מפתחי אפליקציות מוביייל ממליצים
ILS

מפתחי אפליקציות מוביייל ממליצים

חשיבות איכות החומרה עבור מפתחי אפליקציות

מפתחי אפליקציות "ג'יאפס" ממליצים

העיצוב הינו חיוני להצלחת הפרויקט. ותהליך עיצוב האפליקציה כולל יותר ממעצב אחד. כל הצוות – לרבות בעלי העסק – לוקחים חלק פעיל בתהליך עיצוב האפליקציה ויכולים ליצור מוצרים יותר יפים ויותר שימושיים.

במדריך המלא שלנו לעיצוב אפליקציות ש"עובד" אנחנו נסביר לך על הגישה שלנו לעיצוב מוצרים מצוינים.

אם כך, נשאל כמה שאלות.

מה המשמעות של "עיצוב שעובד"?

לפני שנדבר על יצירת "עיצוב שעובד", אנחנו צריכים לדעת מה למעשה המשמעות של צמד המילים "עיצוב עובד". כולנו יודעים שישנם שני מרכיבי עיצוב עיקריים באפליקציה – UI ו- UX. מה משותף למונחים האלה? התשובה היא המשתמש. עיצוב "עובד" כשהמשתמשים מרוצים. פשוט כך.

מהו התהליך של יצירת עיצובי אפליקציות שעובדים?

תהליך עיצוב אפליקציית מובייל הינו איטרטיבי. הוא נראה כמו מעגל ולא כמו קו ישר. ישנם מספר צעדים עליהם אתה צריך לחזור, אחד אחרי השני, בכל איטרציה עד שתניב עיצוב אשר מעסיק את המשתמשים.

עיצוב חווית משתמש הוא מונח שניתן להשתמש בו לתיאור המסע המעגלי הזה צעד אחר צעד.

איך אני מתחיל בתהליך עיצוב UX?

בתהליך העיצוב קיימים גישות, אלגוריתמים ועצות עיצוב UX רבים עבור אפליקציות. להלן כמה מהם:

  1. הזדהה – תלמד על הלקוחות שלך
  2. הגדר – תפתח נקודת מבט על בסיס הצרכים והתובנות של הלקוח
  3. חשוב – תבחן הרבה פתרונות אפשריים
  4. צור אב טיפוס – תבנה מצגת עבור הפתרונות שלך
  5. בדוק – הצג את אבי הטיפוס שלך למשתמשים לקבלת משוב.

לאחר בדיקה, אנחנו מציעים לחזור לשלב החשיבה ומשם להתחיל מחדש בתהליך האיטרציה.

תהליך עיצוב UX מציע חמישה שלבים לעיצוב UX:

  1. תכנון מראש
  2. מחקר
  3. עיצוב
  4. הבטחת איכות
  5. משוב

שתי הגישות האלה נשמעות די דומות, נכון? ישנם הרבה אלגוריתמים וסכמות דומים נוספים שנוצרו על ידי מעצבים מכל קצוות תבל. אתה יכול לבחור בכל תהליך שתרצה, אך כולם מסתכמים בארבעה שלבים בסיסיים בעיצוב UX באפליקציית מובייל:

תחשוב (תבין כיצד לספק את המשתמשים)

  1. בצע מחקר צרכנות
    • מיהו קהל היעד של האפליקציה?
    • מהם האינטרסים, הצרכים, ההרגלים ואורח החיים שלהם?
    • מדוע הם זקוקים לאפליקציה כמו שלך?
  2. בצע מחקר שוק
    • נתח את האפליקציות של המתחרים. אם אתה רוצה לעצב אפליקציה עבור iPhone, לדוגמה, ויש לך מתחרה עם אפליקציות עבור שתי הפלטפורמות, אתה יכול לבחון את שני העיצובים, עבור Android ועבור iPhone.
    • תמצא פתרונות ודפוסי עיצוב UX יעילים ובלתי יעילים בהם נעשה שימוש להטמעת האפליקציות האלה.
    • נתח את קהל היעד של האפליקציות של המתחרה שלך – מי האנשים, מה הם צריכים ומדוע הם משתמשים באפליקציות האלה.
  3. ערוך ראיונות עם בעלי עניין
    • תבקש מבעלי העניין המלצות, תגלה מה הם אוהבים ולא אוהבים באפליקציות המתחרות ותשאל מה הם היו רוצים לראות באפליקציה האידאלית מבחינתם. תשתמש בתדריכים, שאלונים ומצגות.
    • תלמד את המטרות העסקיות של בעלי העניין.

