פיתחת אפליקציה? להלן 20 טיפים שיסייעו לך בקידומה

יצירת אפליקציה פותחת את הדלת לעולם חדש. היא מציעה לך חוויה ייחודית לחלוטין. אחרי פיתוח האפליקציה, תוכל לראות כיצד היא צומחת מיום ליום או כיצד היא נשחקת. התוצאה תלויה במידת היעילות שבה אתה מנצל את זמנך ומשתמך במאמציך. קיבצנו 20 דרכים יצירתיות שינחו אותך לאורך תהליך קידום האפליקציה שלך בחינם.

  1. תקדם את האפליקציה שלך – ASO (קידום אפליקציות בחנות אפליקציות)

ASO כולל בתוכו אסטרטגיות שיגרמו לאפליקציה לקבל דירוגים גבוהים יותר בחנויות אפליקציות. החל משם האפליקציה וכלה בתמחור האפליקציה, הוא כולל בתוכו את הכל. בדיוק כמו SEO (קידום אתרים במנועי חיפוש), הוא מנתח את הרלוונטיות של מילות המפתח. מנקודת המבט של האפליקציה, הוא מתמקד גם בביקורות ובדירוגים.

  1. עשה צילומי מסך מרשימים

למעשה, זה יכול להיחשב כחלק מתהליך הקידום בחנויות האפליקציות. עם זאת, אנחנו רוצים להדגיש את הנקודה הזאת. לעתים נוטים להתעלם מיכולת השכנוע ומהיעילות של צילומי המסך. משתמשים מסתכלים על צילומי מסך כדי לראות מה מצפה להם. כמו כן, כדאי להוסיף כיתובים ומרכיבים חזותיים.

  1. תציע מחיר מבצע

אל תשכח שהמשתמשים עדיין לא מכירים את האפליקציה שלך! לכן עליך להציע יתרון תחרותי כדי לקדם את האפליקציה שלך. אתה יכול להוסיף כמה קודים לקופונים או מבצעים לרכישות בתוך האפליקציה או הנחה על מחיר הורדה. כמו כן, באפשרותך להוסיף גרסה חינמית של האפליקציה כדי להניב הורדות רבות יותר.

  1. תגיב לכל הביקורות והשאלות

חשוב להיות קשוב בכל רגע נתון שבו משתמש מעוניין ליצור איתך קשר או לשאול אותך שאלה. זה מצביע על כך שאתה מעריך כל משתמש ומשתמש. אם המשתמשים לא יהיו שבעי רצון מהתנהלותך, הם יוכלו לבחור אפליקציה מתוך מגוון מאוד רחב של אפליקציות שמספקות את אותו השירות.

  1. צור סרטון הדגמה

הסרטון מהווה את התצוגה הדינמית שלך להצגת כלל היבטי האפליקציה שלך. דברים שאליהם כדאי לשים לב:

  • ליצור סרטון שאורכו לא יעלה על 30 שניות
  • לספק נקודות שמסבירות "מדוע, כיצד, מה"

לאחר שתסיים את הכנת הסרטון, תשתף אותו בכל פלטפורמה אפשרית לקידום האפליקציה שלך.

  1. תבנה מיקרו-אתר

ביחד עם סרטון ההדגמה שלך, חשוב לבנות אתר אינטרנט עבור האפליקציה שלך או להוסיף היבט ייחודי לאתר האינטרנט הקיים של האפליקציה שלך. זה יכול להיות אתר אינטרנט שמכיל עמוד אחד או חלון קופץ (pop up). הדבר החשוב כאן הוא להוסיף תוכן שמסביר את התכונות והיתרונות של האפליקציה שלך וקישורים שמובילים אליה.

אם עדיין לא השקת את האפליקציה שלך, באפשרותך לאסוף כתובות דוא"ל של אנשים שרוצים לקבל התראה על השקתה.

  1. תכתוב בלוג

באפשרותך לשתף בבלוג כתבות וראיונות, החל ממחקרים וכלה בידיעות חדשותיות שיצביעו על רמת המומחיות שלך. יתרה מזאת, תוכל לשתף על התכונות, היתרונות והעדכונים של האפליקציה שלך. תכתוב את הסיפור שלך כדי לגרום למשתמשים להבין את המטרה שעומדת מאחורי פיתוח האפליקציה ולספר להם כיצד היא מקלה על חייהם.

8. תשתמש בערוצים חברתיים

תהיה פעיל ב- Facebook, Twitter, Google+ ו- LinkedIn, אך תהיה פעיל במיוחד בערוצים שבהם נמצאים מרבית הלקוחות הפוטנציאליים. תשתף סרטוני הדגמה, עדכונים, חדשות או מגמות שנוגעות לענף.

בנוסף, גלה מהם הנושאים ה"חמים" ותשתף מידע בעל ערך שנוגע לנושאים אלה. האשטאג #howto הוא אחד הנפוצים ביותר ב- Vine. כמו כן, באפשרותך ליצור סדרה של סרטוני "how-to" עם סרטונים באורך של 6 שניות.

  1. תמצא בעלי השפעה

בעולם של ימינו, השיווק משנה את צורתו בהתאם למגמות. ביחד עם הרשתות החברתיות, נולדו גם ה"תופעות". ועכשיו הן מהוות חלק בלתי נפרד מהשיווק. אתה צריך לקחת את הנתח שלך בכל זה! תמצא בעל השפעה שיכול להתאים להצגת האפליקציה שלך ותשלח לו הודעת דוא"ל שמפרטת את כוונותיך.

