יתרונות השימוש באפליקציה לאתר מכירות
ILS

יתרונות השימוש באפליקציה לאתר מכירות

יתרונות השימוש באפליקציה לאתר מכירות

בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים פונים לפיתוח אפליקציות ייחודיות לעסק שלהם. אם עד לא מזמן ראינו עלייה גורפת במספר אתרי האינטרנט המשמשים לאתר מכירות לעסקים שונים, היום אנחנו רואים שיותר ויותר מבעלי עסקים אלו מנסים לפרוץ לאזור חדש ולפתח אפליקציה שתשמש כאתר מכירות לעסק שלהם.

איך פיתוח אפליקציה עוזר להגברת מכירות באתר המכירות

היום לכל עסק שמכבד את עצמו יש אתר אינטרנט המוקדש לעסק. האתר משמש כאתר מכירות ומאפשר לכל מי שגולש באינטרנט בעצם להיחשף לחנות ולקנות בה מוצרים מהבית ללא מאמץ. רוב הקניות של הלקוחות בעולם, ושל הישראלים בפרט הן קניות מקוונות. נכון להיום קנייה מקוונת הפכה להיות הדרך הפופולרית ביותר. הרווחים מקניות באינטרנט מהווים את נתח השוק הגדול ביותר שעוברים בו מאות מיליארדי דולרים, וכולם מנסים לקחת בו חלק, אחת החברות המוכרות בתחום בניית החנויות הוירטואליות היא חברת AGHAI.

לאור ההצלחה המסחררת של חנויות וירטואליות ברשת החלו עסקים רבים לנסות ולחדור עוד יותר לתוך הרשת ולהצליח להגיע לכמה שיותר לקוחות וירטואליים על יד פיתוח אפליקציה לחנות הווירטואלית שלהם. 

אם גם אתם בעלי עסקים וחושבים על פיתוח אפליקציה לעסק שלכם הנה כמה יתרונות שכדאי לכם לקחת בחשבון.

יותר לקוחות

היום כבר ידוע שרוב הגלישה באינטרנט היא דרך הסלולר. הטלפון הנייד הפך בעשור האחרון להרבה יותר נגיש ונוח ולכן יותר מ-80% מהגלישה באינטרנט מתבצעת דרך ניידים. יתר על כן מתוך זה, מחקרים רבים מראים שהרוב המוחלט של הגולשים בניידים מבלים באפליקציות ולא באתרים.

אם בעבר דרך החיפוש הגורפת הייתה דרך מנועי חיפוש, היום עם התקדמות האפליקציות ונוחות השימוש בהן, הרבה מהגולשים מחפשים פתרונות דווקא דרך חנויות האפליקציות.

התאמה טבעית למכשיר

האפליקציות הן דרך השימוש "הטבעית" במכשיר וזהו בעצם היתרון העיקרי בשימוש באפליקציה לאתר מכירות. כלומר, הנייד בנוי בצורה כזאת שצורת השימוש הכי נוחה וטבעית בו היא דרך שימוש באפליקציות שונות. המכשיר הנייד שלנו בסופו של דבר מכיל מלא אפליקציות שהן החלק העיקרי שמשמש אותנו בנייד.

האפליקציה היא תוכנה שמשתלבת בנייד בצורה טבעית, היא תוכנה שמובנת במיוחד למכשירים הסלולריים. לכן, היא גם יכולה להשתמש ולהתחבר לאפליקציות אחרות ולמאפיינים אחרים בטלפון בקלות ובנוחות. לדוגמה שימוש ב-GPS של הנייד הוא מאוד שכיח באפליקציות שונות, גם בחנויות וירטואליות בהן ה-GPS  יכול לעזור להתאים את השפה או לכוון את הלקוח לחנות הפיזית וכו'.

שימוש off line

חלק מהאפליקציות יכולות לפעול גם ללא גישה לאינטרנט או לפחות לפעול בצורה חלקית. זאת בניגוד לאתרים בהם אין אופציה כזאת. 

האפליקציה מאכסנת חלק מהמידע שלה בזיכרון המכשיר, מה שמאפשר לה לפעול גם כשללקוח אין גישה לאינטרנט.

שימוש בהודעות פוש

האפליקציה מהווה גם מקור חדש וחשוב להתקשרות עם הלקוחות ולשיווק העסק שלכם. יש לכם אפשרות לשלוח לכל הלקוחות שהורידו את האפליקציה של העסק שלכם הודעות פוש למכשיר שלהם. הודעות אלו הם בעצם התראות שיקפצו על המסך שלהם בחינם ויוכלו לכלול מבצעים, קידום מכירות של מוצרים ספציפיים וכו'.