בשלב הסופי של המחקר שלך, עליך ליצור "דמויות" או תיאורים דמיוניים של המשתמשים באפליקציה העתידית שלך. עליך להגדיר את המטרות והצרכים שלהם ולכתוב סיפורי משתמש על בסיס המטרות והצרכים שלהם. סיפורי משתמש הם תסריטים קצרים שמתארים כיצד המשתמשים יגיבו לאפליקציה שלך.

השתמש בניסיון שלך ואל תפחד להמציא! עכשיו בוא נתבונן על התהליך הממשי של עיצוב אפליקציה.

תיצור

בתור מפתחי אפליקציות, ואחרי שאספת את המידע הנדרש, אתה יכול להתחיל ליצור סקיצות. קודם כל, עליך ליצור טיוטה של ארכיטקטורת מידע וניווט:

  1. צור מפת חשיבה (מפת אתר) של האפליקציה העתידית שלך שתתאר את המבנה של האפליקציה ואת ההיגיון שלה.
  2. בשלב הזה אתה יכול ליצור גם תרשימי רשת ותוכן כתוב.

לאחר מכן, צור תרשימי רשת מפורטים. הדרך הטובה ביותר ליצור תרשימי רשת היא על ידי שימוש בעורכים גרפיים וקטוריים (כמו Sketch או Adobe Illustrator). תרשום הערות בכל מסך ונסה להציג את ההיגיון בפירוט רב ככל הניתן.

אחרי שתרשימי הרשת מוכנים, אתה יכול להתחיל לבנות אב טיפוס:

  • תייצא את כל המסכים שלך בתור תמונות נפרדות
  • השתמש ב- InVision (או בכל כלי אחר) כדי לבנות אב טיפוס אינטרקטיבי עם מעברים
  • תשתף את האב טיפוס
  • בדוק את האב טיפוס (ראה בהמשך את הסעיף "בדיקה" לקבלת פרטים)
  • לאחר שהאב טיפוס נבדק ואושר, תתחיל לעבוד על העיצוב החזותי:
  • תמצא עיצוב חזותי מתאים על ידי שימוש במידע מהמחקר שלך (תדריכים, מצגות, המלצות).

בדוק

כמפתח אפליקציה, מוטב שתתחיל לבצע בדיקה מוקדם ככל הניתן. אחרי שתיצור תרשימי רשת, תוכל לבדוק אותם על משתמשים אמיתיים. כדאי לך לנצל כל הזדמנות אפשרית לקבלת משוב. תבקש מהעמיתים, ההורים, החברים שלך ומאנשים אקראיים במשרדך לבצע משימות מסוימות על ידי שימוש באב טיפוס שלך ותראה מה קורה.

תשתף את האב טיפוס האינטרקטיבי שלך עם כל מי שאתה מכיר, כולל בעלי עניין. תיתן להם לבדוק אותו. תמשיך לאסוף משובים אפילו כשתרגיש שהכל מושלם. אחרי שהמוצר שלך יושק, תתחיל לעקוב אחרי נתונים אנליטיים ותאסוף משובים ממשתמשים.

לבסוף, תחזור להתחלה: תאסוף מידע, תחשוב, תיצור רשימת שינויים. תמשיך ליצור תרשימי רשת, לבדוק, לעצב, להשיק, לבדוק ולאסוף מידע.

מפתחי אפליקציות מוביייל ממליצים
4.7 (93.33%) 3 votes

תודה! ההודעה נשלחה.
צור קשר

בואו ניפגש!

טלפון: 0723726002

שם (חובה)

אימייל (חובה)

טלפון