  1. תצטרף לקבוצות ב- Facebook/LinkedIn

אתה יכול לבנות מערכות יחסים נהדרות על ידי הצטרפות לקבוצות של מפתחים ויזמים ב-  Facebook ובמיוחד ב- LinkedIn. בקבוצות יש אפשרות לדון על תקלות, תכונות, עדכונים וערכים. יתר על כן, אתה יכול לשתף עם משתתפי הקבוצה את האפליקציה שלך ולהציע להם קודים למבצעים כדי שיתנסו באפליקציה שלך.

  1. תפנה אל העיתונות

כדי להגיע למספר רב יותר של אנשים אתה צריך לפרסם את הסיפור שלך. לפני שתפנה לעיתונאים, וודא שיש ברשותך את כל המידע לו יזדקק העיתונאי. המידע הזה כולל:

  • מדריך סיכום אפליקציה שכולל את תיאור האפליקציה שלך, את יתרונותיה ואת מטרת פיתוחה.
  • צילומי מסך שכוללים צילומי מסך של האפליקציה ותמונות של אורח חיים. מאחר ש"ערכת העיתונות" שלך תגיע לעיתונאים רבים, אנשים ישתעממו אם יראו בכל מקום את אותן התמונות.
  • תעצב תיק עבודות שיכלול את הסמל המסחרי והאייקון בכל הגדלים האפשריים ואת כל מודעות הפרסום.

12. תפנה לבלוגרים

האסטרטגיה הזאת דומה לדמויות בעלות השפעה, פרט לעובדה שאתה לא צריך למצוא בלוגים שפונים להמוני אנשים. פשוט תמצא בלוגים ששייכים לתעשייה המתאימה. תחלק להם קופונים או מבצעים אחרים שמאפשרים להם להשתמש באפליקציה שלך ולשתף בהחוויות שלהם.

  1. תגיב בבלוגים

שיטה יעילה נוספת לקידום האפליקציה שלך היא השארת תגובות בבלוגים. וודא שהפרופילים של המשתמשים בבלוג מתאימים לקהל היעד שלך. הוסף לפרופיל שלך קישור לאפליקציה או לאתר האינטרנט שלך כדי לעורר מודעות.

  1. תופיע באתרי אינטרנט לסקירת אפליקציות

באפשרותך לפנות לאתרי אינטרנט שסוקרים אפליקציות כדי לשכנע אותם לכלול את האפליקציה שלך באתר שלהם. כדי לקבל מהם סקירה, חשוב לדאוג לעיצוב גרפי מרשים, תוכן ייחודי והעדר תקלות.

  1. צור חתימה בדוא"ל

כמו השארת תגובות בבלוגים, המטרה היא לעורר מודעות. לפי מחקר שנערך על ידי Exact Target, 91% מהאנשים בודקים את הדוא"ל שלהם על בסיס יומי. תחשוב על מספר האנשים שיראה את שמה של האפליקציה שלך. לכן תרגיל את עצמך להוסיף את שם האפליקציה בחתימה שלך.

  1. תשתתף באירועים

השתתפות באירועים, כנסים או מפגשים היא הדרך הטובה ביותר להגדיל את רשת הקשרים שלך ולספר לאנשים על האפליקציה שלך. נהל שיחה התחלתית עם אנשים באירוע. אתה יכול לתת להם את כרטיס הביקור שלך, לבקש מהם לבחון את האפליקציה שלך וליצור איתך קשר למתן משוב.

  1. תגיש בקשה לקבלת פרסים

השתתפות באירועי קבלת פרסים היא דרך נהדרת לגייס לקוחות חדשים. באפשרותך להשיג כמות גדולה של הורדות, ביקורות וקישורים. ההצלחה תלויה ברעיון של האפליקציה שלך. ישנם אתרים רבים שמעניקים פרסים לאפליקציות:

  • Appy Awards
  • Best App Ever Awards
  • AppCircus competition
  • Apple Design Awards
  • Appsters Awards
  • Ericsson Application Awards
  • The Webby Awards
  • Best Mobile App Awards
  • OZApp
  1. תקיים תחרות

לצד השתתפות בתחרויות, באפשרותך לקיים תחרות. זה יאפשר לך להצית את ניצוץ היריבות! תחרות מעודדת משתמשים להוריד את האפליקציה שלך. קבלת נקודות יכולה להתבצע בדרכים שונות: שיתוף אפליקציה, גיוס חברים ועוד.

  1. תחפש חנויות אפליקציות חלופיות

App Store ו- Google Play חרוטות במוחך בתור חנויות האפליקציות העיקריות. אך הן לא היחידות שקיימות, לדוגמה ישנן חנויות אפליקציות כמו GetJar, Amazon Appstore ו- AppBrain. לפי One Platform Foundation, הוספה של האפליקציה שלך לחנויות אפליקציות פחות פופולריות מניבה עלייה של 200% בהורדות בהשוואה ל- Google Play.

  1. בצע עדכונים שוטפים

המשמעות של פרסום עדכונים חדשים היא דאגה למשתמשים. אם לא תנסה להציע את החוויה הטובה ביותר, האפליקציה שלך תישחק. לכן תדאג שהאפליקציה שלך תישאר רעננה ותציע למשתמשים את המרב.

מחשבות אחרונות

יתכן שיש כמה נקודות שפספסנו. אם יש לך עצות נוספות, תרגיש חופשי לשתף אותנו. אתה חושב שתוכל לספר לנו על כלי הנשק הסודי שלך להצלחה?

20 טיפים שיסייעו לך לקדם את האפליקציה שלך
5 (100%) 1 vote

צור קשר