מחקרים מראים שהשימוש באמצעי שיווק זה הוא הרבה יותר אפקטיבי משליחת דיוור אלקטרוני. אחוז האנשים שקוראים הודעות אלו הרבה יותר גבוה מאחוז האנשים שקוראים את המיילים ואת הודעות ה-SMS.

כחלק מתהליך חנות וירטואלית אחד הדגשים הוא תכנון נכון של הצד השיווקי כדי למקסם ולהגביר את מכירות החנות.

קהל לקוחות נאמן

פיתוח אפליקציה לחנות הוירטואלית שלכם, לא רק יעזור לכם להגדיל משמעותית את כמות הלקוחות החדשים, אלא גם יעזור לכם לשמר את הלקוחות הקיימים. 

לקוחות שמתקינים את האפליקציה לעסק שלכם הופכים להיות נאמנים יותר. הכוונה היא שהם נכנסים לחנות הוירטואלית פעמים רבות יותר. הם מפתחים יותר עניין בחנות וחוקרים אותה יותר. הסיבה לכך היא בעיקר בגלל הגישה הנוחה והמהירה אל החנות דרך האפליקציה.

כמובן, שכניסות חוזרות לאפליקציית החנות והתעניינות מוגברת בה מתורגמים בסופו של דבר ליותר רכישות ולרווח כלכלי.

מה עדיף לעסק שלך?

ההחלטה אם לפתח אפליקציה לעסק שלכם צריכה להתחשב גם ביתרונות שהוצגו עד כה. אם אתם בעלי עסק גדול או קטן, לפיתוח אפליקציה ייחודית לעסק שלכם יש פוטנציאל רווחי טוב. האפליקציה יכולה לעזור לכם להרחיב את מעגל הלקוחות שלכם וגם לשמר את מעגל הלקוחות הקיימים. 

אמנם לאפליקציה יש גם חסרונות, והעיקרי שבהם הוא שקשה לפתח אותה באופן עצמאי. יש צורך בעזרה מקצועית בניגוד לאתר אינטרנט אותו אפשר לבנות לבד בעזרת ידע תכנותי בסיסי ותוכנות ניהול הנגישות בחינם או בתשלום נמוך לקהל הרחב, שמקלות ומפשטות לכם את התהליך. 

לעומת זאת, פיתוח אפליקציה הוא תהליך הדורש ידע מקצועי המחייב עזרה של מתכנתים המתמחים בכך. פיתוח אפליקציה גם יותר יקר מבניית אתר אינטרנט מותאם לנייד (בעגה המקצועית נקרא 'רספונסיביות), אמנם פחות ממה שהיה בעבר.

הבחירה אם לפתח אפליקציה לעסק שלכם היא החלטה שצריכה להתחשב ביחס העלות מול תועלת. אמנם אכן פיתוח אפליקציה הוא יותר יקר אך לטווח ארוך הוא משתלם וההשקעה משלמת את עצמה. 

סיכום פיתוח אפליקציה לאתר מכירות

חשוב לדאוג שלאפליקציה שלכם תהיה יתרון מסוים על אתר מכירות, אחרת היא לא תביא לכם את התוצאות המיטביות. הפוטנציאל של האפליקציה טמון בתכנון מיטבי שלה. אפליקציה מסורבלת ולא נוחה למשתמש, לא תעודד אנשים להיכנס אליה. בנוסף, אפליקציה כזאת לא תקבל ביקורות טובות בחנות האפליקציות שהן מקור שיווק חשוב בפני עצמו. ככל שיותר אנשים מורידים את האפליקציה ונותנים לה ציון גבוה יותר כך היא עולה בדירוג ויותר גולשים נחשפים אליה..

האפליקציה האידיאלית צריכה לתת ללקוחות חווית שימוש חדשנית וייחודית. לכן, כשאתה כבעל עסק מתכוון לפתח אפליקציה לעסק שלך עליך לדעת שהפיתוח דורש תכנון והשקעה של זמן וכסף על מנת שהאפליקציה תממש את מלא הפוטנציאל שלה לעזור לך להרחיב את עסק האונליין שלך ולהניב רווח כלכלי משתלם.

תודה! ההודעה נשלחה.
צור קשר

בואו ניפגש!

טלפון: 0723726002

שם (חובה)

אימייל (חובה)

טלפון

שאלת אבטחה