נוגעים במציאות: הכירו גם אתם את אפליקציות המציאות המדומה
ILS

נוגעים במציאות: הכירו גם אתם את אפליקציות המציאות המדומה

מעצב אפליקציות מציאות מדומה

נוגעים במציאות: הכירו גם אתם את אפליקציות המציאות המדומה

כמעט כל אדם בוגר בעולם המערבי מחזיק כיום במכשיר חכם. אותם מכשירים מבקשים להעניק את החוויה הטובה ביותר למשתמש, תוך מענה על מגוון רחב של צרכים. אותו מענה ניתן באמצעות קטלוג הורדות עשיר של אפליקציות: כאלו שמטרתן לנווט את הנהגים בכבישים, אפליקציות להורדת מוסיקה ואפילו אפליקציות דייטינג במטרה למצוא בן או בת זוג.

הטכנולוגיה מתקדמת בקצב מסחרר, ואם עד לא מזמן היה נדמה כי הבשורה הגדולה ביותר היא האפליקציות בעצמן, הרי שכיום גם ניתן באמצעות חברת פיתוח אפליקציות מתקדמת גם לבצע פיתוח אפליקציות מציאות מדומה. אז מה עומד מאחורי צמד המילים “מציאות מדומה", ובעיקר מה היתרונות של אפליקציה ייחודית שכזאת? המדריך המלא, לפניכם:

מציאות מדומה – היכנסו גם אתם לחוויה!

לכל אדם מציאות שונה, אורח חיים שונה וסביבה שונה. לא תמיד ניתן לשנות את המציאות, אך בהחלט שאפשר לעבור לזמן מוגבל למציאות מעט אחרת. על מנת לגלוש אל עולם המציאות המדומה, עושים שימוש באביזרים שונים כדוגמת משקפיים מיוחדים, קסדה ולעתים גם כפפות. כך, יכול המשתמש לטוס ולטפס על הרים, להיות לרגע בפריס ולאחר מכן בלונדון וגם להתנסות בקרב איגרוף בזירת קרב. החוויה שכמובן אינה אמיתית, מאפשרת למשתמש לגעת לרגע במציאות השונה משלו.

נכון להיום, עולם המציאות המדומה מוכר בעיקר לאנשים החובבים “גיימינג", וגם לאנשים החובבים את ז’אנר חדרי הבריחה המציע את החוויה גם במציאות מדומה. לאט ובהדרגתיות נכנסות לשוק גם אפליקציות המציעות את החוויה הייחודית, ואתם, העומדים מאחורי עסקים שונים, יכולים להחזיק ביתרון משמעותי עם עיצוב אפליקציה מסוג שכזה.

ניתן ליהנות מהמציאות המדומה גם באמצעות המכשיר החכם, אך גם באמצעות המחשב. הפיתוח הייחודי הנעשה על ידי מפתחי אפליקציות מנוסים ומיומנים, מייצר סביבה חדשה ושונה למשתמש. ההדמייה הינה כלי איכותי ויעיל למגוון רחב של מטרות: לימודים, בידור ואפילו ככלי טיפולי.

אפליקציית מציאות מדומה: היתרון שלכם על פני המתחרים

כמעט לכל בית עסק כיום ישנה אפליקציה המייצגת אותו במרחב הדיגיטלי-וירטואלי. עם זאת, לא כל בתי העסקים מציעים ללקוחות שלהם את החוויה של המציאות המדומה. בעולם תחרותי שכזה, חשוב להחזיק בכמה שיותר יתרונות כאשר המטרה היא לבלוט. בסופו של דבר, גם אם השירות שאתם מציעים ישאר אותו השירות, אתם עדיין עוטפים את חווית השימוש בעטיפה מושכת ובידורית יותר. מפתחי האפליקציות שוב ושוב משקפים את החשיבות של חווית המשתמש – היא זו שהמון פעמים גורמת לגל גדול של הורדות, והיא גם זו שיכולה לעשות פעולה הפוכה: מחיקת האפליקציה מהמכשיר על ידי המשתמשים לאחר התנסות קצרה.

אם לדוגמא העסק שלכם הוא מסעדה, הרי שתוכלו לחשוף את תפריט המסעדה שלכם בפני המשתמשים באמצעות המציאות המדומה. עיון בתפריט יכול להיות מעט משמים, בעיקר כשאין תמונות. עם עיצוב מתאים של אפליקציה, יוכלו המשתמשים שלכם להיכנס למסעדה כאשר הם נמצאים בסלון הביתי שלהם או במשרד. לאורך הסיור במסעדה הם יוכלו לראות את המנות, לחוש את אווירת המסעדה ולהחליט אם להזמין אליכם שולחן. ערך מוסף שכזה מעניק לכם יתרון משמעותי ובולט!

אפשרות להתנתק באמצע היום

ישנם עובדים שלוקחים לעצמם 5 דקות ביום, בשיאו של יום העבודה, לעשות מדיטציה. התכנסות פנימית אכן יוצרת שקט המתורגם לדלק להמשך היום, אך ניתן למנף את החוויה אפילו עוד יותר. עם פיתוח מתאים של אפליקציה, יכולים העובדים להתנתק משגרת היום הקדחתנית שלהם, כאשר המציאות המדומה שלהם תהיה בסביבת כפר שקט או בחוף תכלת ביעד אקזוטי.

תנו למטיילים להכיר את היעד הבא שלהם!

כיום המון צרכנים בוחרים להזמין את החופשה הבאה שלהם לחו"ל באמצעות אפליקציה. ואכן, קל מאד להזמין טיסה ובתי מלון בקליק, וגם כאן ישנו מקום לשיפור החוויה. במציאות המדומה ניתן לבסס סביבה מוכרת וקיימת, אך גם סביבה דמיונית לחלוטין – כמו זו שיוצרים במשחקים לדוגמא. אם אתם עומדים מאחורי חברת תיירות גדולה, תוכלו להעניק לקהל המשתמשים שלכם טעימה מיעדים נבחרים. חלומות על ניו יורק, רומא או ברצלונה? מתגשמים תוך שניות ומכל מקום! אפליקציית המציאות המדומה תיקח אותם לסיבוב קצר ביעדים השונים, רגע לפני שהם סוגרים את כרטיס הטיסה.

5/5 - (2 votes)
תודה! ההודעה נשלחה.
צור קשר
צור קשר

בואו ניפגש!

טלפון: 0723726002

    שם (חובה)

    אימייל (חובה)

    טלפון

    שאלת אבטחה