישראלים פחות אוהבים אפליקציות בתשלום, ומעדיפים את האפליקציות החינמיות.

ניתן גם לפתוח את האפליקציה לשימוש נסיוני לחודש, או חודשיים ולאחר מכן לסגור אותה למשתמשים בתשלום בלבד. או להכניס אליה מוצרי פרימיום שאפשר יהיה לרכוש.

אופציה נוספת היא להכניס בתוך האפליקציה את הפרסומות של גוגל. על מנת להכניס את הפרסומות כל מה שעליכם לעשות הוא להחליט על איזה סוג פרסומת. והיכן בתוך האפליקציה אתם רוצים את הפרסומת. לאחר מכן לבצע הטמעה קלילה, ומכאן הכל כבר יעבור חלק יותר.

התשלום עבור הפרסומות מגיע מתוך ההקלקות על הפרסומת, כאשר פרמטר זה אינו אחיד בכל המדינות. העלות יכולה להיות אגורה בודדת להקלה ועד לכמה שקלים. הכל בהתאם למקום שבו לחצו על הפרסום.

על פי מומחי Gapps המתמחה בבניית אפליקציות ואתרים, מומלץ לייצר את האפליקציה במספר שפות מראש. כך תוכלו לקבל אינדיקציה באיזו מדינה האפליקציה שלכם מצליחה. משם תוכלו לנווט את הפעילות ובכלל, תהיה נגישות טובה יותר למדינות שונות גם מבחינת חשיפה. וגם מבחינת ההקלקה על הפרסומות.

איך מחליטים באיזו דרך לבחור, ומה הדרך הטובה ביותר?

כשמדובר באפליקציה שלכם, ובכלל בנושאים המקצועיים הקשורים לאתרים ואפליקציות תמיד מומלץ להתייעץ. הרי לא סתם שכרתם את טובי אנשי המקצוע לתהליך החשוב הזה.

בסופו של דבר זוהי בהחלט ההחלטה שלכם, מה לאפשר באפליקציה בחינם ומה לאפשר בה בתשלום. יחד עם זאת, חשוב שתזכרו שבאתם לכאן גם להרוויח, ולא רק להעניק מעצמכם. וכמו כל עסק, גם האפליקציה שבניתם היא העסק שלכם.

בחנויות האינטרנטיות של הסמארטפונים החנות מנהלת את הרכישה מתוך האפליקציה ומעניקה לכם אחוזים מהמכירה. לרוב מדובר כאן על 70% לחנות ו30% לכם, מה שחוסך לכם אינטרקציה עם הלקוחות.

אלו חלק מהדרכים היותר קלות לעשות זאת, אך רק לאחר שיש לכם כמובן משתמשים בטווח גבוה. כמובן שכל זה גם תלוי תכנית שיווקית מסודרת ופעילות ברשתות החברתיות לצורך הפצה ותפוצה נרחבת. חשיפה ופעילות פרסומית הם חלק מאד חשוב בתהליך הזה, כי אחרת הדברים לא יזוזו לבד.

למה תכנית שיווקית היא חשובה לכם

לפני שנדבר על מבנה התכנית השיווקית, רק נסביר מדוע היא חשובה. בעבר, כשיצא מוצר חדש לשוק היו יוצרים עבורו קמפיינים פרסומיים בסכומים גבוהים מאד. הקמפיינים כללו שילוט חוצות, מודעות בעיתון, וגם פרסומות בטלויזיה לשעות השיא.

כיום, העידן הדיגיטלי הביא איתו לא מעט יתרונות בתחום. וכאשר יוצר מוצר חדש לשוק, לא משנה איזה מוצר ולא משנה באיזה תחום. הקמפיין שלו הוא בעצם פרסום ברשתות החברתיות SEO בגוגל, פרסום בגוגל ועוד.

האפליקציה שלכם, היא המוצר החדש. ולכן יש לחשוף אותה לקהל היעד הרלוונטי. זאת בדיוק הסיבה שישנן לא מעט חברות מקצועיות בתחום שכל תפקידן הוא לבצע פילוח קהל יעד מדויק. קידום SEO מותאם אישית, ויצירת קמפיינים יצירתיים ברשת וברשתות החבריות.

ממה בנויה תכנית שיווקית איכותית

מטרת התכנית השיווקית היא להביא לכם לידים, שיהפכו בסופו של דבר ללקוחות שיהפכו לרווח. התהליך הזה נשמע פשוט, אבל הוא לא. הוא מצריך לא מעט אנשי מקצוע מהטובים בתחום.

הצעד הראשון הוא פילוח קהל יעד מדויק. אם לדוגמא האפליקציה שלכם היא להורים לפעוטות, קהל היעד שלכם יתמקד בזוגות צעירים ונשים בהריון.

לאחר מכן מבצעים הזרמת תוכן איכותי לרשת לצורך קידום SEO, ויוצרים במקביל קמפיינים ממומנים. גם הקמפיינים מותאמים לקהל היעד המדויק, שבסופו של דבר ילחץ על המודעה ויגיע אליכם לאתר ולאפליקציה.

Gapps הוא משרד המתמחה בפיתוח אפליקציות למובייל, בניית אתרים ועיצוב, מיתוג, חוויית משתמש, UX וUI והבנה קולית, מציאות רבודה ומציאות מדומה.

אנו בעלי וותק ונסיון של מעל 20 שנים, לאחרונה התמזגנו עם חברת האינטראקטיב הקנדית YG לה יש 3 סניפים ברחבי העולם.

Gapps שמים בראש ובראשונה את יחסי האנוש, המקצועיות, החשיבה היצירתית והעיצוב והטכנולוגיה. יחד עם סטנדרטים גבוהים מהממוצע, מעניקים לכם את המוצר המושלם לשביעות רצונכם.

החברה פועלת מתוך אהבה לאדם, ומתוך אהבה למקצוע. אנחנו מאמינים בכם, ומאמינים במוצר שלכם. וכבעלי פרויקטים שזכו בפרסים עולמיים בתחומם וחברי צוות מהטובים ביותר, נשמח לראותכם בין לקוחותינו ולקחת אתכם איתנו יחד לפסגה.

צרו קשר כבר כעת לפגישת ייעוץ, וביחד בואו נגשים לכם חלום.

5/5 - (1 vote)
תודה! ההודעה נשלחה.
צור קשר
צור קשר

בואו ניפגש!

טלפון: 0723726002

    שם (חובה)

    אימייל (חובה)

    טלפון

    שאלת אבטחה