טיפים לקידום ממומן לאפליקציות בגוגל
ILS

טיפים לקידום ממומן לאפליקציות בגוגל

קידום ממומן בגוגל לאפליקציות

כל מי שבנה אפליקציה מימיו יודע כי מדובר על עבודה סזיפית שדורשת זמן רב. אבל התגמול שמתקבל מסיום המלאכה ומשחרור האפליקציה לאוויר העולם הוא כל כך גדול שכל העבודה הקשה שהייתה כרוכה בכך הייתה שווה את זה. אבל בין השלב שבו סיימנו את בניית האפליקציה והעלנו אותה לחנות האפליקציות, ועד שאנשים באמת מורידים אותה ומשתמשים בה יכול לחלוף זמן רב ובמקרים רבים האפליקציה שלנו פשוט לא תזכה לחשיפה המבוקשת.

לשמחתנו אנחנו לא תלויים ביד הגורל ובאפשרותנו לקחת שליטה על המצב הזה בעזרת קידום ממומן של האפליקציה בגוגל. הקידום הממומן לאפליקציות בגוגל מסייע לאלפי מפתחי אפליקציות ברחבי העולם לקדם את התקנת האפליקציות שלהם בחנויות האפליקציות של גוגל ושל אפל, אך למרות הפופולריות הרבה של כלי זה עדיין יש כאלו שמסתבכים עם האפשרויות השונות שהוא מציע ולכן אנחנו רוצים להציע לכם כמה טיפים לקידום ממומן לאפליקציות בגוגל.

מה זה בכלל אומר קידום ממומן לאפליקציות בגוגל

גוגל היא הפלטפורמה המובילה בעולם בכל דבר שקשור לחיפוש. אבל מעבר למנוע חיפוש רב עצמה, לגוגל יש חטיבה טכנולוגית עצומה שבין היתר מתחזקת את חנות האפליקציות של גוגל שדרכה כל משתמשי אנדרואיד ברחבי העולם מורידים אפליקציות. קידום ממומן לאפליקציות בגוגל עובד בצורה מעט שונה מקידום ממומן בגוגל לאתרים,  בעיקר כי כדי לקדם את האפליקציה צריך להזין למערכת יותר מידע בדרך כלל – טקסט, תקציב פרסום, הצעת מחיר לפרסום, וידאו, תמונה ונכסי HTML5.

לכלי הקידום הממומן לאפליקציות של גוגל קוראים – UAC, שזה קיצור ל – Universal App Campaigns. זהו כלי אוטומטי שעוזר למפתחי אפליקציות להניע יותר אנשים להתקין את האפליקציה, או לעודד רכישות בתוך האפליקציה. בבסיס הכלי עומדת טכנולוגית למידת מכונה המבוססת בינה מלאכותית שלומדת לזהות את ביצועי המודעות הטובים ביותר כדי להציג אותם בפני הגולשים הרלוונטיים ביותר. על פי גוגל עצמם, כלי הקידום הממומן שלהם יכול לסייע לאפליקציות רבות ובהשוואה לכלים האחרים שהיא מציעה כלי זה הראה שיפורים של 140% ביחסי ההמרה של אפליקציות שהשתמשו בו.

5 טיפים לקידום ממומן של אפליקציות בגוגל

  • הוסיפו כמה שיותר נכסים
    הטיפ הטוב ביותר שאנחנו יכולים לתת לכם כדי לקדם את האפליקציה שלכם בגוגל בצורה טובה יותר הוא גם הפשוט ביותר – השקיעו בהכנה של תמונות, סרטונים ומודעות איכותיות ומגוונות ככל האפשר. כל שינוי, ולו הקטן ביותר, במודעה יכול להשפיע המון על האפקט שיהיה למודעה על הגולשים ובאפשרותו להקפיץ את הקמפיין כולו לגבהים שלא דמיינו אפילו. המטרה שלנו היא כמובן למצוא את המודעה הטובה ביותר וכדי להגיע לכך עלינו להתחיל בהעלאה של הרבה נכסים ובחינה שלהם בשטח.
  • אל תשנו מודעות יותר מדי
    הטיפ הזה חייב לבוא מיד אחרי הטיפ הקודם כי הוא שם את הטיפ הראשון בגבולות מסוימים. כיוון שמדובר על כלי מבוסס AI שצריך זמן כדי ללמוד את הנתונים ולעבד אותם, חשוב שלא נבצע שינויים כל יום כי אז המערכת תישאר במצב למידה מתמיד. על פי גוגל מומלץ להמתין לפחות שבועיים אחרי שמבצעים שינוי במודעה כדי לאפשר למערכת ללמוד את הנתונים.
  • סדרו את המודעות שלכם לפי נושאים
    בדרך כלל נהוג לסדר מודעות פרסום בפלטפורמות השונות לפי קהלי יעד או מילות המפתח, אבל אנחנו מציעים לכם לנסות שיטה מעט אחרת. בקמפייני קידום ממומן לאפליקציות בגוגל סדרו את המודעות שלכם לפי נושאים כללים. הקבוצה הבסיסית שתמיד מומלץ שתהיה היא הקבוצה הרחבה ביותר, המודעות שכאן אמורות לפנות לקהל היעד הרחב ביותר של משתמשי האפליקציה. את שאר הקבוצות כבר אפשר לחלק לפי כל מיני סוגים, למשל אפליקציה של כושר יכולה לבנות קבוצה אחת שמתמקדת בחובבי ספורט וקבוצה שנייה שמתמקדת בכאלו שרוצים לרדת במשקל.
  • השקיעו באיכות התמונות
    גוגל מאפשרים לנו לעלות תמונות על פי קריטריוני בסיס מסוימים. אחד מהם הוא צפיפות הפיקסלים שבתמונה, דבר שמשפיע על איכות התמונה והצבעים בה. אנחנו ממליצים תמיד לעלות תמונות עם צפיפות פיקסלים גבוהה פי שניים מהמומלץ כדי שהמודעות שלכם יראו איכותיות יותר משל המתחרים. למשל גוגל ממליצים לעלות תמונה שהיא 320×50, אז אתם תעלו תמונה שהיא 640×100.
  • שנו את אורך המודעה בהתאם לאפליקציה
    אומנם אפשר לעלות לקמפייני קידום ממון לאפליקציות בגוגל וידאו בכל מיני אורכים, אך מומלץ שלא לעלות וידאו קצר יותר מ – 15 שניות. גוגל ממליצים לעלות תכנים באורכים שונים שנעים בין 15 ל – 30 שניות, אבל בעבור אפליקציות משחקים בדרך כלל מודעות של 15 שניות מספיקות. אבל אם מדובר על אפליקציה שלא מגיעה מתחום הגיימינג, אז כבר מדובר על תהליך של למידה את הקהל הספציפי ולכן מומלץ לעלות אורכים שונים ולבחון את הנתונים.

קרדיט לתמונה: Canva

דרג
תודה! ההודעה נשלחה.
צור קשר
צור קשר

בואו ניפגש!

טלפון: 0723726002

    שם (חובה)

    אימייל (חובה)

    טלפון

    שאלת אבטחה